Τα καλύτερα από δύο κόσμους.

Ανακαλύψτε τα υβριδικά ηλεκτρικά μοντέλα της Mercedes-Benz.

Τα καλύτερα από δύο κόσμους.

Ανακαλύψτε τα υβριδικά ηλεκτρικά μοντέλα της Mercedes-Benz.

Τα καλύτερα από δύο κόσμους.

Ανακαλύψτε τα υβριδικά ηλεκτρικά μοντέλα της Mercedes-Benz.

Τι είναι το EQ Power;


Περισσότερη ισχύς, λιγότερη κατανάλωση.

Τι είναι το EQ Power;


Περισσότερη ισχύς, λιγότερη κατανάλωση.

Τα μοντέλα μας EQ Power με υβριδικό ηλεκτρικό κίνησης συνδυάζουν τα καλύτερα στοιχεία από δύο διαφορετικούς κόσμους: τη δυναμική και την αποδοτικότητα ενός ηλεκτροκινητήρα με την αυτονομία ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης. Μπορείτε να κινείστε μέσα στην πόλη μόνο με ηλεκτρική ενέργεια, να φορτίζετε το όχημά σας στο σπίτι και σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης και να απολαμβάνετε την συνηθισμένη άνεση σε μεγάλες διαδρομές με μικρότερους χρόνους ανεφοδιασμού.

Ανακαλύψτε τα οχήματα EQ Power


Τα οχήματα EQ Power της Mercedes-Benz.

Ανακαλύψτε τα οχήματα EQ Power


Τα οχήματα EQ Power της Mercedes-Benz.

Στον εκτενή στόλο οχημάτων EQ Power της Mercedes-Benz υπάρχει ένα κατάλληλο υβριδικό ηλεκτρικό όχημα για τον καθένα.

"Καθένας θέλει κάτι διαφορετικό από το αυτοκίνητό του. Υπάρχει κάποιο υβριδικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που ταιριάζει στο lifestyle μου;"

Φυσικά. Είτε θέλετε να χρησιμοποιείτε το υβριδικό ηλεκτρικό όχημά σας μόνο μέσα στην πόλη, είτε πρέπει να κάνετε μεγαλύτερες διαδρομές. Στο μεγάλο στόλο μας υπάρχει ένα κατάλληλο μοντέλο για τον καθένα.

  • C-Class 350 e Saloon

    Η φωτογραφία δείχνει τη C-Class Saloon C 350 e με υβριδικό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης από το πλάι μπροστά.

    Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας της C-Class 350 e Saloon σε δοκιμή μικτού κύκλου: 13,2-11,0 kWh/100km<p>Στην πραγματική λειτουργία οδήγησης μπορεί να υπάρχουν αποκλίσεις από τις πιστοποιημένες τυπικές τιμές. Οι πραγματικές τιμές επηρεάζονται από πολυάριθμους επιμέρους παράγοντες, π.χ. τρόπος οδήγησης, συνθήκες περιβάλλοντος και δρόμου.</p>, κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 2,4-2,1 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 54-48 g/km<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ.5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων.</p>.

    +31 χιλιόμετρα

    ηλεκτρική αυτονομία<p>Στην πραγματική λειτουργία οδήγησης μπορεί να υπάρχουν αποκλίσεις από τις πιστοποιημένες τυπικές τιμές. Οι πραγματικές τιμές επηρεάζονται από πολυάριθμους επιμέρους παράγοντες, π.χ. τρόπος οδήγησης, συνθήκες περιβάλλοντος και δρόμου.</p>

    5,9 δευτ.

    από 0 στα 100 km/h

    Η C 350 e Saloon.

    Η C 350 e Saloon.

    Η τεχνολογία της επιτυγχάνει βέλτιστη αποδοτικότητα και εντυπωσιακή δυναμική, ενώ χάρη στη λειτουργία προκλιματισμού του οχήματος, προσφέρει άνεση πέρα από τις προσδοκίες σας. Και φυσικά τη χαρακτηριστική εργονομία και πρακτικότητα της C-Class.

    Μικτή κατανάλωση κάτω από τα 2,5 λίτρα<p>Στην πραγματική λειτουργία οδήγησης μπορεί να υπάρχουν αποκλίσεις από τις πιστοποιημένες τυπικές τιμές. Οι πραγματικές τιμές επηρεάζονται από πολυάριθμους επιμέρους παράγοντες, π.χ. τρόπος οδήγησης, συνθήκες περιβάλλοντος και δρόμου.</p> – οι C 350 e Saloon και C 350 e Estate είναι τα πιο οικονομικά μοντέλα της C-Class. Χωρίς κανένα συμβιβασμό στη δυναμική: με ισχύ συστήματος 205 kW (279 hp) και μέγιστη ροπή 600 Nm, η C 350 e Saloon εκτοξεύεται από τα 0 στα 100 km/h σε λιγότερο από 6,0 δευτερόλεπτα. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης από μόνος του έχει ισχύ 155 kW και ροπή 350 Nm, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας των 60 kW και 340 Nm παρέχει επιπλέον ισχύ κατά την επιτάχυνση. Ή μπορεί να τροφοδοτήσει το όχημα μόνος του μέσα στην πόλη - για έως 31 χιλιόμετρα<p>Στην πραγματική λειτουργία οδήγησης μπορεί να υπάρχουν αποκλίσεις από τις πιστοποιημένες τυπικές τιμές. Οι πραγματικές τιμές επηρεάζονται από πολυάριθμους επιμέρους παράγοντες, π.χ. τρόπος οδήγησης, συνθήκες περιβάλλοντος και δρόμου.</p>.

    Η εξωτερική φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου HV είναι γρήγορη και απλή (περίπου 90 λεπτά μέσω wallbox/σταθμού φόρτισης ή περίπου 180 λεπτά μέσω οικιακής πρίζας). Η λειτουργία προκλιματισμού φροντίζει για μια ευχάριστη ατμόσφαιρα, ενώ η C 350 e Saloon εντυπωσιάζει σε θέματα καθημερινής πρακτικότητας με τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ των 335 λίτρων - πολύ εντυπωσιακή για υβριδικά ηλεκτρικά μοντέλα.

  • C-Class 350 e Estate

    Η φωτογραφία δείχνει τη C-Class Estate C 350 e με υβριδικό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης από το πλάι.

    Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας της C-Class 350 e Estate σε δοκιμή μικτού κύκλου: 13,8 - 11,7 kWh/100km<p>Στην πραγματική λειτουργία οδήγησης μπορεί να υπάρχουν αποκλίσεις από τις πιστοποιημένες τυπικές τιμές. Οι πραγματικές τιμές επηρεάζονται από πολυάριθμους επιμέρους παράγοντες, π.χ. τρόπος οδήγησης, συνθήκες περιβάλλοντος και δρόμου.</p>, κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 2,4-2,1 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 55-49 g/km<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ.5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων.</p>.

    +31 χιλιόμετρα

    ηλεκτρική αυτονομία<p>Στην πραγματική λειτουργία οδήγησης μπορεί να υπάρχουν αποκλίσεις από τις πιστοποιημένες τυπικές τιμές. Οι πραγματικές τιμές επηρεάζονται από πολυάριθμους επιμέρους παράγοντες, π.χ. τρόπος οδήγησης, συνθήκες περιβάλλοντος και δρόμου.</p>

    6,2 δευτ.

    από 0 στα 100 km/h

    Η C 350 e ως Estate.

    Η C 350 e ως Estate.

    Η τεχνολογία υβριδικού ηλεκτρικού συστήματος κίνησης της C 350 e Estate επιτυγχάνει βέλτιστη αποδοτικότητα και εντυπωσιακή δυναμική, ενώ χάρη στη λειτουργία προκλιματισμού του οχήματος, προσφέρει άνεση πέρα από τις προσδοκίες σας. Και φυσικά τη χαρακτηριστική εργονομία και πρακτικότητα της C-Class.

    Μικτή κατανάλωση κάτω από τα 2,5 λίτρα<p>Στην πραγματική λειτουργία οδήγησης μπορεί να υπάρχουν αποκλίσεις από τις πιστοποιημένες τυπικές τιμές. Οι πραγματικές τιμές επηρεάζονται από πολυάριθμους επιμέρους παράγοντες, π.χ. τρόπος οδήγησης, συνθήκες περιβάλλοντος και δρόμου.</p> – οι C 350 e Saloon και C 350 e Estate είναι τα πιο οικονομικά μοντέλα της C-Class. Χωρίς κανένα συμβιβασμό στο δυναμισμό: ο κινητήρας εσωτερικής καύσης από μόνος του έχει ισχύ 155 kW και ροπή 350 Nm, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας των 60 kW και 340 Nm παρέχει επιπλέον ισχύ κατά την επιτάχυνση. Ή μπορεί να τροφοδοτήσει το όχημα μόνος του μέσα στην πόλη - για έως 31 χιλιόμετρα<p>Στην πραγματική λειτουργία οδήγησης μπορεί να υπάρχουν αποκλίσεις από τις πιστοποιημένες τυπικές τιμές. Οι πραγματικές τιμές επηρεάζονται από πολυάριθμους επιμέρους παράγοντες, π.χ. τρόπος οδήγησης, συνθήκες περιβάλλοντος και δρόμου.</p>.

    Η εξωτερική φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου HV είναι γρήγορη και απλή (περίπου 90 λεπτά μέσω wallbox/σταθμού φόρτισης ή περίπου 180 λεπτά μέσω οικιακής πρίζας). Η λειτουργία προκλιματισμού φροντίζει για μια ευχάριστη ατμόσφαιρα, ενώ η C 350 e Estate εντυπωσιάζει σε θέματα καθημερινής πρακτικότητας με χωρητικότητα πορτμπαγκάζ που φτάνει τα 350 λίτρα (ή/και τα 1.370 λίτρα με διπλωμένο το πίσω ενιαίο κάθισμα) - πολύ εντυπωσιακή για υβριδικά ηλεκτρικά μοντέλα.

  • E-Class 350 e

    Η φωτογραφία δείχνει τη Ε-Class Saloon C 350 e με υβριδικό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης από το πλάι.

    Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας της E-Class 350 e σε δοκιμή μικτού κύκλου: 14,0-11,5 kWh/100 km<p>Στην πραγματική λειτουργία οδήγησης μπορεί να υπάρχουν αποκλίσεις από τις πιστοποιημένες τυπικές τιμές. Οι πραγματικές τιμές επηρεάζονται από πολυάριθμους επιμέρους παράγοντες, π.χ. τρόπος οδήγησης, συνθήκες περιβάλλοντος και δρόμου.</p>, κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 2,5-2,1 l/100 km<p>Στην πραγματική λειτουργία οδήγησης μπορεί να υπάρχουν αποκλίσεις από τις πιστοποιημένες τυπικές τιμές. Οι πραγματικές τιμές επηρεάζονται από πολυάριθμους επιμέρους παράγοντες, π.χ. τρόπος οδήγησης, συνθήκες περιβάλλοντος και δρόμου.</p> εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 57-49 g/km<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ.5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων.</p>.

    +33 χιλιόμετρα

    ηλεκτρική αυτονομία<p>Στην πραγματική λειτουργία οδήγησης μπορεί να υπάρχουν αποκλίσεις από τις πιστοποιημένες τυπικές τιμές. Οι πραγματικές τιμές επηρεάζονται από πολυάριθμους επιμέρους παράγοντες, π.χ. τρόπος οδήγησης, συνθήκες περιβάλλοντος και δρόμου.</p>

    6,2 δευτ.

    από 0 στα 100 km/h

    Η E 350 e.

    Η E 350 e.

    Η πρώτη E-Class με τεχνολογία υβριδικού ηλεκτρικού συστήματος κίνησης: Η E 350 e συνδυάζει τις εντυπωσιακές επιδόσεις με την οδήγηση τοπικά χωρίς εκπομπές. Με το συνδυαστικό σύστημα κίνησης, που αποτελείται από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης και από έναν ηλεκτροκινητήρα, αναδεικνύεται σε πρωτοπόρο στην κατηγορία της.

    Το υβριδικό σύστημα κίνησης αποτελείται από έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα με ονομαστική ισχύ 155 kW (211 hp) και μέγιστη ροπή 350 Nm, που υποστηρίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 65 kW (88 hp) και μέγιστη ροπή 440 Nm. Ιδανική για την πόλη: η E 350 e μπορεί να κινηθεί για έως 33 km<p>Στην πραγματική λειτουργία οδήγησης μπορεί να υπάρχουν αποκλίσεις από τις πιστοποιημένες τυπικές τιμές. Οι πραγματικές τιμές επηρεάζονται από πολυάριθμους επιμέρους παράγοντες, π.χ. τρόπος οδήγησης, συνθήκες περιβάλλοντος και δρόμου.</p> μόνο με ηλεκτρική ενέργεια και, επομένως, τοπικά χωρίς εκπομπές. Εκτός πόλης, μπορεί να φτάσει μέγιστη ταχύτητα 130 km/h με ηλεκτροκίνηση. Η λειτουργία ενίσχυσης παρέχει επιπλέον ώθηση. Προσφέρει σαφώς μεγαλύτερη ευελιξία, χάρη στην πρόσθετη ροπή που παρέχει ο ηλεκτροκινητήρας.

    Η E 350 e είναι το ίδιο γρήγορη και όσον αφορά τη φόρτιση: η μπαταρία ιόντων λιθίου HV χρειάζεται 1,5 ώρα για να φορτιστεί σε wallbox ή έως 3 ώρες σε οικιακή πρίζα. Το έξυπνο πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης βοηθά επίσης τον οδηγό να υιοθετήσει ένα αποδοτικό στυλ οδήγησης. Το αποτέλεσμα: ιδανική αξιοποίηση της αυτονομίας και οδήγηση τοπικά χωρίς εκπομπές, όταν χρειάζεται.

  • GLC 350 e 4MATIC

    Η φωτογραφία δείχνει την GLC 350 e 4MATIC με υβριδικό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης από το πλάι.

    Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας της GLC 350 e 4MATIC σε δοκιμή μικτού κύκλου: 15,2 – 13,9 kWh/100km<p>Στην πραγματική λειτουργία οδήγησης μπορεί να υπάρχουν αποκλίσεις από τις πιστοποιημένες τυπικές τιμές. Οι πραγματικές τιμές επηρεάζονται από πολυάριθμους επιμέρους παράγοντες, π.χ. τρόπος οδήγησης, συνθήκες περιβάλλοντος και δρόμου.</p>, κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 2,7-2,5 l/100 km<p>Στην πραγματική λειτουργία οδήγησης μπορεί να υπάρχουν αποκλίσεις από τις πιστοποιημένες τυπικές τιμές. Οι πραγματικές τιμές επηρεάζονται από πολυάριθμους επιμέρους παράγοντες, π.χ. τρόπος οδήγησης, συνθήκες περιβάλλοντος και δρόμου.</p> εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 64-59 g/km<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ.5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων.</p>.

    +34 χιλιόμετρα

    ηλεκτρική αυτονομία<p>Στην πραγματική λειτουργία οδήγησης μπορεί να υπάρχουν αποκλίσεις από τις πιστοποιημένες τυπικές τιμές. Οι πραγματικές τιμές επηρεάζονται από πολυάριθμους επιμέρους παράγοντες, π.χ. τρόπος οδήγησης, συνθήκες περιβάλλοντος και δρόμου.</p>

    5,9 δευτ.

    από 0 στα 100 km/h

    GLC 350 e 4MATIC: το πρώτο SUV μεσαίου μεγέθους με τεχνολογία υβριδικού ηλεκτρικού συστήματος κίνησης.

    GLC 350 e 4MATIC: το πρώτο SUV μεσαίου μεγέθους με τεχνολογία υβριδικού ηλεκτρικού συστήματος κίνησης.

    Η GLC 350 e 4MATIC αξιοποιεί το καλύτερα κομμάτια από κάθε σύστημα κίνησης: ισχύ, εξέλιξη και εξαιρετική αποδοτικότητα. Το σύστημα κίνησης συνδυάζει την ευέλικτη οδηγική απόλαυση με την πολύ χαμηλή κατανάλωση και την οδήγηση τοπικά χωρίς εκπομπές.

    Η GLC 350 e 4MATIC μπορεί να κινηθεί για έως 34 km<p>Στην πραγματική λειτουργία οδήγησης μπορεί να υπάρχουν αποκλίσεις από τις πιστοποιημένες τυπικές τιμές. Οι πραγματικές τιμές επηρεάζονται από πολυάριθμους επιμέρους παράγοντες, π.χ. τρόπος οδήγησης, συνθήκες περιβάλλοντος και δρόμου.</p> μόνο με ηλεκτρική ενέργεια. Με ισχύ 235 kW (320 hp) και ροπή 560 Nm, θέτει νέα πρότυπα στην κατηγορία της. Στην ηλεκτρική λειτουργία επιτυγχάνει μέγιστη ταχύτητα 140 km/h.

    Η μπαταρία ιόντων λιθίου HV με χωρητικότητα 8.7 kWh (22 Ah) δε χρειάζεται πάνω από 2 ώρες για να φορτιστεί σε σταθμό φόρτισης και μόλις λίγο πάνω από 4 ώρες σε οικιακή πρίζα. Επιπλέον μπορεί να φορτίζεται με ανάκτηση ενέργειας κατά την οδήγηση. Αυτό βελτιώνει τη διαθεσιμότητα ενέργειας που απαιτείται για εξαιρετικά αποδοτικές διαδρομές.

  • GLC 350 e 4MATIC Coupé

    Η φωτογραφία δείχνει τη GLC 350 e 4MATIC Coupé με υβριδικό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης από το πλάι μπροστά.

    Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας της GLC 350 e 4MATIC Coupé σε δοκιμή μικτού κύκλου: 15,2-13,9 kWh/100km[1], κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 2,7-2,5 l/100 km<p>Στην πραγματική λειτουργία οδήγησης μπορεί να υπάρχουν αποκλίσεις από τις πιστοποιημένες τυπικές τιμές. Οι πραγματικές τιμές επηρεάζονται από πολυάριθμους επιμέρους παράγοντες, π.χ. τρόπος οδήγησης, συνθήκες περιβάλλοντος και δρόμου.</p>, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 64-59 g/km<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ.5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων.</p>.

    +34 χιλιόμετρα

    ηλεκτρική αυτονομία<p>Στην πραγματική λειτουργία οδήγησης μπορεί να υπάρχουν αποκλίσεις από τις πιστοποιημένες τυπικές τιμές. Οι πραγματικές τιμές επηρεάζονται από πολυάριθμους επιμέρους παράγοντες, π.χ. τρόπος οδήγησης, συνθήκες περιβάλλοντος και δρόμου.</p>

    5,9 δευτ.

    από 0 στα 100 km/h

    GLC 350 e 4MATIC Coupé.

    GLC 350 e 4MATIC Coupé.

    Σπορτίφ και αποδοτική: η υβριδική ηλεκτρική GLC 350 e 4MATIC Coupé φέρνει τη δυναμική οδήγηση σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου σε νέα επίπεδα.

    Η GLC 350 e 4MATIC Coupé τροφοδοτείται από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης με ισχύ 155 kW (211 hp) και ροπή 350 Nm σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που παράγει 85 kW (116 hp) και 340 Nm - με τη συνολική ισχύ να φτάνει τα 235 kW (320 hp). Η ενίσχυση (boost effect) για επιπλέον ροπή και το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC προσφέρουν εξαιρετικά ευέλικτη δυναμική οδήγηση.

    Εξίσου γρήγορη είναι και η φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου HV: η διαδικασία δεν απαιτεί πάνω από 2 ώρες σε σταθμό φόρτισης και λίγο πάνω από 4 ώρες σε οικιακή πρίζα. Για να διασφαλίζεται η πλέον αποδοτική αξιοποίηση της ηλεκτροκίνησης, το έξυπνο πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης λαμβάνει υπόψη τη διαδρομή και την κατάσταση της κυκλοφορίας. Για εσάς αυτό σημαίνει καλύτερη αξιοποίηση της αυτονομίας και μεγαλύτερη αποδοτικότητα.

  • GLE 500 e 4MATIC

    Η φωτογραφία δείχνει το εξωτερικό της GLE 500 e 4MATIC με υβριδικό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης από το πλάι μπροστά.

    Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας της GLE 500 e 4MATIC σε δοκιμή μικτού κύκλου: 18,0-16,7 kWh/100 km<p>Στην πραγματική λειτουργία οδήγησης μπορεί να υπάρχουν αποκλίσεις από τις πιστοποιημένες τυπικές τιμές. Οι πραγματικές τιμές επηρεάζονται από πολυάριθμους επιμέρους παράγοντες, π.χ. τρόπος οδήγησης, συνθήκες περιβάλλοντος και δρόμου.</p>, κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 3,7-3,3 l/100 km<p>Στην πραγματική λειτουργία οδήγησης μπορεί να υπάρχουν αποκλίσεις από τις πιστοποιημένες τυπικές τιμές. Οι πραγματικές τιμές επηρεάζονται από πολυάριθμους επιμέρους παράγοντες, π.χ. τρόπος οδήγησης, συνθήκες περιβάλλοντος και δρόμου.</p>, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 84-78 g/km<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ.5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων.</p>.

    +30 χιλιόμετρα

    ηλεκτρική αυτονομία<p>Στην πραγματική λειτουργία οδήγησης μπορεί να υπάρχουν αποκλίσεις από τις πιστοποιημένες τυπικές τιμές. Οι πραγματικές τιμές επηρεάζονται από πολυάριθμους επιμέρους παράγοντες, π.χ. τρόπος οδήγησης, συνθήκες περιβάλλοντος και δρόμου.</p>

    5,3 δευτ.

    από 0 στα 100 km/h

    Η GLE 500 e 4MATIC.

    Η GLE 500 e 4MATIC.

    Ένας μοναδικός συνδυασμός φιλικότητας προς το περιβάλλον και οδηγικής απόλαυσης.

    Με ισχύ συστήματος 325 kW (442 hp) και μέγιστη ροπή 650 Nm, οι επιδόσεις της GLE 500 e 4MATIC είναι άκρως εντυπωσιακές. Ο βενζινοκινητήρας V6 με υπερπλήρωση συμπιεστή αποδίδει 245 kW (333 hp) με μέγιστη ροπή 480 Nm, ενώ ο μόνιμος ηλεκτροκινητήρας έως 85 kW (115 hp) και ροπή 340 Nm. Εναλλακτικά, ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να τροφοδοτήσει εξ ολοκλήρου το όχημα - για έως 30 χιλιόμετρα<p>Στην πραγματική λειτουργία οδήγησης μπορεί να υπάρχουν αποκλίσεις από τις πιστοποιημένες τυπικές τιμές. Οι πραγματικές τιμές επηρεάζονται από πολυάριθμους επιμέρους παράγοντες, π.χ. τρόπος οδήγησης, συνθήκες περιβάλλοντος και δρόμου.</p> και με μέγιστη ταχύτητα έως 130 km/h.

    Η μπαταρία ιόντων λιθίου HV με χωρητικότητα 8,7 kWh δε χρειάζεται πάνω από 2 ώρες για να φορτιστεί σε σταθμό φόρτισης ή 4 ώρες σε οικιακή πρίζα. Επιπλέον φορτίζεται με ανάκτηση ενέργειας κατά την οδήγηση, βελτιώνοντας τη διαθεσιμότητα της απαιτούμενης ενέργειας. Για εξαιρετικά αποδοτική οδήγηση - ή για επιπλέον ροπή από τη λειτουργία ενίσχυσης κατά την προσπέραση, για παράδειγμα.

Κατανοήστε το σύστημα κίνησης EQ Power


Ανακαλύψτε το σύστημα κίνησης EQ Power.

Ο συνδυασμός ηλεκτροκινητήρα και βενζινοκινητήρα προσφέρει μια εντελώς πρωτόγνωρη οδηγική εμπειρία. Μάθετε περισσότερα για τα επιμέρους στοιχεία του συστήματος κίνησης EQ Power.

Κατανοήστε το σύστημα κίνησης EQ Power


Ανακαλύψτε το σύστημα κίνησης EQ Power.

Ο συνδυασμός ηλεκτροκινητήρα και βενζινοκινητήρα προσφέρει μια εντελώς πρωτόγνωρη οδηγική εμπειρία. Μάθετε περισσότερα για τα επιμέρους στοιχεία του συστήματος κίνησης EQ Power.

Mercedes-Benz EQ Power: Υβριδικό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.

Πρίζα φόρτισης

Η μπαταρία υψηλής τάσης ιόντων λιθίου μπορεί να φορτίζεται εξωτερικά μέσω μιας πρίζας φόρτισης που βρίσκεται δεξιά στον πίσω προφυλακτήρα.

Χάρη σε ένα έξυπνο, ενσωματωμένο στο όχημα σύστημα φόρτισης, μπορείτε να φορτίζετε την μπαταρία σε wallbox, μέσω μιας συνηθισμένης πρίζας ή σε έναν από τους συνεχώς αυξανόμενους δημόσιους σταθμούς φόρτισης.

Μπαταρία ιόντων λιθίου HV

Μια πλήρως φορτισμένη μπαταρία προσφέρει σε κάθε μοντέλο περισσότερα από 30 km αμιγούς
ηλεκτρικής οδήγησης, τοπικά χωρίς εκπομπές.

Υβριδικό κιβώτιο ταχυτήτων με ηλεκτροκινητήρα

Στην υβριδική κεφαλή του εργοστασιακού αυτόματου κιβωτίου 9 σχέσεων 9G-TRONIC, ο ηλεκτροκινητήρας και ένας επιπλέον συμπλέκτης αποσύνδεσης κινητήρα είναι απόλυτα ενσωματωμένοι ανάμεσα στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και τον ηλεκτροκινητήρα.

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Οι τετρακύλινδροι ή εξακύλινδροι βενζινοκινητήρες συνδυάζονται - ανάλογα με το μοντέλο - με υβριδικές μονάδες και μπαταρίες διαφορετικών επιπέδων απόδοσης.

Η ισχύς του κινητήρα εσωτερικής καύσης υποστηρίζεται, όταν χρειάζεται, από τον ηλεκτροκινητήρα – για επιπλέον ισχύ κατά την επιτάχυνση. 'Έτσι επιτυγχάνονται επιδόσεις που συνδυάζουν την οδηγική απόλαυση και άνεση με την μικρότερη δυνατή κατανάλωση και χαμηλές εκπομπές.

Σύστημα φρένων ανάκτησης ενέργειας

Η ανάκτηση ενέργειας επιτρέπει την επανάκτηση της ενέργειας κατά το ρολάρισμα και την πέδηση.

Η σημαντική δυνατότητα μείωσης της κατανάλωσης στα υβριδικά συστήματα κίνησης οφείλεται στη μεγιστοποίηση της ανάκτησης ενέργειας κατά το ρολάρισμα και την πέδηση. Όταν πατάτε το πεντάλ φρένου, την επιβράδυνση αναλαμβάνει αρχικά ο ηλεκτροκινητήρας και ενεργεί ως δυναμό.

Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας της E-Class 350 e σε δοκιμή μικτού κύκλου: 14,0-11,5 kWh/100 km<p>Στην πραγματική λειτουργία οδήγησης μπορεί να υπάρχουν αποκλίσεις από τις πιστοποιημένες τυπικές τιμές. Οι πραγματικές τιμές επηρεάζονται από πολυάριθμους επιμέρους παράγοντες, π.χ. τρόπος οδήγησης, συνθήκες περιβάλλοντος και δρόμου.</p>, κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 2,5-2,1 l/100 km<p>Στην πραγματική λειτουργία οδήγησης μπορεί να υπάρχουν αποκλίσεις από τις πιστοποιημένες τυπικές τιμές. Οι πραγματικές τιμές επηρεάζονται από πολυάριθμους επιμέρους παράγοντες, π.χ. τρόπος οδήγησης, συνθήκες περιβάλλοντος και δρόμου.</p> εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 57-49 g/km<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ.5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων.</p>.


Πολυμήχανο πνεύμα.

Ανακαλύψτε καινοτόμες λειτουργίες, που κάνουν την οδήγηση του οχήματος EQ Power πιο αποδοτική και άνετη.


Πολυμήχανο πνεύμα.

Ανακαλύψτε καινοτόμες λειτουργίες, που κάνουν την οδήγηση του οχήματος EQ Power πιο αποδοτική και άνετη.

Προγράμματα οδήγησης


Τα προγράμματα οδήγησης στο υβριδικό ηλεκτρικό όχημα.

Άνετο, εξαιρετικά αποδοτικό ή σπορ: υπάρχουν πέντε προγράμματα οδήγησης που μπορείτε να επιλέξετε, ανάλογα με το μοντέλο

Προγράμματα οδήγησης


Τα προγράμματα οδήγησης στο υβριδικό ηλεκτρικό όχημα.

Άνετο, εξαιρετικά αποδοτικό ή σπορ: υπάρχουν πέντε προγράμματα οδήγησης που μπορείτε να επιλέξετε, ανάλογα με το μοντέλο

Πρόγραμμα οδήγησης C (Comfort):

Η βασική ρύθμιση είναι το ισορροπημένο πρόγραμμα COMFORT με βελτιστοποιημένη κατανάλωση καυσίμων.

Πρόγραμμα οδήγησης S (Sport):

Στο πρόγραμμα αυτό, το σύστημα διεύθυνσης και η ανάρτηση (οχήματα με AIRMATIC) είναι πιο "σφιχτά", με πιο σπορ ρυθμίσεις, προσφέροντας έτσι μεγαλύτερη ευελιξία και δυναμισμό, πιο άμεση απόκριση του γκαζιού και τροποποιημένα σημεία αλλαγής ταχυτήτων (σε οχήματα με 7G-TRONIC PLUS).

Πρόγραμμα οδήγησης S+ (Sport Plus):

Σε συνδυασμό με το AIRMATIC, το πρόγραμμα Sport Plus ενισχύει ακόμη περισσότερη τη σπορ αίσθηση. Η ανάρτηση και το σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι ακόμα πιο δυναμικά ρυθμισμένα, ενώ η λειτουργία ECO Start-Stop είναι απενεργοποιημένη.

Πρόγραμμα οδήγησης E (Economy):

Είναι σχεδιασμένο για τη χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση καυσίμων, που οφείλεται στην ηπιότερη απόκριση κινητήρα, στις έγκαιρες αλλαγές ταχυτήτων (με το 7G-TRONIC PLUS) και στην τροποποιημένη απόδοση της θέρμανσης καθισμάτων, πίσω παραθύρων και του κλιματισμού. Σε συνδυασμό με την υβριδική τεχνολογία, το πρόγραμμα υποστηρίζει τις λεγόμενες λειτουργίες "Ρολάρισμα" και "Παρατεταμένο ρολάρισμα": όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι, το όχημα χρησιμοποιεί τη δική του κινητική ενέργεια και κυλά στο δρόμο εξοικονομώντας καύσιμα.

Πρόγραμμα οδήγησης I (Individual):

Προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να αλλάζει το σύστημα διεύθυνσης, το σύστημα κίνησης και την ανάρτηση όπως επιθυμεί - επιλέγοντας αποδοτικό, άνετο ή σπορ τρόπο λειτουργίας. Η επιλογή γίνεται απλά και εύκολα από το μενού διαμόρφωσης στην κεντρική μονάδα.

Και στα προεπιλεγμένα προγράμματα οδήγησης, μπορείτε να ρυθμίσετε όπως επιθυμείτε ορισμένες παραμέτρους, όπως τη λειτουργία ECO Start-Stop ή το ύψος του οχήματος. Αν στη συνέχεια αλλάξετε πρόγραμμα οδήγησης, επαναφέρονται οι προκαθορισμένες ρυθμίσεις για κάθε πρόγραμμα.

Τρόποι λειτουργίας


Τρόποι λειτουργίας στο υβριδικό ηλεκτρικό όχημα.

Τρόποι λειτουργίας


Τρόποι λειτουργίας στο υβριδικό ηλεκτρικό όχημα.

Ο επιλεγμένος τρόπος λειτουργίας εμφανίζεται στο όργανο πολλαπλών ενδείξεων του υβριδικού ηλεκτρικού οχήματος.

Η έξυπνη διαχείριση συστήματος κίνησης επιλέγει αυτόνομα τον ιδανικό συνδυασμό κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτροκινητήρα, για την αποδοτικότερη χρήση ενέργειας και αυτονομίας. Ωστόσο, όποιος θέλει, μπορεί να εναλλάσσεται μόνος του μεταξύ των τρόπων λειτουργίας.

Διατίθενται τέσσερις τρόποι λειτουργίας ανά πρόγραμμα οδήγησης:

Υβριδικός: Όλες οι υβριδικές λειτουργίες, όπως η ηλεκτροκίνηση, η ενίσχυση και η ανάκτηση είναι διαθέσιμες και χρησιμοποιούνται αυτόματα για να διασφαλίσουν τη χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση, ανάλογα με την περίσταση οδήγησης και την απόσταση.

E-MODE: Χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ηλεκτρική οδήγηση - π.χ. μέσα στην πόλη ή όταν η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι επαρκώς φορτισμένη για την απόσταση που απομένει.

E-SAVE: Διατηρείται το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας ιόντων λιθίου HV - για οδήγηση εξ’ ολοκλήρου με ηλεκτρική ενέργεια αργότερα. Επομένως, η ηλεκτρική λειτουργία διατίθεται σε περιορισμένο βαθμό.

CHARGE: Αυτός ο τρόπος χρησιμοποιείται για τη φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου HV μέσω του κινητήρα εσωτερικής καύσης κατά την οδήγηση. Σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει δυνατότητα ηλεκτροκίνησης.

Στρατηγική λειτουργίας βάσει διαδρομής


Κινηθείτε προνοητικά.

Στρατηγική λειτουργίας βάσει διαδρομής


Κινηθείτε προνοητικά.

Η στρατηγική λειτουργίας βάσει διαδρομής σας βοηθά ολοκληρωμένα και διακριτικά να υιοθετήσετε ένα πιο αποδοτικό στυλ οδήγησης. Αποφασίζει τη βέλτιστη αλληλουχία τρόπων λειτουργίας για εσάς, αναλύοντας τα δεδομένα του συστήματος πλοήγησης COMAND Online. Μόλις εισάγετε προορισμό, η φόρτιση και η αποφόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου HV ελέγχονται για να διασφαλίσουν την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση της ενέργειας σε όλη τη διαδρομή.

Για παράδειγμα, διασφαλίζει ότι η μπαταρία θα είναι όσο το δυνατόν πιο φορτισμένη όταν φτάνετε σε πόλεις, έτσι ώστε να μπορείτε να κινηθείτε αποδοτικά μόνο με ηλεκτρική ενέργεια στο μποτιλιάρισμα. Επιπλέον, εκτός πόλης, η στρατηγική λειτουργίας βάσει διαδρομής επιτρέπει τη βελτιστοποίηση του επιπέδου φόρτισης της μπαταρίας ιόντων λιθίου HV, ανάλογα με την απόσταση που απομένει.

Απτικό πεντάλ γκαζιού


Αισθητά πιο αποδοτική οδήγηση.

Απτικό πεντάλ γκαζιού


Αισθητά πιο αποδοτική οδήγηση.

Το απτικό πεντάλ γκαζιού διευκολύνει την εναλλαγή των τρόπων λειτουργίας: εάν αισθανθείτε κατά την ηλεκτρική οδήγηση στον τρόπο λειτουργίας E-MODE ένα σημείο πίεσης στο πεντάλ γκαζιού, έχετε ενεργοποιήσει τη μέγιστη διαθέσιμη ηλεκτρική απόδοση. Αν πατήσετε περισσότερο το γκάζι, τίθεται σε λειτουργία ο κινητήρας εσωτερικής καύσης. Το σύστημα υποβοήθησης ECO υποδεικνύει με ένα διπλό παλμό, ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση πρέπει να πάρετε το πόδι από το πεντάλ γκαζιού, για να απενεργοποιηθεί ο κινητήρας εσωτερικής καύσης.

Ανάκτηση ενέργειας και ρολάρισμα


Αυτός που φρενάρει, κερδίζει: ενέργεια.

Περισσότερη ηλεκτρική αυτονομία χάρη στην ανάκτηση ενέργειας: κατά την επιβράδυνση με μείωση του γκαζιού (ρολάρισμα) και την πέδηση, ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως δυναμό και παράγει ροπή πέδησης στους τροχούς. Η ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται κατά τη διαδικασία αυτή διοχετεύεται στην μπαταρία και αυξάνει την στάθμη φόρτισής της.

Ανάκτηση ενέργειας και ρολάρισμα


Αυτός που φρενάρει, κερδίζει: ενέργεια.

Περισσότερη ηλεκτρική αυτονομία χάρη στην ανάκτηση ενέργειας: κατά την επιβράδυνση με μείωση του γκαζιού (ρολάρισμα) και την πέδηση, ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως δυναμό και παράγει ροπή πέδησης στους τροχούς. Η ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται κατά τη διαδικασία αυτή διοχετεύεται στην μπαταρία και αυξάνει την στάθμη φόρτισής της.

Υπάρχουν τέσσερις διαθέσιμες βαθμίδες ανάκτησης ενέργειας:

D+: λειτουργία «ρολαρίσματος», καθόλου ανάκτηση
D: ήπια ανάκτηση
D–: υψηλή ανάκτηση
DAuto: ανάκτηση ανάλογα με την κατάσταση της κυκλοφορίας

Για περισσότερη εξοικονόμηση ενέργειας, ο κινητήρας απενεργοποιείται εντελώς στη λεγόμενη "λειτουργία ρολαρίσματος" και αποσυνδέεται. Το όχημα συνεχίζει να κυλά χωρίς απώλειες περιστροφής του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Μέσα στο υβριδικό ηλεκτρικό όχημα η ροή ενέργειας απεικονίζεται στην οθόνη πολυμέσων.

Το προαιρετικό σύστημα φρένων ανάκτησης ενέργειας με την υποστήριξη ραντάρ επιτρέπει την εξαιρετικά αποτελεσματική ανάκτηση ενέργειας και ως εκ τούτου την αύξηση της αυτονομίας. Το σύστημα χρησιμοποιεί τα δεδομένα από το σύστημα αισθητήρων ραντάρ του συστήματος COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS για να αυξήσει την ανάκτηση - και επομένως την επιβράδυνση - ή να τη μειώσει στο μηδέν, ανάλογα με τις ανάγκες.