Πάθος μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια.

Χάρη στη χειρουργική ακρίβεια κατά τη διαδικασία κατασκευής, προκύπτει ένας κινητήρας με εντυπωσιακά χαρακτηριστικά.

Πάθος μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια.

Χάρη στη χειρουργική ακρίβεια κατά τη διαδικασία κατασκευής, προκύπτει ένας κινητήρας με εντυπωσιακά χαρακτηριστικά.

Η φωτογραφία δείχνει τον 4λιτρο κινητήρα AMG V8 biturbo της Mercedes-AMG GT από το πλάι μετά από εξαγωγή.
Η φωτογραφία δείχνει μια κοντινή λήψη του 4λιτρου κινητήρα AMG V8 biturbo της Mercedes-AMG GT από το πλάι μετά από εξαγωγή.
Η φωτογραφία δείχνει μια κοντινή λήψη του 4λιτρου κινητήρα AMG V8 biturbo της Mercedes-AMG GT από το πλάι μετά από αποσυναρμολόγηση.
Η φωτογραφία δείχνει μια κοντινή πίσω άποψη του 4λιτρου κινητήρα AMG V8 biturbo της Mercedes-AMG GT μετά από εξαγωγή.

Το βάρος χωρίς υγρά του μηχανικού συνόλου AMG V8 ανέρχεται σε 209 κιλά. Ο στροφαλοθάλαμος από αλουμίνιο κατασκευάζεται με τεχνολογία χύτευσης σε άμμο και ο σχεδιασμός του είναι τύπου "closed deck". Έτσι, προσφέρει μέγιστη αντοχή σε συνδυασμό με μικρό βάρος. Οι δύο στροβιλοσυμπιεστές είναι τοποθετημένοι στη λεγόμενη "θερμή γωνία V". Με αυτόν τον τρόπο, απαιτείται ακόμα μικρότερος χώρος τοποθέτησης, η κυκλοφορία φρέσκου αέρα βελτιστοποιείται και η ροή προς τους στροβιλοσυμπιεστές καυσαερίων είναι η ιδανική. Αποτέλεσμα: βέλτιστη συμπεριφορά απόκρισης του κινητήρα και βελτιωμένες τιμές εκπομπών. Για να διασφαλιστεί η μέγιστη θερμική διάχυση και αγωγιμότητα, το κράμα της κυλινδροκεφαλής εξευγενίστηκε με ζιρκόνιο. Για μέγιστη διάρκεια ζωής και βελτιστοποιημένη τριβή κατά τη λειτουργία, τα χιτώνια των κυλίνδρων έχουν επιστρωθεί με την τεχνολογία NANOSLIDE® της Daimler. Και φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει το σημαντικότερο στοιχείο: το μεράκι μας.