Μεγαλύτερος όγκος, περισσότερο ωφέλιμο φορτίο.

Ευρύχωρος χώρος φόρτωσης που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ευέλικτα.

Με τα μακρύτερο από τα 4 μήκη οχήματος και την ψηλότερη από τις 3 οροφές, ο όγκος του διαθέσιμου χώρου φόρτωσης στο Sprinter panel van φτάνει τα 17 m³. Επιπλέον 50 kg ωφέλιμου φορτίου [1] σε σύγκριση με τα οχήματα με κίνηση στους πίσω τροχούς. Το μέγιστο φορτίο στην έκδοση βάρους των 5.500 kg είναι 3.144 kg. Τα οχήματα με κίνηση στους εμπρός τροχούς πείθουν με τον πρόσθετο όγκο του χώρου φόρτωσης και το δάπεδο χώρου φόρτωσης που είναι χαμηλότερο κατά 80 mm σε σύγκριση με τα οχήματα με κίνηση στους πίσω τροχούς. Μια σειρά από έξυπνες λύσεις βελτιστοποιούν και διευκολύνουν τη χρήση του ευρύχωρου χώρου φόρτωσης.

    Βασικά στοιχεία που συμβάλλουν στην ευέλικτη χρήση του χώρου φόρτωσης και μπορείτε να παραγγείλετε προαιρετικά:

    • Υποστήριξη παλέτας στο σκαλοπάτι της συρόμενης πόρτας, που σταθεροποιεί το φορτίο στην περιοχή της πόρτας και είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τη μεταφορά Europallet ή παλετοκιβωτίων
    • Θόλοι τροχών φόρτωσης, που χάρη στον τετράγωνο ξύλινο διάκοσμο, βελτιώνουν τη δυνατότητα φόρτωσης και επομένως τη χρήση του χώρου φόρτωσης και προστατεύουν το μέταλλο από τις ζημιές
    • Εσωτερική σχάρα οροφής για αποσκευές, που προστατεύει καλύτερα το φορτίο από τη βρωμιά και την κλοπή σε σύγκριση με τις σχάρες οροφής στο εξωτερικό.
    • Δύο λωρίδες φωτισμού LED κάτω από την οροφή, για σημαντικά καλύτερο φωτισμό του χώρου φόρτωσης χωρίς σκιές, που διασφαλίζουν καλύτερο προσανατολισμό κατά τη φόρτωση και εκφόρτωση
    • Πλαστικό δάπεδο βελτιστοποιημένου βάρους για χρήση φορτίου με χαμηλή πίεση επαφής επιφάνειας, που επιτρέπει 18,58 kg παραπάνω ωφέλιμο φορτίο σε σύγκριση με το ξύλινο δάπεδο.
    • 3 διαφορετικές επενδύσεις θυρών: από τον ανθεκτικό διάκοσμο μέχρι τη ράγα της ζώνης, που μπορεί να επεκταθεί και μέχρι την οροφή, και την πλήρη επένδυση με σταθερό προστατευτικό κάλυμμα που πλένεται
    • Οπές πρόσδεσης σε όλα τα δάπεδα στο βασικό εξοπλισμό, το πλήθος ποικίλει ανάλογα με το μήκος του οχήματος

    [1] Σε συνδυασμό με την κίνηση στους εμπρός τροχούς, σε σύγκριση με την προηγούμενη σειρά.