Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

Η ισχυρότερη E-Class όλων των εποχών.

Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

Η ισχυρότερη E-Class όλων των εποχών.

  • Εξωτερικό

    Μοναδική σχεδίαση AMG με αυξημένη δυναμική και αποκλειστικότητα.

    Μοναδική σχεδίαση AMG με αυξημένη δυναμική και αποκλειστικότητα.

    Η φωτογραφία παρουσιάζει τη Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ από πίσω πλάι.

    Ο πίσω διαχύτης με τρία πτερύγια υπογραμμίζει τη σύνδεση με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

    Η φωτογραφία παρουσιάζει μια κοντινή λήψη της μπροστινής ποδιάς AMG της Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

    Επιβλητικά δυναμική: μπροστινή ποδιά AMG με μπροστινή αεροτομή σε ανθρακονήματα.

    Η φωτογραφία παρουσιάζει μια πλευρική άποψη από χαμηλά της Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ με ζάντες αλουμινίου AMG και επενδύσεις πλευρικών μαρσπιέ AMG σε ανθρακονήματα.

    Δυνατές: ζάντες αλουμινίου AMG 50,8 cm (20’’) και επενδύσεις πλευρικών μαρσπιέ AMG.

    Η φωτογραφία παρουσιάζει τα πλαίσια συγκράτησης διπλών απολήξεων της Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ με ειδική σχεδίαση για το μοντέλο S.

    Τα πλαίσια συγκράτησης διπλών απολήξεων σχεδιάστηκαν ειδικά για το μοντέλο S.

    Η φωτογραφία παρουσιάζει μία λεπτομερή άποψη του πίσω καπό της Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

    High End εξωτερικό.

    High End εξωτερικό.

    Η πρόκληση για το εξωτερικό κάθε μοντέλου Mercedes-AMG είναι να συνδυάζει εντυπωσιακή σχεδίαση και Driving Performance. Η Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ ανταποκρίνεται επάξια σε αυτή τη φιλοδοξία.

    Τα power domes στο μακρύ καπό, γνωστό από τη Mercedes-AMG GT, και τα φαρδύτερα φτερά υπογραμμίζουν τη δύναμη που κρύβει μέσα του αυτό το αυτοκίνητο επιδόσεων. Οι εξαιρετικά χαμηλές εισαγωγές αέρα χωρίς σχάρα δεν εντυπωσιάζουν απλώς, αλλά εξασφαλίζουν επίσης στοχευμένη ροή του αέρα για τον τελικό στόχο: μέγιστο Driving Performance.

    Η Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ είναι ένας εκπρόσωπος – με ηχηρή παρουσία. Για να έχει πάντα τον σωστό τόνο, προσαρμόζει τον ήχο της στα προγράμματα οδήγησης του DYNAMIC SELECT. Αυτό σημαίνει: μειωμένο AMG Sound στο πρόγραμμα οδήγησης "Comfort" και έντονα επιβλητικό στα προγράμματα "Sport", "Sport+" και "Race".

  • Εσωτερικό

    Αποκλειστικό εσωτερικό AMG.

    Η φωτογραφία παρουσιάζει μία άποψη της θέσης οδηγού στη Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

    Υψηλή ποιότητα υλικών και άριστη ποιότητα επεξεργασίας στο εσωτερικό.

    Η φωτογραφία παρουσιάζει λήψη του εσωτερικού της Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

    Τιμόνι AMG Performance με πλήκτρα τιμονιού AMG.

    Η φωτογραφία παρουσιάζει μια κοντινή λήψη του οργάνου πολλαπλών ενδείξεων AMG στο κόκπιτ με ευρεία οθόνη της Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

    Μεταβλητή προβολή του οργάνου πολλαπλών ενδείξεων AMG στο κόκπιτ με ευρεία οθόνη.

    Η φωτογραφία παρουσιάζει την πλοήγηση του COMAND Online στο κόκπιτ με ευρεία οθόνη της Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

    Γενναιόδωρη: η πλοήγηση COMAND Online στο κόκπιτ με ευρεία οθόνη.

    Η φωτογραφία παρουσιάζει μια λεπτομερή άποψη των καλυμμάτων μαρσπιέ με επιγραφή "AMG" της Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

    Φωτιζόμενα καλύμματα μαρσπιέ με επιγραφή "AMG".

    Αποκλειστικό εσωτερικό AMG.

    Όποιος επιβιβάζεται στην Mercedes-Benz E 63 S 4MATIC+, βιώνει έναν μοναδικό συνδυασμό υψηλής δυναμικής οδήγησης και αποκλειστικής ατμόσφαιρας. Όλο το εσωτερικό διακρίνεται για την άριστη επεξεργασία με χειροποίητο χαρακτήρα – και χαρακτηριστική της AMG.

    Τα καθίσματα AMG σε δέρμα νάπα με έμβλημα AMG στα μπροστινά προσκέφαλα προσφέρουν την κατάλληλη πλευρική στήριξη. Προαιρετικά, αυτή ενισχύεται ακόμα περισσότερο με τα καθίσματα AMG Performance με πιο στιβαρά πλευρικά τμήματα.

    Για αγωνιστική ατμόσφαιρα φροντίζει το τιμόνι AMG Performance με κάτω επίπεδο τμήμα, σε δέρμα νάπα, με ένδειξη "12 η ώρα" και διακοσμητική ραφή και επένδυση από αντιολισθητικό ύφασμα μικροϊνών DINAMICA στην περιοχή της λαβής.


    Άλλες ιδιαίτερες λεπτομέρειες είναι το κόκπιτ με ευρεία οθόνη με διπλή μονάδα οθόνης 12,3’’, καθώς και "φίνες" λεπτομέρειες όπως το αναλογικό ρολόι σχεδίασης IWC.

  • Τεχνολογία

    Πιο αγωνιστική από οποιαδήποτε άλλη.

    Η φωτογραφία παρουσιάζει το χώρο κινητήρα της Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ από πανοραμική άποψη.

    Συμπυκνωμένη ισχύς: στον χώρο του κινητήρα λειτουργεί τεχνολογία επιπέδου μηχανοκίνητου αθλητισμού.

    Η φωτογραφία παρουσιάζει έναν 4λιτρο κινητήρα AMG V8 biturbo χωρίς λεπτομέρειες.

    4λιτρος κινητήρας AMG V8 biturbo με ισχύ xx kW και ροπή στρέψης xx Nm.

    Η φωτογραφία παρουσιάζει τα δυναμικά έδρανα AMG από κοντινή λήψη.

    Τα δυναμικά έδρανα κινητήρα AMG του μοντέλου S.

    Η φωτογραφία παρουσιάζει ένα σύνθετο σύστημα φρένων υψηλών απόδοσης AMG χωρίς λεπτομέρειες.

    Σύνθετο σύστημα φρένων υψηλής απόδοσης AMG με κόκκινες βαμμένες δαγκάνες φρένων.

    Η φωτογραφία παρουσιάζει ένα πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης AMG χωρίς λεπτομέρειες.

    Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης AMG.

    Η φωτογραφία παρουσιάζει ένα σύστημα εξάτμισης AMG Performance χωρίς λεπτομέρειες.

    Ηχηρή παρουσία: το επιλεγόμενο σύστημα εξάτμισης AMG Performance.

    Πιο αγωνιστική από οποιαδήποτε άλλη.

    Καμία άλλη E-Class δεν σχεδιάστηκε με τόση έμφαση στη δυναμική οδήγηση. Ο πανίσχυρος 4λιτρος κινητήρας AMG V8 biturbo αποδίδει την απίστευτη ισχύ των xx κιλοβάτ (xx hp) και ροπή στρέψης xx νιουτόμετρων<p>Στοιχεία για την ονομαστική ισχύ και την ονομαστική ροπή στρέψης βάσει κανονισμού (ΕΚ) αρ. 715/2007 στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση.</p>.

    Όμως, και το μηχανικό σύνολο της Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ εντυπωσιάζει με τους εξαιρετικά σύντομους χρόνους απόκρισης και την υψηλή αποδοτικότητα.

    Όποιος θέλει να επιτύχει τον στόχο του, πρέπει να χρησιμοποιεί στοχευμένα την ενέργεια του. Όπως ακριβώς το καινοτόμο σύστημα τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC+. Η συνεχώς μεταβαλλόμενη κατανομή της ροπής στρέψης – από τετρακίνηση έως κίνηση στους πίσω τροχούς – εξασφαλίζει κορυφαία πρόσφυση σε κάθε κατάσταση. Τη χρειάζεται, άλλωστε, για να μπορεί να τιθασεύει τη δύναμη που μεταδίδει το AMG SPEEDSHIFT MCT 9G. Ουσιαστικές επιδόσεις.

    Προαιρετικά, το σύστημα κίνησης επιτρέπει και πλαγιολισθήσεις. Για τον σκοπό αυτό, διατίθεται το πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης AMG, το οποίο στο μοντέλο S ελέγχεται ηλεκτρονικά, συμπληρώνει τέλεια την τετρακίνηση και εξασφαλίζει εξαιρετικές επιδόσεις κατά την οδήγηση σε στροφές.
 Ανάλογα με την περίσταση, υποστήριξη προσφέρουν και τα δυναμικά έδρανα κινητήρα AMG. Σε συνδυασμό με υψηλή εγκάρσια επιτάχυνση, είναι σκληρά για αμεσότερη είσοδο στις στροφές. Κατά την πορεία σε ευθεία, είναι μαλακά προσφέροντας μέγιστη άνεση.

    Για μέγιστη απόδοση πέδησης, διατίθεται προαιρετικά ένα κεραμικό σύνθετο σύστημα φρένων υψηλής απόδοσης AMG.