Η κυψέλη καυσίμου
"F-Cell".

Μάθετε περισσότερα για τις εναλλακτικές τεχνολογίες συστημάτων κίνησης.

Ηλεκτροκίνηση με κυψέλη καυσίμου


Κατανοήστε την κυψέλη καυσίμου "F-Cell"

Ηλεκτροκίνηση με κυψέλη καυσίμου


Κατανοήστε την κυψέλη καυσίμου "F-Cell"

Το σύγχρονο αυτοκίνητο με κυψέλη καυσίμου λειτουργεί με ηλεκτρική ενέργεια, η οποία παράγεται από υδρογόνο με τη βοήθεια των κυψελών καυσίμου. Τα οχήματα υδρογόνου της Mercedes-Benz είναι πρωτοποριακά, διότι δεν παράγουν εκπομπές CO2 ούτε τοπικούς ρύπους.
Η GLC F-CELL συνδυάζει -το φιλικό προς το περιβάλλον- σύστημα κίνησης με κυψέλη καυσίμου με μια πρόσθετη μπαταρία ιόντων-λιθίου, η οποία φορτίζεται πολύ εύκολα μέσω της τεχνολογίας plug-in. Συνεπώς, οι μεγάλες διαδρομές και ο σύντομος χρόνος ανεφοδιασμού δεν αποτελούν πρόβλημα για το συγκεκριμένο SUV.

Η Mercedes-Benz παρουσιάζει την GLC F-CELL


Mercedes-Benz GLC F-CELL.

Η Mercedes-Benz παρουσιάζει την GLC F-CELL


Mercedes-Benz GLC F-CELL.

Η νέα GLC F-CELL.
Η νέα GLC F-CELL.

Με την GLC F-CELL, η Mercedes-Benz παρουσιάζει το επόμενο ορόσημο στην πορεία προς την οδήγηση με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Το πιο πρόσφατο ηλεκτρικό μοντέλο της οικογένειας Mercedes-Benz εντυπωσιάζει διπλά, διότι συνδυάζει για πρώτη φορά παγκοσμίως την καινοτόμα τεχνολογία κυψελών καυσίμου με την μπαταρία σε ένα υβριδικό ηλεκτρικό όχημα.  Έτισ, η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του δημοφιλούς SUV θα λειτουργεί με υδρογόνο και με ηλεκτρισμό. Ο ευφυής συνδυασμός μπαταρίας και κυψέλης καυσίμου και οι σύντομοι χρόνοι ανεφοδιασμού αναδεικνύουν την GLC F‑CELL σε έναν ηλεκτρικό «σύντροφο» στις μεγάλες διαδρομές της καθημερινότητας.

Κατανάλωση υδρογόνου σε μικτό κύκλο: 0,34 kg/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 0 g/km, κατανάλωση ρεύματος σε μικτό κύκλο: 13,7 kWh/100 km

* Μέτρηση παρουσία του TÜV.

Ηλεκτροκίνηση με κυψέλη καυσίμου


Πώς φτιάχνουμε το καύσιμο του μέλλοντος από το υδρογόνο.

Ο συνδυασμός τεχνολογίας κυψέλης καυσίμου και μπαταρίας προσφέρει οδήγηση χωρίς τοπικές εκπομπές, σε χρόνο ανεφοδιασμού που διαρκεί μόλις μερικά λεπτά. Μάθετε περισσότερα για τα επιμέρους στοιχεία του συστήματος κίνησης στη GLC F-CELL.

Ηλεκτροκίνηση με κυψέλη καυσίμου


Πώς φτιάχνουμε το καύσιμο του μέλλοντος από το υδρογόνο.

Ο συνδυασμός τεχνολογίας κυψέλης καυσίμου και μπαταρίας προσφέρει οδήγηση χωρίς τοπικές εκπομπές, σε χρόνο ανεφοδιασμού που διαρκεί μόλις μερικά λεπτά. Μάθετε περισσότερα για τα επιμέρους στοιχεία του συστήματος κίνησης στη GLC F-CELL.

Πρίζα φόρτισης

Η μπαταρία ιόντων λιθίου μπορεί, ως επιπλέον πηγή ενέργειας, να φορτίζεται εξωτερικά από μια πρίζα φόρτισης που βρίσκεται δεξιά στον πίσω προφυλακτήρα μέσω της τεχνολογίας plug-in.

Μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης
Η μπαταρία υψηλής τάσης ιόντων λιθίου διαθέτει καθαρή χωρητικότητα 13,5 kWh και χρησιμεύει, μαζί με την κυψέλη καυσίμου, ως επιπλέον πηγή ενέργειας για τον ηλεκτροκινητήρα.

Ο έξυπνος συνδυασμός συστημάτων κυψέλης καυσίμου και μπαταρίας προσφέρει βελτιωμένη αποδοτικότητα και άνεση.

Στόμιο πλήρωσης H2
Χάρη στην τεχνολογία ανεφοδιασμού με 700 bar, η GLC F-CELL χρειάζεται τρία λεπτά για ανεφοδιαστεί πλήρως με υδρογόνο σε ένα πρατήριο υδρογόνου.

Με γεμάτο ρεζερβουάρ, η GLC F-CELL παράγει αρκετή ενέργεια για αυτονομία έως 430 km[2]. Οι οδηγοί της F-CELL θα επωφεληθούν επίσης από αυτονομία έως και 51 χιλιομέτρων [2] χάρη στην μπαταρία ιόντων λιθίου.

Ρεζερβουάρ υδρογόνου

Δύο ρεζερβουάρ με επένδυση από ανθρακονήματα, που είναι τοποθετημένα στο δάπεδο του αυτοκινήτου, χωράνε περίπου 4,4 kg υδρογόνο.

Χάρη στη διεθνώς τυποποιημένη τεχνολογία ανεφοδιασμού με πίεση 700 bar, γίνεται πλήρωση του υδρογόνου μέσα σε μόνο τρία λεπτά. Έτσι, από άποψη χρόνου, η διαδικασία ανεφοδιασμού δεν διαφέρει από αυτή ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Σύστημα μετάδοσης κίνησης με κυψέλες καυσίμου

Ενέργεια από την κυψέλη καυσίμου: Απλή αρχή λειτουργίας με μέγιστη απόδοση.

Για πρώτη φορά, η Mercedes-Benz GLC F-CELL συνδυάζει την τεχνολογία κυψελών καυσίμου με την μπαταρία σε ένα υβριδικό ηλεκτρικό όχημα.

GLC F-CELL: κατανάλωση υδρογόνου σε μικτό κύκλο: XX kg/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: XX g/km, κατανάλωση ρεύματος σε μικτό κύκλο: XX kWh/100 km.(2)