Τα καλύτερα από δύο κόσμους.

Ανακαλύψτε τα υβριδικά ηλεκτρικά μοντέλα της Mercedes-Benz.

Υβριδική τεχνολογία στη Mercedes-Benz


Περισσότερη ισχύς, λιγότερη κατανάλωση.

Υβριδική τεχνολογία στη Mercedes-Benz


Περισσότερη ισχύς, λιγότερη κατανάλωση.

Τα μοντέλα μας EQ Power με υβριδικό ηλεκτρικό κίνησης συνδυάζουν τα καλύτερα στοιχεία από δύο διαφορετικούς κόσμους: τη δυναμική και την αποδοτικότητα ενός ηλεκτροκινητήρα με την αυτονομία ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης. Μπορείτε να κινείστε μέσα στην πόλη μόνο με ηλεκτρική ενέργεια, να φορτίζετε το όχημά σας στο σπίτι και σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης και να απολαμβάνετε τη συνηθισμένη άνεση σε μεγάλες διαδρομές με μικρότερους χρόνους ανεφοδιασμού.

Μοντέλα Mercedes-Benz EQ Power


Τα υβριδικά ηλεκτρικά μοντέλα της Mercedes-Benz.

«Κάθε οδηγός θέλει κάτι διαφορετικό από το αυτοκίνητό του. Υπάρχει κάποιο υβριδικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που ταιριάζει στον δικό μου τρόπο ζωής;»

Φυσικά. Είτε θέλετε να χρησιμοποιείτε το υβριδικό ηλεκτρικό όχημά σας μόνο μέσα στην πόλη, είτε πρέπει να κάνετε μεγαλύτερες διαδρομές. Στον μεγάλο στόλο μας υπάρχει ένα κατάλληλο μοντέλο για τον καθένα. Για περισσότερες πληροφορίες για το αγαπημένο σας υβριδικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, χρησιμοποιήστε απλώς το έντυπο επικοινωνίας.

Μοντέλα Mercedes-Benz EQ Power


Τα υβριδικά ηλεκτρικά μοντέλα της Mercedes-Benz.

«Κάθε οδηγός θέλει κάτι διαφορετικό από το αυτοκίνητό του. Υπάρχει κάποιο υβριδικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που ταιριάζει στον δικό μου τρόπο ζωής;»

Φυσικά. Είτε θέλετε να χρησιμοποιείτε το υβριδικό ηλεκτρικό όχημά σας μόνο μέσα στην πόλη, είτε πρέπει να κάνετε μεγαλύτερες διαδρομές. Στον μεγάλο στόλο μας υπάρχει ένα κατάλληλο μοντέλο για τον καθένα. Για περισσότερες πληροφορίες για το αγαπημένο σας υβριδικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, χρησιμοποιήστε απλώς το έντυπο επικοινωνίας.

    Η A-Class 250 e Hatchback

    Η C 350 e Estate.

    Η A-Class 250 e Hatchback με EQ Power. Η νέα γενιά της Mercedes-Benz A-Class είναι πιο φρέσκια και δυναμική, αλλά, ταυτόχρονα, πιο ώριμη και άνετη από ποτέ.


    A-Class 250 e Hatchback: κατανάλωση καυσίμου σταθμισμένη
    1,5-1,4 l/100 km, εκπομπές CO2 σταθμισμένες 34-33 g/km, κατανάλωση ρεύματος σταθμισμένη
    15,0-14,8 kWh/100 km

    Η A-Class 250 e Sedan

    Η E-Class 350 e Saloon.

    Εκτός από την Hatchback, η A-Class Sedan διευρύνει και πάλι το χαρτοφυλάκιο compact οχημάτων της Mercedes-Benz από το 2018 και ταυτόχρονα προσφέρει μια σειρά λειτουργιών που έως τώρα υπήρχαν μόνο στην πολυτελή κατηγορία. Τώρα και ως A 250 e, με πρωτοποριακό υβριδικό σύστημα κίνησης.


    A-Class 250 e Sedan: κατανάλωση καυσίμου σταθμισμένη 1,4 l/100 km, εκπομπές CO2 σταθμισμένες 33-32 g/km, κατανάλωση ρεύματος σταθμισμένη 14,8 -14,7 kWh/100 km

    Η B-Class 250 e Sports Τourer

    C-Class 350 e Saloon

    Η B-Class 250 e Sports Τourer μπορεί να κάνει τα πάντα. Η B-Class είναι το τέλειο (οικογενειακό) αυτοκίνητο για όσους δίνουν μεγάλη σημασία στους χώρους, στην άνεση και την ασφάλεια, ενώ, παρά την πιο σπορ εμφάνιση, διαθέτει μεγαλύτερη ευρυχωρία στους εσωτερικούς χώρους από τα προηγούμενα μοντέλα.


    B-Class 250 e Sports Τourer: κατανάλωση καυσίμου σταθμισμένη 1,6-1,4 l/100 km, εκπομπές CO2 σταθμισμένες 36-32 g/km, κατανάλωση ρεύματος σταθμισμένη 15,4-14,7 kWh/100 km

    Η C-Class 300 e Estate

    Η C-Class 300 e Estate

    Η C-Class της Mercedes-Benz είναι το πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο του brand. Η C 300 e Estate ενδείκνυται για κάθε χρήση, καθώς προσαρμόζεται εύκολα σε κάθε τρόπο ζωής.

     

    C-Class 300 e Estate: κατανάλωση καυσίμου σταθμισμένη : 2,0-1,7 l/100 km, εκπομπές CO2 σταθμισμένες:
    45-39 g/km, κατανάλωση ρεύματος σταθμισμένη: 14,8-13,9 kWh/100 km

    Η C-Class 300 de Estate

    Η GLC 350 e 4MATIC Coupé.

    Η C-Class 300 de Estate είναι ένα αυτοκίνητο που ταιριάζει σε κάθε τρόπο ζωής. Το σπορ πίσω τμήμα προσφέρει μέγιστη χωρητικότητα φόρτωσης 1335 λίτρων, ως υβριδικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Η νέα γενιά συνδυάζει συναίσθημα και νοημοσύνη.

    C-Class 300 de Estate: κατανάλωση καυσίμου σταθμισμένη: 1,6-1,5 l/100 km, εκπομπές CO2 σταθμισμένες: 42-39 g/km, κατανάλωση ρεύματος σταθμισμένη: 18,6-16,2 kWh/100 km

    Η C-Class 300 e Sedan

    GLE 500 e 4MATIC

    Η τεχνολογία της C-Class 300 e Sedan επιτυγχάνει βέλτιστη αποδοτικότητα και εντυπωσιακή δυναμική, ενώ χάρη στη λειτουργία προκλιματισμού προσφέρει αφάνταστη άνεση. Και φυσικά τη χαρακτηριστική εργονομία και πρακτικότητα της C-Class.

     

    C-Class 300 e Sedan: κατανάλωση καυσίμου σταθμισμένη: 1,9-1,6 l/100 km, εκπομπές CO2 σταθμισμένες:
    42-36 g/km, κατανάλωση ρεύματος σταθμισμένη: 14,3-13,4 kWh/100 km

    Η C-Class 300 de Sedan

    Η A-Class 250 e Saloon

    Η παρόρμηση για κίνηση αποτυπώνεται στο πρόσωπο της C-Class Sedan και, χάρη στο συνδυαστικό σύστημα κίνησης, η C-Class 300 de Sedan συνδυάζει την οδηγική απόλαυση με τη λιγότερη δυνατή κατανάλωση και τις χαμηλές εκπομπές, προσφέροντας απαράμιλλη άνεση.

     

    C-Class 300 de Sedan: κατανάλωση καυσίμου σταθμισμένη
    1,6-1,4 l/100 km, εκπομπές CO2 σταθμισμένες 41-38 g/km, κατανάλωση ρεύματος σταθμισμένη
    18,0-15,7 kWh/100 km

    Η GLC 300 e 4MATIC

    Η B-Class 250 e Compact Saloon

    Η GLC 300 e 4MATIC αντιπροσωπεύει την ελευθερία στην πιο ολοκληρωμένη μορφή της. Η Mercedes-Benz GLC βρίσκεται στο στοιχείο της σε κάθε έδαφος. Το μεσαίου μεγέθους SUV συνδυάζει έξυπνα τη λειτουργικότητα και την ευελιξία με τη μοντέρνα σχεδίαση.

    GLC 300 e 4MATIC: κατανάλωση καυσίμου σταθμισμένη: 2,5-2,2 l/100 km, εκπομπές CO2 σταθμισμένες: 57-51 g/km, κατανάλωση ρεύματος σταθμισμένη: 17,8-16,5 kWh/100 km

    Η GLC 300 e Coupé

    Η E-Class 300 de Saloon

    Με την GLC 300 e 4MATIC, η Mercedes‑Benz προσφέρει για πρώτη φορά ένα Sport Utility Coupé μεσαίου μεγέθους με πρωτοποριακό υβριδικό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, το οποίο συνδυάζει τις δυναμικές επιδόσεις ενός βενζινοκινητήρα με την αποδοτικότητα ενός ισχυρού ηλεκτροκινητήρα.

     

    GLC 300 e Coupé: κατανάλωση καυσίμου σταθμισμένη: 2,5-2,2 l/100 km, εκπομπές CO2 σταθμισμένες: 57-51 g/km, κατανάλωση ρεύματος σταθμισμένη: 17,8-16,5 kWh/100 km

    Η E-Class 300 e Sedan

    Η E 300 e Saloon

    Όχι μόνο η ευφυέστερη, αλλά και η πιο οικονομική E-Class όλων των εποχών. Το αποτέλεσμα είναι η E-Class 300 e. Το ευφυές αυτό business sedan συνδυάζει δημιουργικές λεπτομέρειες με μια καθαρή και, ταυτόχρονα, συναισθηματική σχεδίαση καθώς και πολυτελές εσωτερικό.

     

    E-Class 300 e Sedan: κατανάλωση καυσίμου σταθμισμένη:
    2,1-1,8 l/100 km, εκπομπές CO2 σταθμισμένες: 47-41 g/km, κατανάλωση ρεύματος σταθμισμένη:
    14,9 kWh/100 km

    Η E-Class 300 de Sedan

    Η E 300 de Saloon

    Σχεδόν καμία άλλη κατασκευαστική σειρά δεν έχει αφήσει τόσο έντονα το αποτύπωμά της στο brand αλλά και σε όλη την κατηγορία πολυτελών οχημάτων μέσα στον χρόνο όσο η E-Class. Είναι υπόδειγμα οδηγικής άνεσης και ασφάλειας και, ως οικονομικό μοντέλο Plug-In-Hybrid E 300 de, υπόδειγμα οικονομίας.

     

    E-Class 300 de Sedan: κατανάλωση καυσίμου σταθμισμένη:
    1,7-1,5 l/100 km, εκπομπές CO2 σταθμισμένες: 44-41 g/km, κατανάλωση ρεύματος σταθμισμένη:
    19,5-17,5 kWh/100 km

    Η E-Class 300 de Estate

    Η E 300 de Estate

    Τα υβριδικά ηλεκτρικά μοντέλα της E-Class 300 de Estate στοχεύουν σε μια σημαντική ομάδα στόχου της πολυτελούς κατηγορίας της Mercedes-Benz: οδηγοί που χρησιμοποιούν συνεχώς το αυτοκίνητο, συνεπώς δίνουν σημασία στην άνεση σε μεγάλες διαδρομές και, περιστασιακά, θέλουν να χρησιμοποιούν το μεγάλο φορτίο ρυμούλκησης.

    E-Class 300 de Estate: κατανάλωση καυσίμου σταθμισμένη:
    1,7 l/100 km, εκπομπές CO2 σταθμισμένες: 44 g/km, κατανάλωση ρεύματος σταθμισμένη:
    19,5 kWh/100 km

    Η GLE 350 de 4MATIC

    Η GLE 350 de 4MATIC

    «Σύγχρονη πολυτέλεια και εκτός δρόμου» είναι το σχεδιαστικό μήνυμα της νέας GLE 350 de 4MATIC. Ωστόσο, το βασικό πλεονέκτημα του μεγάλου SUV είναι η ηλεκτρική αυτονομία του, καθώς, χάρη στη μπαταρία χωρητικότητας 31,2 kWh, διανύει πάνω από 100 χιλιόμετρα με κατάλληλο τρόπο οδήγησης (βάσει NEDC).

     

    GLE 350 de 4MATIC: κατανάλωση καυσίμου σταθμισμένη 1,1 l/100 km, εκπομπές CO2 σταθμισμένες 29 g/km, κατανάλωση ρεύματος σταθμισμένη
    25,4 kWh/100 km

    Η S-Class 560 e Sedan

    Η S 560 e

    Η S-Class δείχνει και πάλι τον δρόμο, με την S 560 e να είναι το πρώτο μας μοντέλο στο οποίο πρωτοπαρουσιάστηκαν όλα τα εξαρτήματα της πρόσφατης, τρίτης γενιάς υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων.

     

    S-Class 560 e Sedan: κατανάλωση καυσίμου σταθμισμένη: 2,6-2,5 l/100 km, εκπομπές CO2 σταθμισμένες: 59-57 g/km, κατανάλωση ρεύματος σταθμισμένη:
    20,3-20,0 kWh/100 km

    Κατανοήστε το σύστημα κίνησης EQ Power


    EQ Power – το υβριδικό σύστημα κίνησης της Mercedes-Benz.

    Ο συνδυασμός ηλεκτροκινητήρα και βενζινοκινητήρα προσφέρει μια εντελώς πρωτόγνωρη οδηγική εμπειρία. Μάθετε περισσότερα για τα επιμέρους στοιχεία του συστήματος κίνησης EQ Power.

    Κατανοήστε το σύστημα κίνησης EQ Power


    EQ Power – το υβριδικό σύστημα κίνησης της Mercedes-Benz.

    Ο συνδυασμός ηλεκτροκινητήρα και βενζινοκινητήρα προσφέρει μια εντελώς πρωτόγνωρη οδηγική εμπειρία. Μάθετε περισσότερα για τα επιμέρους στοιχεία του συστήματος κίνησης EQ Power.

    Mercedes-Benz EQ Power: Υβριδικό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.

    Πρίζα φόρτισης

    Η μπαταρία υψηλής τάσης ιόντων λιθίου μπορεί να φορτίζεται εξωτερικά μέσω μιας πρίζας φόρτισης που βρίσκεται δεξιά, στον πίσω προφυλακτήρα.

    Χάρη σε ένα έξυπνο, ενσωματωμένο στο όχημα σύστημα φόρτισης, μπορείτε να φορτίζετε την μπαταρία σε wallbox, μέσω μιας συνηθισμένης πρίζας ή σε έναν από τους συνεχώς αυξανόμενους δημόσιους σταθμούς φόρτισης.

    Μπαταρία ιόντων λιθίου HV

    Μια πλήρως φορτισμένη μπαταρία προσφέρει σε κάθε μοντέλο περισσότερα από 30 km αμιγούς ηλεκτρικής οδήγησης, τοπικά χωρίς εκπομπές.

    Υβριδικό κιβώτιο ταχυτήτων με ηλεκτροκινητήρα

    Στην υβριδική κεφαλή του εργοστασιακού αυτόματου κιβωτίου 9 σχέσεων 9G-TRONIC, ο ηλεκτροκινητήρας κι ένας επιπλέον συμπλέκτης αποσύνδεσης κινητήρα είναι απόλυτα ενσωματωμένοι ανάμεσα στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και τον ηλεκτροκινητήρα.

    Κινητήρας εσωτερικής καύσης
    Οι τετρακύλινδροι ή εξακύλινδροι βενζινοκινητήρες συνδυάζονται - ανάλογα με το μοντέλο - με υβριδικές μονάδες και μπαταρίες διαφορετικών επιπέδων απόδοσης.

    Η ισχύς του κινητήρα εσωτερικής καύσης υποστηρίζεται, όταν χρειάζεται, από τον ηλεκτροκινητήρα – για επιπλέον ισχύ κατά την επιτάχυνση. 'Έτσι επιτυγχάνονται επιδόσεις που συνδυάζουν την οδηγική απόλαυση και την άνεση με την μικρότερη δυνατή κατανάλωση και τις χαμηλές εκπομπές.

    Σύστημα φρένων ανάκτησης ενέργειας
    Η ανάκτηση ενέργειας επιτρέπει την επανάκτηση της ενέργειας κατά το ρολάρισμα και την πέδηση.

    Η σημαντική δυνατότητα μείωσης της κατανάλωσης στα υβριδικά συστήματα κίνησης οφείλεται στη μεγιστοποίηση της ανάκτησης ενέργειας κατά το ρολάρισμα και την πέδηση. Όταν πατάτε το πεντάλ φρένου, την επιβράδυνση αναλαμβάνει αρχικά ο ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος ενεργεί ως δυναμό.

    E-Class 300 e Saloon: κατανάλωση καυσίμου σταθμισμένη : 2,1-1,8 l/100 km, εκπομπές CO2 σταθμισμένες: 47-41 g/km, κατανάλωση ρεύματος σταθμισμένη: 14,9 kWh/100km<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2 υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ. 5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με το συνδυασμό τροχών/ελαστικών. Στην πραγματική λειτουργία οδήγησης μπορεί να υπάρχουν αποκλίσεις από τις πιστοποιημένες τυπικές τιμές. Οι πραγματικές τιμές επηρεάζονται από πολυάριθμους επιμέρους παραγόντων, π.χ. προσωπικό στιλ οδήγησης, περιβαλλοντικές συνθήκες και συνθήκες διαδρομής. </p>.


    Πολυμήχανο πνεύμα.

    Ανακαλύψτε καινοτόμες λειτουργίες, που κάνουν την οδήγηση του οχήματος EQ Power πιο αποδοτική και άνετη.


    Πολυμήχανο πνεύμα.

    Ανακαλύψτε καινοτόμες λειτουργίες, που κάνουν την οδήγηση του οχήματος EQ Power πιο αποδοτική και άνετη.

    Προγράμματα οδήγησης


    Τα προγράμματα οδήγησης στο υβριδικό ηλεκτρικό όχημα.

    Άνετο, εξαιρετικά αποδοτικό ή σπορ: υπάρχουν πέντε προγράμματα οδήγησης που μπορείτε να επιλέξετε, ανάλογα με το μοντέλο

    Προγράμματα οδήγησης


    Τα προγράμματα οδήγησης στο υβριδικό ηλεκτρικό όχημα.

    Άνετο, εξαιρετικά αποδοτικό ή σπορ: υπάρχουν πέντε προγράμματα οδήγησης που μπορείτε να επιλέξετε, ανάλογα με το μοντέλο

    Πρόγραμμα οδήγησης C (Comfort):

    Η βασική ρύθμιση είναι το ισορροπημένο πρόγραμμα COMFORT με βελτιστοποιημένη κατανάλωση καυσίμων.

    Πρόγραμμα οδήγησης S (Sport):

    Στο πρόγραμμα αυτό, το σύστημα διεύθυνσης και η ανάρτηση (οχήματα με AIRMATIC) είναι πιο "σφιχτά", με πιο σπορ ρυθμίσεις, προσφέροντας έτσι μεγαλύτερη ευελιξία και δυναμισμό, πιο άμεση απόκριση του γκαζιού και τροποποιημένα σημεία αλλαγής ταχυτήτων (σε οχήματα με 7G-TRONIC PLUS).

    Πρόγραμμα οδήγησης S+ (Sport Plus):

    Σε συνδυασμό με το AIRMATIC, το πρόγραμμα Sport Plus ενισχύει ακόμη περισσότερη τη σπορ αίσθηση. Η ανάρτηση και το σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι ακόμα πιο δυναμικά ρυθμισμένα, ενώ η λειτουργία ECO Start-Stop είναι απενεργοποιημένη.

    Πρόγραμμα οδήγησης E (Economy):

    Είναι σχεδιασμένο για τη χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση καυσίμων, που οφείλεται στην ηπιότερη απόκριση κινητήρα, στις έγκαιρες αλλαγές ταχυτήτων (με το 7G-TRONIC PLUS) και στην τροποποιημένη απόδοση της θέρμανσης καθισμάτων, πίσω παραθύρων και του κλιματισμού. Σε συνδυασμό με την υβριδική τεχνολογία, το πρόγραμμα υποστηρίζει τις λεγόμενες λειτουργίες "Ρολάρισμα" και "Παρατεταμένο ρολάρισμα": όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι, το όχημα χρησιμοποιεί τη δική του κινητική ενέργεια και κυλά στο δρόμο εξοικονομώντας καύσιμα.

    Πρόγραμμα οδήγησης I (Individual):

    Προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να αλλάζει το σύστημα διεύθυνσης, το σύστημα κίνησης και την ανάρτηση όπως επιθυμεί - επιλέγοντας αποδοτικό, άνετο ή σπορ τρόπο λειτουργίας. Η επιλογή γίνεται απλά και εύκολα από το μενού διαμόρφωσης στην κεντρική μονάδα.

    Και στα προεπιλεγμένα προγράμματα οδήγησης, μπορείτε να ρυθμίσετε όπως επιθυμείτε ορισμένες παραμέτρους, όπως τη λειτουργία ECO Start-Stop ή το ύψος του οχήματος. Αν στη συνέχεια αλλάξετε πρόγραμμα οδήγησης, επαναφέρονται οι προκαθορισμένες ρυθμίσεις για κάθε πρόγραμμα.

    Τρόποι λειτουργίας


    Τρόποι λειτουργίας στο υβριδικό ηλεκτρικό όχημα.

    Τρόποι λειτουργίας


    Τρόποι λειτουργίας στο υβριδικό ηλεκτρικό όχημα.

    Ο επιλεγμένος τρόπος λειτουργίας εμφανίζεται στο όργανο πολλαπλών ενδείξεων του υβριδικού ηλεκτρικού οχήματος.

    Η έξυπνη διαχείριση συστήματος κίνησης επιλέγει αυτόνομα τον ιδανικό συνδυασμό κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτροκινητήρα, για την αποδοτικότερη χρήση ενέργειας και αυτονομίας. Ωστόσο, όποιος θέλει, μπορεί να εναλλάσσεται μόνος του μεταξύ των τρόπων λειτουργίας.

    Διατίθενται τέσσερις τρόποι λειτουργίας ανά πρόγραμμα οδήγησης:

    Υβριδικός: Όλες οι υβριδικές λειτουργίες, όπως η ηλεκτροκίνηση, η ενίσχυση και η ανάκτηση είναι διαθέσιμες και χρησιμοποιούνται αυτόματα για να διασφαλίσουν τη χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση, ανάλογα με την περίσταση οδήγησης και την απόσταση.

    E-MODE: Χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ηλεκτρική οδήγηση - π.χ. μέσα στην πόλη ή όταν η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι επαρκώς φορτισμένη για την απόσταση που απομένει.

    E-SAVE: Διατηρείται το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας ιόντων λιθίου HV - για οδήγηση εξ’ ολοκλήρου με ηλεκτρική ενέργεια αργότερα. Επομένως, η ηλεκτρική λειτουργία διατίθεται σε περιορισμένο βαθμό.

    CHARGE: Αυτός ο τρόπος χρησιμοποιείται για τη φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου HV μέσω του κινητήρα εσωτερικής καύσης κατά την οδήγηση. Σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει δυνατότητα ηλεκτροκίνησης.

    Στρατηγική λειτουργίας βάσει διαδρομής


    Κινηθείτε προνοητικά.

    Στρατηγική λειτουργίας βάσει διαδρομής


    Κινηθείτε προνοητικά.

    Η στρατηγική λειτουργίας βάσει διαδρομής σας βοηθά ολοκληρωμένα και διακριτικά να υιοθετήσετε ένα πιο αποδοτικό στυλ οδήγησης. Αποφασίζει τη βέλτιστη αλληλουχία τρόπων λειτουργίας για εσάς, αναλύοντας τα δεδομένα του συστήματος πλοήγησης COMAND Online. Μόλις εισάγετε προορισμό, η φόρτιση και η αποφόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου HV ελέγχονται για να διασφαλίσουν την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση της ενέργειας σε όλη τη διαδρομή.

    Για παράδειγμα, διασφαλίζει ότι η μπαταρία θα είναι όσο το δυνατόν πιο φορτισμένη όταν φτάνετε σε πόλεις, έτσι ώστε να μπορείτε να κινηθείτε αποδοτικά μόνο με ηλεκτρική ενέργεια στο μποτιλιάρισμα. Επιπλέον, εκτός πόλης, η στρατηγική λειτουργίας βάσει διαδρομής επιτρέπει τη βελτιστοποίηση του επιπέδου φόρτισης της μπαταρίας ιόντων λιθίου HV, ανάλογα με την απόσταση που απομένει.

    Απτικό πεντάλ γκαζιού


    Αισθητά πιο αποδοτική οδήγηση.

    Απτικό πεντάλ γκαζιού


    Αισθητά πιο αποδοτική οδήγηση.

    Το απτικό πεντάλ γκαζιού διευκολύνει την εναλλαγή των τρόπων λειτουργίας: εάν αισθανθείτε κατά την ηλεκτρική οδήγηση στον τρόπο λειτουργίας E-MODE ένα σημείο πίεσης στο πεντάλ γκαζιού, έχετε ενεργοποιήσει τη μέγιστη διαθέσιμη ηλεκτρική απόδοση. Αν πατήσετε περισσότερο το γκάζι, τίθεται σε λειτουργία ο κινητήρας εσωτερικής καύσης. Το σύστημα υποβοήθησης ECO υποδεικνύει με ένα διπλό παλμό, ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση πρέπει να πάρετε το πόδι από το πεντάλ γκαζιού, για να απενεργοποιηθεί ο κινητήρας εσωτερικής καύσης.

    Ανάκτηση ενέργειας και ρολάρισμα


    Αυτός που φρενάρει, κερδίζει: ενέργεια.

    Περισσότερη ηλεκτρική αυτονομία χάρη στην ανάκτηση ενέργειας: κατά την επιβράδυνση με μείωση του γκαζιού (ρολάρισμα) και την πέδηση, ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως δυναμό και παράγει ροπή πέδησης στους τροχούς. Η ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται κατά τη διαδικασία αυτή διοχετεύεται στην μπαταρία και αυξάνει την στάθμη φόρτισής της.

    Ανάκτηση ενέργειας και ρολάρισμα


    Αυτός που φρενάρει, κερδίζει: ενέργεια.

    Περισσότερη ηλεκτρική αυτονομία χάρη στην ανάκτηση ενέργειας: κατά την επιβράδυνση με μείωση του γκαζιού (ρολάρισμα) και την πέδηση, ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως δυναμό και παράγει ροπή πέδησης στους τροχούς. Η ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται κατά τη διαδικασία αυτή διοχετεύεται στην μπαταρία και αυξάνει την στάθμη φόρτισής της.

    Υπάρχουν τέσσερις διαθέσιμες βαθμίδες ανάκτησης ενέργειας:

    D+: λειτουργία «ρολαρίσματος», καθόλου ανάκτηση
    D: ήπια ανάκτηση
    D–: υψηλή ανάκτηση
    DAuto: ανάκτηση ανάλογα με την κατάσταση της κυκλοφορίας

    Για περισσότερη εξοικονόμηση ενέργειας, ο κινητήρας απενεργοποιείται εντελώς στη λεγόμενη "λειτουργία ρολαρίσματος" και αποσυνδέεται. Το όχημα συνεχίζει να κυλά χωρίς απώλειες περιστροφής του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

    Μέσα στο υβριδικό ηλεκτρικό όχημα η ροή ενέργειας απεικονίζεται στην οθόνη πολυμέσων.

    Το προαιρετικό σύστημα φρένων ανάκτησης ενέργειας με την υποστήριξη ραντάρ επιτρέπει την εξαιρετικά αποτελεσματική ανάκτηση ενέργειας και ως εκ τούτου την αύξηση της αυτονομίας. Το σύστημα χρησιμοποιεί τα δεδομένα από το σύστημα αισθητήρων ραντάρ του συστήματος COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS για να αυξήσει την ανάκτηση - και επομένως την επιβράδυνση - ή να τη μειώσει στο μηδέν, ανάλογα με τις ανάγκες.