Mercedes-AMG E 63 4MATIC+.

Έτοιμη για κορυφαίες επιδόσεις.

Mercedes-AMG E 63 4MATIC+.

Έτοιμη για κορυφαίες επιδόσεις.

  • Εξωτερικό

    Η φωτογραφία δείχνει κοντινή λήψη του μπροστινού τμήματος της Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ από χαμηλή γωνία λήψης.

    Εντυπωσιακό μπροστινό τμήμα με ανοικτές εισαγωγές αέρα.

    Η φωτογραφία παρουσιάζει τη Mercedes-AMG E 63 4MATIC μπροστά από το πλάι.

    Εκφραστικό εξωτερικό: η Mercedes-AMG E 63 4MATIC+.

    Η φωτογραφία δείχνει μια κοντινή λήψης της ζάντας αλουμινίου AMG της Mercedes-AMG E 63 4MATIC+.

    Τα φαρδιά φτερά μπροστά "φιλοξενούν" από κάτω τους τις ζάντες αλουμινίου AMG 19’’.

    Η φωτογραφία δείχνει την πίσω όψη της Mercedes-AMG E 63 4MATIC+.

    Πίσω διαχύτης με τρία πτερύγια και χρωμιωμένα πλαίσια συγκράτησης διπλών απολήξεων.

    Η φωτογραφία παρουσιάζει τα πίσω φώτα της Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ τεχνολογίας LED με εμφάνιση κρυστάλλου.

    Χαρακτηριστικό: πίσω φώτα τεχνολογίας LED με εμφάνιση κρυστάλλου.

    Η φωτογραφία παρουσιάζει μια λεπτομερή άποψη του πίσω καπό της Mercedes-AMG E 63 4MATIC+.

    Εκφραστικό εξωτερικό AMG.

    Εκφραστικό εξωτερικό AMG.

    Η Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ αποπνέει εξαιρετική αυτοπεποίθηση και δυναμικότητα. Το εντυπωσιακό, αυτόνομο μπροστινό τμήμα της με power domes στο καπό του κινητήρα, με μπροστινή ποδιά σε σχεδίαση Jet Wing και ανοικτές εισαγωγές αέρα, που αποκαλύπτουν την τεχνολογία που βρίσκεται από πίσω, δίνουν το ρυθμό. Άλλα εκφραστικά σχεδιαστικά στοιχεία, όπως οι επενδύσεις των πλευρικών μαρσπιέ AMG, η ακμή στο χρώμα του αυτοκινήτου, ο πίσω διαχύτης με τρία πτερύγια, καθώς και τα πλαίσια συγκράτησης διπλών απολήξεων σε πολύ γυαλιστερό χρώμιο, τραβάνε όλα τα βλέμματα πάνω της - από όποια πλευρά κι αν τη δείτε.

  • Εσωτερικό

    Headquarter.

    Η φωτογραφία παρουσιάζει άποψη της θέσης οδηγού της Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ από την πλευρά του οδηγού.

    Μοναδική ατμόσφαιρα: Ευγενή υλικά και σπορ λεπτομέρειες.

    Η φωτογραφία δείχνει μία λήψη του κόκπιτ της Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ από την προοπτική του οδηγού.

    Το τιμόνι AMG Performance με σπορ σχεδίαση "12 η ώρα" χαρακτηρίζει όλο το κόκπιτ.

    Η φωτογραφία παρουσιάζει σε κοντινή λήψη την κεντρική κονσόλα της Mercedes-AMG E 63 4MATIC+.

    Κατασκευαστικό χαρακτηριστικό: αναλογικό ρολόι σε σχεδίαση IWC και πολυτελή εμφάνιση Λάκας πιάνου.

    Η φωτογραφία παρουσιάζει τα σπορ καθίσματα AMG στην πλευρά οδηγού.

    Μοναδική ατμόσφαιρα με σπορ καθίσματα AMG από δέρμα νάπα.

    Η φωτογραφία παρουσιάζει άποψη του χώρου πίσω επιβατών της Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ από την πλευρά συνοδηγού.

    Μεγάλος χώρος πίσω επιβατών με σπορ πολυτελή εμφάνιση.

    Η φωτογραφία παρουσιάζει μια λεπτομερή άποψη του οργάνου πολλαπλών ενδείξεων AMG της Mercedes-AMG E 63 4MATIC+.

    Όλα υπό έλεγχο με το όργανο πολλαπλών ενδείξεων AMG.

    Headquarter.

    Στις οριακές καταστάσεις απαιτείται απόλυτος έλεγχος. Το εσωτερικό της Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ είναι έτσι σχεδιασμένο, ώστε όλα τα εξαρτήματα να συντελούν σε μία άκρως δυναμική εμπειρία:

    Το τιμόνι AMG Performance και τα σπορ καθίσματα AMG με βελτιωμένη πλευρική στήριξη και έμβλημα AMG στα μπροστινά καθίσματα σας προσφέρουν μία σπορ πολυτελή εμφάνιση. Τα πάντα για ακόμη εντονότερη εμπειρία Driving Performance.

  • Τεχνολογία

    Τεχνολογία σπορ αυτοκινήτου.

    Η φωτογραφία δείχνει το σύστημα μετάδοσης κίνησης της Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ χωρίς λεπτομέρειες.

    Με στόχο τη δυναμική οδήγηση: το σύστημα μετάδοσης κίνησης της E 63 4MATIC+.

    Η φωτογραφία παρουσιάζει έναν 4λιτρο κινητήρα AMG V8 biturbo χωρίς λεπτομέρειες.

    4λιτρος κινητήρας AMG V8 biturbo με ροπή στρέψης 420 kW και 750 Nm.

    Η φωτογραφία παρουσιάζει μια σπορ ανάρτηση AMG χωρίς λεπτομέρειες.

    Η προσαρμοζόμενη σπορ ανάρτηση AMG βασίζεται στο AIR BODY CONTROL.

    Η φωτογραφία δείχνει το σύστημα τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC+ χωρίς λεπτομέρειες.

    Ένα με το δρόμο: τετρακίνηση AMG Performance 4MATIC+.

    Η φωτογραφία παρουσιάζει το σύστημα εξάτμισης AMG Performance χωρίς λεπτομέρειες.

    Στιβαρός ήχος V8: σύστημα εξάτμισης AMG με σύστημα ελέγχου κλαπέτων.


    Η φωτογραφία παρουσιάζει το σπορ κιβώτιο 9 σχέσεων AMG SPEEDSHIFT MCT χωρίς λεπτομέρειες.

    Τεχνολογικό έργο τέχνης: το σπορ κιβώτιο 9 σχέσεων AMG SPEEDSHIFT MCT.

    Τεχνολογία σπορ αυτοκινήτου.

    Ο 4λιτρος κινητήρας AMG V8 biturbo της Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ ανήκει στην ίδια οικογένεια με τον κινητήρα που προσφέρει απίστευτη πρόωση στη Mercedes-AMG GT.

    Το μηχανικό σύνολο με την απίστευτη ισχύ 420 kW (571 hp) και ροπή 750 Nm<p>Στοιχεία για την ονομαστική ισχύ και την ονομαστική ροπή στρέψης βάσει κανονισμού (ΕΚ) αρ. 715/2007 στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση.</p> εντυπωσιάζει επίσης με την άμεση απόκριση και την υψηλή αποδοτικότητα. Όποιος θέλει να επιτύχει τον στόχο του, πρέπει να χρησιμοποιεί στοχευμένα την ενέργεια του. Όπως ακριβώς το καινοτόμο σύστημα τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC+. Η συνεχώς μεταβαλλόμενη κατανομή της ροπής στρέψης – από τετρακίνηση έως κίνηση στους πίσω τροχούς – εξασφαλίζει κορυφαία πρόσφυση σε κάθε κατάσταση. Την χρειάζεται άλλωστε για να μπορεί να τιθασεύει την θηριώδη δύναμη που μεταδίδει το σπορ κιβώτιο 9 σχέσεωνAMG SPEEDSHIFT MCT.

    Η σπορ ανάρτηση AMG που βασίζεται στο AIR BODY CONTROL προσφέρει με τους τρεις αεροθαλάμους μεγάλο εύρος ανάμεσα σε άνεση και δυναμική, ενώ διαθέτει τρία επίπεδα ρύθμισης.