Ευφυής ηλεκτρική κινητικότητα.

Καλώς ήρθατε στον κόσμο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων EQ της Mercedes-Benz.

EQ - Ηλεκτρικά αυτοκίνητα


Ασυμβίβαστα ηλεκτρική κίνηση με τα μοντέλα EQ της Mercedes-Benz.

EQ - Ηλεκτρικά αυτοκίνητα


Ασυμβίβαστα ηλεκτρική κίνηση με τα μοντέλα EQ της Mercedes-Benz.

Πλήρως ηλεκτρική κινητικότητα σημαίνει σχεδόν αθόρυβη οδήγηση χωρίς τοπικές εκπομπές και μια εντελώς καινούργια αίσθηση. Με λίγα λόγια, μια εντελώς πρωτόγνωρη αίσθηση οδήγησης και μια επαναστατική μορφή κινητικότητας, που θυμίζει εκείνο το πρωτοποριακό επίτευγμα πριν από 130 χρόνια.

Μοντέλα Mercedes-Benz EQ


Δυναμικά, σχεδόν αθόρυβα και χωρίς τοπικές εκπομπές.

Είτε επιθυμείτε σπορ SUV είτε οικογενειακό van, η γκάμα πλήρως ηλεκτρικών μοντέλων της Mercedes-Benz έχει το κατάλληλο μοντέλο για εσάς.

Μοντέλα Mercedes-Benz EQ


Δυναμικά, σχεδόν αθόρυβα και χωρίς τοπικές εκπομπές.

Είτε επιθυμείτε σπορ SUV είτε οικογενειακό van, η γκάμα πλήρως ηλεκτρικών μοντέλων της Mercedes-Benz έχει το κατάλληλο μοντέλο για εσάς.

    Η νέα Mercedes-Benz EQC.

    Η EQC μπροστά από έναν τοίχο

    Ικανοποιεί υψηλές προσδοκίες: Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικά κινούμενο αυτοκίνητο με μπαταρία της μάρκας EQ δεν εντυπωσιάζει μόνο με την κορυφαία ασφάλεια και άνεση που παρέχει, αλλά ενθουσιάζει με τη δυναμική οδήγηση χάρη στους δύο ηλεκτροκινητήρες στον μπροστινό και τον πίσω άξονα. Επιπλέον, το Mercedes me προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες γύρω από την ηλεκτρική οδήγηση, για πιο ξέγνοιαστες μετακινήσεις.

    Η νέα Mercedes-Benz EQV.

    Η φωτογραφία δείχνει την EQV σε ένα Mercedes-Benz Wallbox.

    Διάφορα σχεδιαστικά στοιχεία, τα οποία αναπτύχθηκαν ειδικά για την οικογένεια EQ, προσδίδουν στην EQV 300[1] τον συναρπαστικό και προοδευτικό χαρακτήρα της, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Φυσικά, διαθέτει όλα τα γνωστά χαρακτηριστικά ενός πολυτελούς πολυμορφικού Mercedes-Benz, αφού η EQV 300[1] σάς προσφέρει την κορυφαία άνεση και τη λειτουργικότητα που χαρακτηρίζουν τη μάρκα.

    EQC 400 4MATIC: κατανάλωση ρεύματος σε kWh/100 km (σε μικτό κύκλο): 20,8-19,7, εκπομπές CO2 σε g/km (σε μικτό κύκλο): 0.<p>Τα στοιχεία για την κατανάλωση ρεύματος και την αυτονομία είναι προσωρινά και υπολογίστηκαν από την τεχνική υπηρεσία για τη διαδικασία πιστοποίησης σύμφωνα με τον κανονισμό UN/ECE αριθ. 101. Εκκρεμούν η έγκριση τύπου EK και η πιστοποίηση συμμόρφωσης με τις επίσημες τιμές. Είναι πιθανόν να υπάρχουν αποκλίσεις ανάμεσα στα στοιχεία και τις επίσημες τιμές.</p>

    EQV 300: κατανάλωση ρεύματος σε kWh/100 km: 27,0, εκπομπές CO2 σε g/km (σε μικτό κύκλο): 0.<p>Τα στοιχεία για την κατανάλωση ρεύματος και την αυτονομία είναι προσωρινά και υπολογίστηκαν από την τεχνική υπηρεσία για τη διαδικασία πιστοποίησης σύμφωνα με τον κανονισμό UN/ECE αριθ. 101. Εκκρεμούν η έγκριση τύπου EK και η πιστοποίηση συμμόρφωσης με τις επίσημες τιμές. Είναι πιθανόν να υπάρχουν αποκλίσεις ανάμεσα στα στοιχεία και τις επίσημες τιμές.</p>

    Πλήρως ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης


    Ανακαλύψτε τα στοιχεία του πλήρως ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης κίνησης.

    Πλήρως ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης


    Ανακαλύψτε τα στοιχεία του πλήρως ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης κίνησης.

    Σύστημα φόρτισης
    Χάρη σε ένα έξυπνο σύστημα φόρτισης, η μπαταρία μπορεί να φορτίζεται με όλες τις διαθέσιμες επιλογές φόρτισης. Σε αυτές περιλαμβάνονται οι οικιακές πρίζες, τα Wallbox, οι σταθμοί φόρτισης εναλλασσόμενου ρεύματος (AC) και οι σταθμοί ταχείας φόρτισης (DC).

    Ο φορτιστής οχήματος είναι μόνιμα εγκατεστημένος στο όχημα και πραγματοποιεί τη φόρτιση μέσω του δημόσιου δικτύου ρεύματος, μετατρέποντας την τάση εναλλασσόμενου ρεύματος (AC) σε τάση συνεχούς ρεύματος (DC). Εκτός από τη δυνατότητα φόρτισης σε μια «κανονική» σύνδεση στο δίκτυο (AC), το όχημα μπορεί να φορτίζεται και σε σταθμούς φόρτισης DC (σταθμούς ταχείας φόρτισης).

    Μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης
    Η μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης είναι ο κεντρικός συσσωρευτής ενέργειας για το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Τόσο η αυτονομία όσο και η αποδοτικότητα εξαρτώνται άμεσα από τα χαρακτηριστικά της μπαταρίας.

    Η μπαταρία φορτίζεται εξωτερικά από το δίκτυο ηλεκτρικού ρεύματος. Επιπλέον, ανακτάται ενέργεια χάρη στην ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση και το ρολάρισμα. Η μπαταρία τοποθετείται στο υποδάπεδο για χαμηλότερο κέντρο βάρους του οχήματος, άρα και για βελτιωμένη δυναμική.

    Ηλεκτροκινητήρας
    Οι ηλεκτροκινητήρες στον μπροστινό και τον πίσω άξονα μετατρέπουν την ηλεκτρική ενέργεια από την μπαταρία υψηλής τάσης σε μηχανική και προσφέρουν εντυπωσιακή πρόωση από την πρώτη περιστροφή.

    Για τη μείωση της κατανάλωσης ρεύματος και τη βελτίωση της δυναμικής, ρυθμίζεται συνεχώς η αποδοτική κατανομή των κινητήριων δυνάμεων ανάμεσα στον μπροστινό και τον πίσω άξονα.

    Σύστημα φρένων ανάκτησης ενέργειας

    Για το «συν» στην αυτονομία: Η σημαντική δυνατότητα μείωσης της κατανάλωσης οφείλεται στην αύξηση της ανάκτησης ενέργειας κατά το ρολάρισμα και την πέδηση (ανάκτηση ενέργειας).

    Ακολουθεί πάντα μια έξυπνη κατανομή των ροπών επιβράδυνσης, που προσαρμόζεται στον βαθμό απόδοσης. Όταν πατάτε το πεντάλ φρένου, την επιβράδυνση αναλαμβάνει αρχικά ο ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος ενεργεί ως δυναμό. Επιπλέον, μπορείτε να επηρεάζετε σε πολλές βαθμίδες την ισχύ ανάκτησης ενέργειας μέσω των χειριστηρίων αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι.