Είδη συστημάτων κίνησης.

Μάθετε περισσότερα για τα εναλλακτικά είδη συστημάτων κίνησης.

EQC 400 4MATIC: Κατανάλωση ρεύματος σε kWh/100 km (σε μικτό κύκλο): 25.0-22.3 και εκπομπές CO2 σε g/km (σε μικτό κύκλο): 0<p>Οι αναφερόμενες τιμές υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης. Πρόκειται για τις &quot;Τιμές WLTP CO2 κατά την έννοια του Άρθρου 2. Νο. 3 του Εκτελεστικού Κανονισμού ΕΕ (2017/1153).&nbsp; Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου υπολογίστηκαν με βάση αυτόν τον Κανονισμό.&nbsp; Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτές τις τιμές και τον τρόπο υπολογισμού, παρακαλούμε επισκεφθείτε τη διεύθυνση<b> </b><a href="http://www.mercedes-benz.com/wltp">www.mercedes-benz.com/wltp</a><b>.&nbsp; </b>Τα επίσημα στοιχεία ΕΕ παρέχονται για σκοπούς σύγκρισης και η πραγματική απόδοση εξαρτάται από το τρόπο οδήγησης, οδικές συνθήκες, άλλες προαιρετικές επιλογές κα μη τεχνικούς παράγοντες.<b></b></p>

Πλήρως ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης


Πλήρως ηλεκτρική κίνηση χωρίς συμβιβασμούς με τη νέα EQC.

Ηλεκτρική κίνηση με την EQC σημαίνει μία εντελώς καινούργια αίσθηση οδήγησης, σχεδόν αθόρυβη, χωρίς τοπικές εκπομπές ρύπων. Με λίγα λόγια, μια πρωτόγνωρη αίσθηση οδήγησης.

Πλήρως ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης


Πλήρως ηλεκτρική κίνηση χωρίς συμβιβασμούς με τη νέα EQC.

Ηλεκτρική κίνηση με την EQC σημαίνει μία εντελώς καινούργια αίσθηση οδήγησης, σχεδόν αθόρυβη, χωρίς τοπικές εκπομπές ρύπων. Με λίγα λόγια, μια πρωτόγνωρη αίσθηση οδήγησης.

Η φωτογραφία δείχνει τον τρόπο λειτουργίας του πλήρως ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης κίνησης της Mercedes-Benz EQC.
Εκ νέου προβολή

Πλήρως ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης


Ανακαλύψτε τα στοιχεία του πλήρως ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης κίνησης.

Πλήρως ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης


Ανακαλύψτε τα στοιχεία του πλήρως ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης κίνησης.

Σύστημα φόρτισης

Χάρη σε ένα έξυπνο σύστημα φόρτισης, η μπαταρία μπορεί να φορτίζεται με όλες τις διαθέσιμες επιλογές φόρτισης. Σε αυτές περιλαμβάνονται οι οικιακές πρίζες, τα Wallbox, οι σταθμοί φόρτισης εναλλασσόμενου ρεύματος (AC) και οι σταθμοί ταχείας φόρτισης (DC).

Ο φορτιστής οχήματος είναι μόνιμα εγκατεστημένος στο όχημα και πραγματοποιεί τη φόρτιση μέσω του δημόσιου δικτύου ρεύματος, μετατρέποντας την τάση εναλλασσόμενου ρεύματος (AC) σε τάση συνεχούς ρεύματος (DC). Εκτός από τη δυνατότητα φόρτισης σε μια «κανονική» σύνδεση στο δίκτυο (AC), το όχημα μπορεί να φορτίζεται και σε σταθμούς φόρτισης DC (σταθμούς ταχείας φόρτισης).

Μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης

Η μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης είναι ο κεντρικός συσσωρευτής ενέργειας για το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Τόσο η αυτονομία όσο και η αποδοτικότητα εξαρτώνται άμεσα από τα χαρακτηριστικά της μπαταρίας.

Η μπαταρία φορτίζεται εξωτερικά από το δίκτυο ηλεκτρικού ρεύματος. Επιπλέον, ανακτάται ενέργεια χάρη στην ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση και το ρολάρισμα. Η μπαταρία τοποθετείται στο υποδάπεδο για χαμηλότερο κέντρο βάρους του οχήματος, άρα και για βελτιωμένη δυναμική.

Ηλεκτροκινητήρας

Οι ηλεκτροκινητήρες στον μπροστινό και τον πίσω άξονα μετατρέπουν την ηλεκτρική ενέργεια από την μπαταρία υψηλής τάσης σε μηχανική και προσφέρουν εντυπωσιακή πρόωση από την πρώτη περιστροφή.

Για τη μείωση της κατανάλωσης ρεύματος και τη βελτίωση της δυναμικής, ρυθμίζεται συνεχώς η αποδοτική κατανομή των κινητήριων δυνάμεων ανάμεσα στον μπροστινό και τον πίσω άξονα.

Σύστημα φρένων ανάκτησης ενέργειας

Για το "συν" στην αυτονομία: Η σημαντική δυνατότητα μείωσης της κατανάλωσης οφείλεται στην αύξηση της ανάκτησης ενέργειας κατά το ρολάρισμα και την πέδηση (ανάκτηση ενέργειας).

Ακολουθεί πάντα μια έξυπνη κατανομή των ροπών επιβράδυνσης, που προσαρμόζεται στο βαθμό απόδοσης. Όταν πατάτε το πεντάλ φρένου, την επιβράδυνση αναλαμβάνει αρχικά ο ηλεκτροκινητήρας και ενεργεί ως δυναμό. Επιπλέον, μπορείτε να επηρεάζετε σε πολλές βαθμίδες την ισχύ ανάκτησης ενέργειας μέσω των χειριστηρίων αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι.

EQC 400 4MATIC: Κατανάλωση ρεύματος σε kWh/100 km (σε μικτό κύκλο): 25.0-22.3 και εκπομπές CO2 σε g/km (σε μικτό κύκλο): 0<p>Οι αναφερόμενες τιμές υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης. Πρόκειται για τις &quot;Τιμές WLTP CO2 κατά την έννοια του Άρθρου 2. Νο. 3 του Εκτελεστικού Κανονισμού ΕΕ (2017/1153).&nbsp; Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου υπολογίστηκαν με βάση αυτόν τον Κανονισμό.&nbsp; Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτές τις τιμές και τον τρόπο υπολογισμού, παρακαλούμε επισκεφθείτε τη διεύθυνση<b> </b><a href="http://www.mercedes-benz.com/wltp">www.mercedes-benz.com/wltp</a><b>.&nbsp; </b>Τα επίσημα στοιχεία ΕΕ παρέχονται για σκοπούς σύγκρισης και η πραγματική απόδοση εξαρτάται από το τρόπο οδήγησης, οδικές συνθήκες, άλλες προαιρετικές επιλογές κα μη τεχνικούς παράγοντες.<b></b></p>

Υβριδικό ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης


EQ Power: Ο τέλειος συνδυασμός ηλεκτροκινητήρα και κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Μάθετε περισσότερα για τα επιμέρους στοιχεία του υβριδικού ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης κίνησης και γνωρίστε το από κοντά στα μοντέλα μας EQ Power.

Υβριδικό ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης


EQ Power: Ο τέλειος συνδυασμός ηλεκτροκινητήρα και κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Μάθετε περισσότερα για τα επιμέρους στοιχεία του υβριδικού ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης κίνησης και γνωρίστε το από κοντά στα μοντέλα μας EQ Power.

Mercedes-Benz EQ Power: Υβριδικό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.

Πρίζα φόρτισης

Η μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης μπορεί να φορτίζεται και εξωτερικά, εκτός από την ανάκτηση ενέργειας, μέσω μιας πρίζας φόρτισης που βρίσκεται δεξιά στον πίσω προφυλακτήρα.

Χάρη σε ένα έξυπνο, ενσωματωμένο στο όχημα σύστημα φόρτισης, μπορείτε να φορτίζετε την μπαταρία σε wallbox, μέσω μιας συνηθισμένης πρίζας ή σε ένα δημόσιο σταθμό φόρτισης.

Μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης

Μια μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης, που είναι τοποθετημένη στο πίσω μέρος του οχήματος, επιτρέπει την αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση - για παράδειγμα, μέσα στην πόλη.

Η μπαταρία μπορεί να φορτίζεται εξωτερικά, για παράδειγμα, σε ένα wallbox, καθώς και κατά την οδήγηση μέσω ανάκτησης ενέργειας και του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Υβριδικό κιβώτιο ταχυτήτων με ηλεκτροκινητήρα.

Στην υβριδική κεφαλή του εργοστασιακού αυτόματου κιβωτίου 9 σχέσεων 9G-TRONIC, ο ηλεκτροκινητήρας και ένας επιπλέον συμπλέκτης αποσύνδεσης κινητήρα είναι απόλυτα ενσωματωμένοι ανάμεσα στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και τον ηλεκτροκινητήρα.

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Οι τετρακύλινδροι ή εξακύλινδροι βενζινοκινητήρες ή πετρελαιοκινητήρες συνδυάζονται - ανάλογα με το μοντέλο - με υβριδικές μονάδες και μπαταρίες διαφορετικών επιπέδων απόδοσης.

Η ισχύς του κινητήρα εσωτερικής καύσης υποστηρίζεται, όταν χρειάζεται, από τον ηλεκτροκινητήρα – για επιπλέον ισχύ κατά την επιτάχυνση. 'Έτσι επιτυγχάνονται επιδόσεις που συνδυάζουν την οδηγική απόλαυση και άνεση με μειωμένη κατανάλωση και χαμηλές εκπομπές.

Σύστημα φρένων ανάκτησης ενέργειας

Για το "συν" στην αυτονομία: Η σημαντική δυνατότητα μείωσης της κατανάλωσης οφείλεται στην αύξηση της ανάκτησης ενέργειας (ανάκτηση ενέργειας) κατά το ρολάρισμα και την πέδηση.

Ακολουθεί πάντα μια έξυπνη κατανομή των ροπών επιβράδυνσης, που προσαρμόζεται στο βαθμό απόδοσης. Όταν πατάτε το πεντάλ φρένου, την επιβράδυνση αναλαμβάνει αρχικά ο ηλεκτροκινητήρας και ενεργεί ως δυναμό.

E 300 de (Saloon): κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 1.6-1.4l/100km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 43-37 g/km, κατανάλωση ρεύματος σε μικτό κύκλο: 24.2-22.4 kWh/100 km<p>Οι αναφερόμενες τιμές υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης. Πρόκειται για τις &quot;Τιμές WLTP CO2 κατά την έννοια του Άρθρου 2. Νο. 3 του Εκτελεστικού Κανονισμού ΕΕ (2017/1153).&nbsp; Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου υπολογίστηκαν με βάση αυτόν τον Κανονισμό.&nbsp; Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτές τις τιμές και τον τρόπο υπολογισμού, παρακαλούμε επισκεφθείτε τη διεύθυνση<b> </b><a href="http://www.mercedes-benz.com/wltp">www.mercedes-benz.com/wltp</a><b>.&nbsp; </b>Τα επίσημα στοιχεία ΕΕ παρέχονται για σκοπούς σύγκρισης και η πραγματική απόδοση εξαρτάται από το τρόπο οδήγησης, οδικές συνθήκες, άλλες προαιρετικές επιλογές κα μη τεχνικούς παράγοντες.<b></b></p>

Ηλεκτροκίνηση με κυψέλη καυσίμου


Πώς φτιάχνουμε το καύσιμο του μέλλοντος από το υδρογόνο.

Ο συνδυασμός τεχνολογίας κυψέλης καυσίμου και μπαταρίας προσφέρει οδήγηση χωρίς τοπικές εκπομπές σε χρόνο ανεφοδιασμού μόνο μερικών λεπτών. Μάθετε περισσότερα για τα επιμέρους στοιχεία του συστήματος κίνησης στη GLC F-CELL.

Ηλεκτροκίνηση με κυψέλη καυσίμου


Πώς φτιάχνουμε το καύσιμο του μέλλοντος από το υδρογόνο.

Ο συνδυασμός τεχνολογίας κυψέλης καυσίμου και μπαταρίας προσφέρει οδήγηση χωρίς τοπικές εκπομπές σε χρόνο ανεφοδιασμού μόνο μερικών λεπτών. Μάθετε περισσότερα για τα επιμέρους στοιχεία του συστήματος κίνησης στη GLC F-CELL.

Πρίζα φόρτισης

Η μπαταρία ιόντων λιθίου μπορεί, ως επιπλέον πηγή ενέργειας, να φορτίζεται εξωτερικά από μια πρίζα φόρτισης που βρίσκεται δεξιά στον πίσω προφυλακτήρα μέσω της τεχνολογίας plug-in.

Μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης

Η μπαταρία υψηλής τάσης ιόντων λιθίου διαθέτει καθαρή χωρητικότητα 13,5 kWh και χρησιμεύει, μαζί με την κυψέλη καυσίμου, ως επιπλέον πηγή ενέργειας για τον ηλεκτροκινητήρα.

Ο έξυπνος συνδυασμός συστημάτων κυψέλης καυσίμου και μπαταρίας προσφέρει βελτιωμένη αποδοτικότητα και άνεση.

Στόμιο πλήρωσης H2

Χάρη στην τεχνολογία ανεφοδιασμού με 700 bar, η GLC F-CELL χρειάζεται τρία λεπτά για ανεφοδιαστεί με όλη την ποσότητα υδρογόνου σε ένα πρατήριο υδρογόνου.

Με μια πλήρωση ρεζερβουάρ, η GLC F-CELL παράγει αρκετή ενέργεια για μια αυτονομία έως 430 km[2]. Οι οδηγοί της F-CELL θα επωφεληθούν επίσης από αυτονομία έως και 51 χιλιομέτρων [2] χάρη στην μπαταρία ιόντων λιθίου.

Ρεζερβουάρ υδρογόνου

Δύο ρεζερβουάρ με επένδυση από ανθρακονήματα, που είναι τοποθετημένα στο δάπεδο του αυτοκινήτου, χωράνε περίπου 4,4 kg υδρογόνο.

Χάρη στη διεθνώς τυποποιημένη τεχνολογία ανεφοδιασμού με πίεση 700 bar, γίνεται πλήρωση του υδρογόνου μέσα σε μόνο τρία λεπτά. Έτσι, από άποψη χρόνου, η διαδικασία ανεφοδιασμού δεν διαφέρει από αυτή ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Σύστημα μετάδοσης κίνησης με κυψέλες καυσίμου

Ενέργεια από την κυψέλη καυσίμου: Απλή αρχή λειτουργίας με μέγιστη απόδοση.

Για πρώτη φορά, η Mercedes-Benz GLC F-CELL συνδυάζει την τεχνολογία κυψελών καυσίμου με την μπαταρία σε ένα υβριδικό ηλεκτρικό όχημα.

GLC F-CELL: Κατανάλωση υδρογόνου σε μικτό κύκλο: 0.34 kg/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 0 g/km, κατανάλωση ρεύματος σε μικτό κύκλο: 13.7 kWh/100 km<p>Οι αναφερόμενες τιμές υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης. Πρόκειται για τις &quot;Τιμές WLTP CO2 κατά την έννοια του Άρθρου 2. Νο. 3 του Εκτελεστικού Κανονισμού ΕΕ (2017/1153).&nbsp; Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου υπολογίστηκαν με βάση αυτόν τον Κανονισμό.&nbsp; Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτές τις τιμές και τον τρόπο υπολογισμού, παρακαλούμε επισκεφθείτε τη διεύθυνση<b> </b><a href="http://www.mercedes-benz.com/wltp">www.mercedes-benz.com/wltp</a><b>.&nbsp; </b>Τα επίσημα στοιχεία ΕΕ παρέχονται για σκοπούς σύγκρισης και η πραγματική απόδοση εξαρτάται από το τρόπο οδήγησης, οδικές συνθήκες, άλλες προαιρετικές επιλογές κα μη τεχνικούς παράγοντες.<b></b></p>

EQC 400 4MATIC: Κατανάλωση ρεύματος σε kWh/100 km (σε μικτό κύκλο): 25.0-22.3 και εκπομπές CO2 σε g/km (σε μικτό κύκλο): 0.<p>Οι αναφερόμενες τιμές υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης. Πρόκειται για τις &quot;Τιμές WLTP CO2 κατά την έννοια του Άρθρου 2. Νο. 3 του Εκτελεστικού Κανονισμού ΕΕ (2017/1153).&nbsp; Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου υπολογίστηκαν με βάση αυτόν τον Κανονισμό.&nbsp; Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτές τις τιμές και τον τρόπο υπολογισμού, παρακαλούμε επισκεφθείτε τη διεύθυνση<b> </b><a href="http://www.mercedes-benz.com/wltp">www.mercedes-benz.com/wltp</a><b>.&nbsp; </b>Τα επίσημα στοιχεία ΕΕ παρέχονται για σκοπούς σύγκρισης και η πραγματική απόδοση εξαρτάται από το τρόπο οδήγησης, οδικές συνθήκες, άλλες προαιρετικές επιλογές κα μη τεχνικούς παράγοντες.<b></b></p>

E 300 de (Saloon): κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 1.6-1.4 l/100km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 43-37 g/km, κατανάλωση ρεύματος σε μικτό κύκλο: 24.2-22.4 kWh/100 km.<p>Οι αναφερόμενες τιμές υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης. Πρόκειται για τις &quot;Τιμές WLTP CO2 κατά την έννοια του Άρθρου 2. Νο. 3 του Εκτελεστικού Κανονισμού ΕΕ (2017/1153).&nbsp; Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου υπολογίστηκαν με βάση αυτόν τον Κανονισμό.&nbsp; Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτές τις τιμές και τον τρόπο υπολογισμού, παρακαλούμε επισκεφθείτε τη διεύθυνση<b> </b><a href="http://www.mercedes-benz.com/wltp">www.mercedes-benz.com/wltp</a><b>.&nbsp; </b>Τα επίσημα στοιχεία ΕΕ παρέχονται για σκοπούς σύγκρισης και η πραγματική απόδοση εξαρτάται από το τρόπο οδήγησης, οδικές συνθήκες, άλλες προαιρετικές επιλογές κα μη τεχνικούς παράγοντες.<b></b></p>

GLC F-CELL: Κατανάλωση υδρογόνου σε μικτό κύκλο: 0.34 kg/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 0 g/km, κατανάλωση ρεύματος σε μικτό κύκλο: 13.7 kWh/100 km.<p>Οι αναφερόμενες τιμές υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης. Πρόκειται για τις &quot;Τιμές WLTP CO2 κατά την έννοια του Άρθρου 2. Νο. 3 του Εκτελεστικού Κανονισμού ΕΕ (2017/1153).&nbsp; Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου υπολογίστηκαν με βάση αυτόν τον Κανονισμό.&nbsp; Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτές τις τιμές και τον τρόπο υπολογισμού, παρακαλούμε επισκεφθείτε τη διεύθυνση<b> </b><a href="http://www.mercedes-benz.com/wltp">www.mercedes-benz.com/wltp</a><b>.&nbsp; </b>Τα επίσημα στοιχεία ΕΕ παρέχονται για σκοπούς σύγκρισης και η πραγματική απόδοση εξαρτάται από το τρόπο οδήγησης, οδικές συνθήκες, άλλες προαιρετικές επιλογές κα μη τεχνικούς παράγοντες.<b></b></p>