Επιδόσεις.

Περισσότερος χώρος. Περισσότερη δυναμική. Περισσότερη συγκίνηση.

Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 11.2-11.1 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 256.0-252.0 g/km<p>Οι τιμές που αναφέρονται υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης. Πρόκειται για τις «Τιμές CO2 NEDC» κατά την έννοια του άρθρο 2 παρ. 1 του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2017/1153. Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου υπολογίστηκαν με βάση αυτές τις τιμές. Η κατανάλωση ρεύματος υπολογίστηκε με βάση τον Κανονισμό 692/2008/ΕΚ.</p>

Μοντέλα


Συγκρίνεται μόνο με τον εαυτό της.

Οι κινητήρες και τα μοντέλα της 4θυρης Mercedes-AMG GT Coupé.

Μοντέλα


Συγκρίνεται μόνο με τον εαυτό της.

Οι κινητήρες και τα μοντέλα της 4θυρης Mercedes-AMG GT Coupé.

  • Mercedes-AMG GT 43 και 43 4MATIC+

    Η φωτογραφία δείχνει την 4θυρη Mercedes-AMG GT Coupé από μπροστά με φόντο την πανοραμική θέα μιας πόλης.

    Εντυπωσιακές επιδόσεις από

    270 kW*<p>Στοιχεία για την ονομαστική ισχύ και την ονομαστική ροπή στρέψης βάσει κανονισμού (ΕΚ) αρ. 715/2007 στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση.</p>

    (367 hp*)<p>Στοιχεία για την ονομαστική ισχύ και την ονομαστική ροπή στρέψης βάσει κανονισμού (ΕΚ) αρ. 715/2007 στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση.</p> του εξακύλινδρου σε σειρά βενζινοκινητήρα.

    Επιταχύνει σε

    4,9 δευτερόλεπτα*

    από 0 στα 100 km/h.

    Αναπάντεχα πολύπλευρη, αναμφισβήτητα AMG. Η 4θυρη Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ Coupé συνδυάζει τις εντυπωσιακές επιδόσεις ενός sports car με την πρακτικότητα ενός κομψού τετράθυρου. Η εκφραστική σχεδίαση με χαμηλωμένο καπό κινητήρα, επιβλητικό μπροστινό τμήμα και μυώδη σιλουέτα υποδηλώνει τα αθλητικά γονίδια του τετράθυρου coupé. Ένα πάτημα στο κουμπί εκκίνησης επιβεβαιώνει ότι η 4θυρη Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ Coupé ανήκει στην κορυφή. Χάρη στον πρωτοποριακό και εξαιρετικά αποδοτικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα, την ενεργητική αεροδυναμική και το κιβώτιο AMG SPEEDSHIFT TCT 9 σχέσεων, το αισθάνεστε από την εκκίνηση.

     

    Με μια ελκυστική σχέση τιμής/αξίας, το τετράθυρο sports car διατίθεται και με αμιγώς πίσω κίνηση. Η εμφάνιση, η τεχνολογία, ο εξοπλισμός και οι δυνατότητες εξατομίκευσης αντιστοιχούν σε αυτά της εξακύλινδρης έκδοσης με σύστημα τετρακίνησης 4MATIC+.

    *Οι προαναφερόμενες τιμές αφορούν την Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+.

  • Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+

    Η φωτογραφία δείχνει την 4θυρη Mercedes-AMG GT Coupé από πλευρική άποψη μπροστά από μία γυάλινη πρόσοψη κτηρίου.

    Σπορ επιδόσεις από

    Ονομαστική ισχύς 320 kW<p>Στοιχεία για την ονομαστική ισχύ και την ονομαστική ροπή στρέψης βάσει κανονισμού (ΕΚ) αρ. 715/2007 στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση.</p>

    (435 hp)<p>Στοιχεία για την ονομαστική ισχύ και την ονομαστική ροπή στρέψης βάσει κανονισμού (ΕΚ) αρ. 715/2007 στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση.</p> του 3λιτρου μηχανικού συνόλου.

    Δυναμική επιτάχυνση σε

    4,5 δευτερόλεπτα

    από 0 στα 100 km/h.

    Η 4θυρη Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ Coupé συνδυάζει τις εντυπωσιακές επιδόσεις ενός sports car με την πρακτικότητα ενός κομψού τετράθυρου. Η εκφραστική σχεδίαση με χαμηλωμένο καπό κινητήρα, επιβλητικό μπροστινό τμήμα και μυώδη σιλουέτα υποδηλώνει τα αθλητικά γονίδια του τετράθυρου coupé. Ένα πάτημα στο κουμπί εκκίνησης επιβεβαιώνει ότι η 4θυρη Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ Coupé ανήκει στην κορυφή. Χάρη στον πρωτοποριακό και εξαιρετικά αποδοτικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα με ισχύ XXX KW (XXX hp)<p>Στοιχεία για την ονομαστική ισχύ και την ονομαστική ροπή στρέψης βάσει κανονισμού (ΕΚ) αρ. 715/2007 στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση.</p>, η ενεργή αεροδυναμική και το κιβώτιο AMG SPEEDSHIFT TCT 9 σχέσεων το πετυχαίνουν αυτό από την αρχή.

  • Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+

    Η φωτογραφία δείχνει μια 4θυρη Mercedes-AMG GT Coupé από πλάγια μπροστά σε μια πίστα αγώνων.

    Εντυπωσιακές επιδόσεις από

    Ονομαστική ισχύς 430 kW<p>Στοιχεία για την ονομαστική ισχύ και την ονομαστική ροπή στρέψης βάσει κανονισμού (ΕΚ) αρ. 715/2007 στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση.</p>

    (585 hp)<p>Στοιχεία για την ονομαστική ισχύ και την ονομαστική ροπή στρέψης βάσει κανονισμού (ΕΚ) αρ. 715/2007 στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση.</p> του κινητήρα V8 biturbo

    Εκρηκτικές επιταχύνσεις σε

    3,4 δευτερόλεπτα

    από 0 στα 100 km/h.

    Η 4θυρη Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+ Coupé είναι ένα συναρπαστικό Gran Turismo και, άρα, ο καλύτερος σύντροφος για όσους εκτιμούν τις υψηλές επιδόσεις, την άνεση και την ποικιλία. Ο υπερσύγχρονος, πανίσχυρος κινητήρας V8 biturbo προσφέρει οδηγικές εμπειρίες που κόβουν την ανάσα σε όλο το φάσμα στροφών και συνδυάζει τη θεαματική δυναμική με την εκπληκτική αποδοτικότητα. Καινοτόμες τεχνολογίες, όπως η πλήρως μεταβαλλόμενη τετρακίνηση 4MATIC+, καθώς και το σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα στους V8-κύλινδρους προσφέρουν προώθηση και κράτημα αγωνιστικού επιπέδου. Το κιβώτιο 9 σχέσεων AMG SPEEDSHIFT MCT με λειτουργία RACE START προσφέρει εκπληκτικές επιταχύνσεις από 0 σε 100 km/h σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα.

  • Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+

    Η φωτογραφία δείχνει την 4θυρη Mercedes-AMG GT Coupé από πλάγια πίσω μπροστά από τη πανοραμική θέα μιας πόλης.

    Εντυπωσιακή ισχύ από

    470 kW<p>Στοιχεία για την ονομαστική ισχύ και την ονομαστική ροπή στρέψης βάσει κανονισμού (ΕΚ) αρ. 715/2007 στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση.</p>

    (639 hp) του κινητήρα V8 biturbo.

    Επιταχύνει σε

    3,2 δευτερόλεπτα

    από 0 στα 100 km/h.

    Δυναμική οδήγηση αγωνιστικού επιπέδου, εκρηκτικές επιταχύνσεις, κορυφαία άνεση. Η 4θυρη Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ Coupé καταλαμβάνει την κορυφή στην οικογένεια των τετράθυρων μοντέλων. Τα δυναμικά έδρανα κινητήρα AMG φροντίζουν σε κάθε περίπτωση για την καλύτερη δυνατή έδραση του κινητήρα με ισχύ 470 kW (639 hp)<p>Στοιχεία για την ονομαστική ισχύ και την ονομαστική ροπή στρέψης βάσει κανονισμού (ΕΚ) αρ. 715/2007 στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση.</p> στο αμάξωμα. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της AMG προσφέρει καλύτερη επιτάχυνση στις στροφές, κυρίως όμως κατά την σπορ οδήγηση. Το τετράθυρο Coupé δεν επιταχύνει απλώς από 0 στα 100 km/h σε 3,2 δευτερόλεπτα: με το πρόσθετο πρόγραμμα οδήγησης "RACE" με Drift Mode υπάρχει η δυνατότητα και για εξαιρετικά σπορ ελιγμούς. Από την πρώτη ματιά στο εντυπωσιακό μπροστινό τμήμα σε σχεδίαση jet wing με διάκοσμο, είναι σαφές ότι πρόκειται για μια 4θυρη Mercedes-AMG GT Coupé.

Mercedes-AMG GT 43: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 8.3-8.1 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 189.0-184.0 g/km<p>Οι τιμές που αναφέρονται υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης. Πρόκειται για τις «Τιμές CO2 NEDC» κατά την έννοια του άρθρο 2 παρ. 1 του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2017/1153. Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου υπολογίστηκαν με βάση αυτές τις τιμές. Η κατανάλωση ρεύματος υπολογίστηκε με βάση τον Κανονισμό 692/2008/ΕΚ.</p>;
Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 9.4-9.1 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 215.0-209.0 g/km<p>Οι τιμές που αναφέρονται υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης. Πρόκειται για τις «Τιμές CO2 NEDC» κατά την έννοια του άρθρο 2 παρ. 1 του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2017/1153. Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου υπολογίστηκαν με βάση αυτές τις τιμές. Η κατανάλωση ρεύματος υπολογίστηκε με βάση τον Κανονισμό 692/2008/ΕΚ.</p>;
Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 9.4-9.1 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 215.0-209.0 g/km<p>Οι τιμές που αναφέρονται υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης. Πρόκειται για τις «Τιμές CO2 NEDC» κατά την έννοια του άρθρο 2 παρ. 1 του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2017/1153. Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου υπολογίστηκαν με βάση αυτές τις τιμές. Η κατανάλωση ρεύματος υπολογίστηκε με βάση τον Κανονισμό 692/2008/ΕΚ.</p>;
Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 11.2-11.1 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 256.0-252.0 g/km<p>Οι τιμές που αναφέρονται υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης. Πρόκειται για τις «Τιμές CO2 NEDC» κατά την έννοια του άρθρο 2 παρ. 1 του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2017/1153. Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου υπολογίστηκαν με βάση αυτές τις τιμές. Η κατανάλωση ρεύματος υπολογίστηκε με βάση τον Κανονισμό 692/2008/ΕΚ.</p>;
Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 11.3 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 257.0 g/km<p>Οι τιμές που αναφέρονται υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης. Πρόκειται για τις «Τιμές CO2 NEDC» κατά την έννοια του άρθρο 2 παρ. 1 του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2017/1153. Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου υπολογίστηκαν με βάση αυτές τις τιμές. Η κατανάλωση ρεύματος υπολογίστηκε με βάση τον Κανονισμό 692/2008/ΕΚ.</p>

Σύστημα μετάδοσης κίνησης μοντέλων V8


Εξατομικευμένη Driving Performance.

Σύστημα μετάδοσης κίνησης μοντέλων V8


Εξατομικευμένη Driving Performance.

Μάθετε περισσότερα για το σύστημα μετάδοσης κίνησης της 4θυρης Mercedes-AMG GT Coupé.

Ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένη ολίσθησης AMG.

Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της AMG βελτιώνει την πρόσφυση σε όλες τις οδηγικές καταστάσεις, κυρίως όμως κατά τη σπορ οδήγηση. Έτσι, επιτυγχάνεται καλύτερη επιτάχυνση στις στροφές.

AMG RIDE CONTROL+

Η αερανάρτηση AMG με ειδική ρύθμιση GT συνδυάζει, ουσιαστικά, δυο συστήματα ανάρτησης σε ένα. Από άνετη έως σπορ: εξαιρετικές επιδόσεις σε κάθε περίπτωση.

AMG SPEEDSHIFT MCT 9G

Τέλειο για ιδιαίτερα δυναμικό τρόπο οδήγησης. Γρήγορες, αγωνιστικές ή σχεδόν ανεπαίσθητες αλλαγές ταχυτήτων, ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης:

χάρη στις 9 σχέσεις, ο κινητήρας λειτουργεί σχεδόν πάντα στη βέλτιστη περιοχή αριθμού στροφών.

Σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα AMG

Περισσότερη ευκινησία: έως τα 100 km/h ο πίσω άξονας καθοδηγεί προς την αντίθετη κατεύθυνση, μειώνοντας έτσι εικονικά το μεταξόνιο. Περισσότερη ασφάλεια: από τα 100 km/h ο πίσω άξονας καθοδηγεί προς την ίδια κατεύθυνση, μεγαλώνοντας έτσι εικονικά το μεταξόνιο.

4MATIC+

Η τετρακίνηση συνδέει μεταβλητά τον πίσω άξονα με τον μπροστινό άξονα, φροντίζοντας έτσι για τη βέλτιστη κατανομή της ροπής στρέψης. Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνεται η συνεχής εναλλαγή μεταξύ τετρακίνησης και κίνησης στους πίσω τροχούς.

Δυναμικά έδρανα κινητήρα AMG

Τα δυναμικά έδρανα κινητήρα AMG φροντίζουν για την καλύτερη δυνατή έδραση του κινητήρα στο αμάξωμα σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Ο βασικός χαρακτήρας της ρύθμισης καθορίζεται από τα προγράμματα οδήγησης.

Προσφορά κινητήρων


Σχεδιασμένοι να τα δίνουν όλα: οι κινητήρες της 4θυρης AMG GT Coupé.

Ανακαλύψτε τον κινητήρα R6 ή V8 στην 4θυρη Mercedes-AMG GT Coupé.

Προσφορά κινητήρων


Σχεδιασμένοι να τα δίνουν όλα: οι κινητήρες της 4θυρης AMG GT Coupé.

Ανακαλύψτε τον κινητήρα R6 ή V8 στην 4θυρη Mercedes-AMG GT Coupé.

  • Κινητήρας V8 biturbo

    4λιτρος κινητήρας AMG V8 biturbo

    Η φωτογραφία δείχνει τον 4λιτρο κινητήρα AMG V8 biturbo.

    4λιτρος κινητήρας AMG V8 biturbo

    Ο 4λιτρος κινητήρας V8 της Mercedes-AMG εντυπωσιάζει με την εκρηκτική του ισχύ, ενώ, ταυτόχρονα, προσφέρει ισχύ με πολύ μεγάλη ακρίβεια. Για καλύτερη απόκριση, οι στροβιλοσυμπιεστές καυσαερίων twin scroll έχουν τοποθετηθεί ανάμεσα στις κυλινδροκεφαλές ("θερμή γωνία V"). Η απενεργοποίηση κυλίνδρων σε χαμηλή ισχύ μειώνει την κατανάλωση.

  • Κινητήρας R6

    3λιτρος κινητήρας R6 με στροβιλοσυμπιεστή καυσαερίων και ηλεκτρικό πρόσθετο συμπιεστή

    Η φωτογραφία παρουσιάζει τον 3,0λιτρο κινητήρα R6.

    3λιτρος κινητήρας R6 με στροβιλοσυμπιεστή καυσαερίων και ηλεκτρικό πρόσθετο συμπιεστή

    Συνεπής ηλεκτροκίνηση, εκπληκτική εμπειρία οδήγησης: το ενσωματωμένο δυναμό μίζας ενισχύει και ανακτά ενέργεια, το ηλεκτρικό κύκλωμα οχήματος 48 Volt τροφοδοτεί τους καταναλωτές ρεύματος και ο πρόσθετος συμπιεστής κρατά τη ροπή στρέψης σχεδόν πάνω από το ρελαντί. Άλλο ένα πλεονέκτημα είναι η ομαλή λειτουργία των έξι κυλίνδρων εν σειρά.

Προαιρετικός εξοπλισμός AMG


Περισσότερο Driving Performance. Περισσότερο GT feeling.

Προαιρετικός εξοπλισμός AMG


Περισσότερο Driving Performance. Περισσότερο GT feeling.

    Πακέτο AMG DYNAMIC PLUS

    Η φωτογραφία δείχνει το κόκπιτ της 4θυρης Mercedes-AMG GT Coupé.

    Το πακέτο AMG DYNAMIC PLUS προσφέρει κορυφαία οδηγική απόλαυση και εξαιρετική ευκινησία. Συνδυάζει πολλά στοιχεία high performance σε ένα ελκυστικό πακέτο, που περιλαμβάνει τα σημαντικότερα στοιχεία προαιρετικού εξοπλισμού για ακόμη πιο δυναμική οδήγηση. Έτσι, η εμπειρία οδήγησης προσφέρει εντονότερες συγκινήσεις.

    COMAND Online

    Η φωτογραφία δείχνει το κόκπιτ με COMAND Online στην 4θυρη Mercedes-AMG GT Coupé.

    Φτάστε γρηγορότερα και πιο ξεκούραστα στον προορισμό σας με το COMAND Online, το τέλεια ενσωματωμένο, premium σύστημα πλοήγησης με εμφάνιση και αίσθηση Mercedes. Χάρη στις πληροφορίες για την κυκλοφορία Live Traffic και το Car-to-X Communication μπορείτε π.χ. να αποφεύγετε τα μποτιλιαρίσματα και να αναγνωρίζετε εγκαίρως πιθανές πηγές κινδύνων.
    Με την εφαρμογή AMG Track Pace έχετε μια λεπτομερή και επαγγελματική ανάλυση του προσωπικού σας στιλ οδήγησης. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να βελτιώνετε τις επιδόσεις σας χωρίς προπονητή και να συγκρίνεστε με άλλους οδηγούς. Η προβολή είναι συνοπτική, διαισθητική και κατανοητή. Μπορείτε να καταγράφετε τα στοιχεία των διαδρομών σας και να τα μοιράζεστε, π.χ. σε κοινωνικά δίκτυα, με άλλους λάτρεις των αγώνων.

    Πλήκτρα τιμονιού AMG

    Η φωτογραφία δείχνει τα πλήκτρα τιμονιού AMG στην 4θυρη Mercedes-AMG GT Coupé.

    Με τα πλήκτρα τιμονιού AMG μπορείτε να διαμορφώσετε το τιμόνι σας άκρως σπορτίφ, καθώς σας επιτρέπουν να χειρίζεστε γρήγορα και με ασφάλεια ειδικές λειτουργίες δυναμικής οδήγησης. Για ασφαλή αίσθηση οδήγησης με έμφαση στις επιδόσεις και αυθεντική ατμόσφαιρα αγωνιστικού οχήματος στο κόκπιτ.

    Mercedes-AMG Brand


    The World of Driving Performance.

    Mercedes-AMG Brand


    The World of Driving Performance.

    Η εικόνα δείχνει διάφορα αυτοκίνητα Mercedes-AMG GT σε μια πίστα αγώνων.

    Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 11.3 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 257.0 g/km<p>Οι τιμές που αναφέρονται υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης. Πρόκειται για τις «Τιμές CO2 NEDC» κατά την έννοια του άρθρο 2 παρ. 1 του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2017/1153. Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου υπολογίστηκαν με βάση αυτές τις τιμές. Η κατανάλωση ρεύματος υπολογίστηκε με βάση τον Κανονισμό 692/2008/ΕΚ.</p>;
    Mercedes-AMG GT R Coupé: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 12.4 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 284.0 g/km<p>Οι τιμές που αναφέρονται υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης. Πρόκειται για τις «Τιμές CO2 NEDC» κατά την έννοια του άρθρο 2 παρ. 1 του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2017/1153. Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου υπολογίστηκαν με βάση αυτές τις τιμές. Η κατανάλωση ρεύματος υπολογίστηκε με βάση τον Κανονισμό 692/2008/ΕΚ.</p>;
    Mercedes-AMG GT C Roadster: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 12.5 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 284.0 g/km<p>Οι τιμές που αναφέρονται υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης. Πρόκειται για τις «Τιμές CO2 NEDC» κατά την έννοια του άρθρο 2 παρ. 1 του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2017/1153. Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου υπολογίστηκαν με βάση αυτές τις τιμές. Η κατανάλωση ρεύματος υπολογίστηκε με βάση τον Κανονισμό 692/2008/ΕΚ.</p>

    Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 9.4-9.1 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 215.0-209.0 g/km<p>Οι τιμές που αναφέρονται υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης. Πρόκειται για τις «Τιμές CO2 NEDC» κατά την έννοια του άρθρο 2 παρ. 1 του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2017/1153. Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου υπολογίστηκαν με βάση αυτές τις τιμές. Η κατανάλωση ρεύματος υπολογίστηκε με βάση τον Κανονισμό 692/2008/ΕΚ.</p>;
    Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 11.3 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 257.0 g/km<p>Οι τιμές που αναφέρονται υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης. Πρόκειται για τις «Τιμές CO2 NEDC» κατά την έννοια του άρθρο 2 παρ. 1 του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2017/1153. Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου υπολογίστηκαν με βάση αυτές τις τιμές. Η κατανάλωση ρεύματος υπολογίστηκε με βάση τον Κανονισμό 692/2008/ΕΚ.</p>