• ΣΧΕΔΙΑΣΗ

    Μαγνητίζει τα βλέμματα. Από κάθε άποψη.

    Η φωτογραφία παρουσιάζει το εσωτερικό της Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Coupé.
    Η φωτογραφία παρουσιάζει τη Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Coupé από πλευρική άποψη.
    Η φωτογραφία παρουσιάζει τη Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Coupé από πλευρική μπροστινή άποψη.

    Μαγνητίζει τα βλέμματα. Από κάθε άποψη.

    Όλα ξεκινούν από μία σχεδίαση που δεν περιγράφεται με λόγια. Χαρακτηρίζεται από τις τυπικές αναλογίες ενός μεγάλου πολυτελούς coupé. Κύρια χαρακτηριστικά είναι το μακρύ καπό του κινητήρα με δυναμικά power dome, την κομψή γραμμή οροφής και τα πλαϊνά παράθυρα χωρίς πλαίσιο. Και, βέβαια, το πίσω τμήμα που δηλώνει κυρίως την εντυπωσιακή παρουσία της Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Coupé.

    Κανείς δεν θέλει να στερηθεί την πολυτέλεια. Ακόμη κι όταν οδηγεί με 200. Τα τέλεια επεξεργασμένα υλικά εγγυώνται οδήγηση κορυφαίου επιπέδου: όπως τα ειδικά εξελιγμένα σπορ καθίσματα AMG από ευγενές δέρμα νάπα με ειδικό σχέδιο καθίσματος AMG. Προσφέρουν βέλτιστη πλευρική στήριξη και μέγιστη άνεση– ακόμη και σε μεγάλες διαδρομές. Κανείς και τίποτε δεν πρέπει να μπαίνει ανάμεσα την οδηγική απόλαυση και τις προαιρετικές σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών AMG σχεδίασης σταυρωτών ακτίνων. Τον αναγκαίο έλεγχο εξασφαλίζει το σύστημα κεραμικών σύνθετων φρένων υψηλής απόδοσης AMG με προαιρετικά κόκκινες βαμμένες δαγκάνες φρένων. Προαιρετικά διατίθεται επίσης με σύστημα κεραμικών σύνθετων φρένων υψηλής απόδοσης AMG.

  • Τεχνολογία

    High Performance που προκαλεί ρίγη.

    Η φωτογραφία παρουσιάζει τη Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Coupé από μπροστινή άποψη.

    High Performance που προκαλεί ρίγη.

    Η πολυτέλεια και οι υψηλές επιδόσεις μπορούν να συνυπάρχουν. Η Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Coupé δεν μπορεί να κρύψει την καταγωγή της από μηχανοκίνητο αθλητισμό – είναι στα γονίδιά της.

    Το βλέπεις και το αισθάνεσαι: μόλις πατήσεις το πεντάλ γκαζιού και ξυπνήσει ο 4λιτρος κινητήρας AMG V8 biturbo, επιταχύνει το Coupé με ισχύ 450 κιλοβάτ(1) (612 hp) και ροπή στρέψης 900 νιουτόμετρων(1) από 0 στα 100 km/h σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα. Χρησιμοποιεί υπερπλήρωση με δύο στροβιλοσυμπιεστές, οι οποίοι είναι τοποθετημένοι μέσα στη γωνία που σχηματίζουν οι δύο σειρές κυλίνδρων – ή αλλιώς «εντός της θερμής γωνίας V». Αυτή η βασική αρχή επιτρέπει μικρότερο μέγεθος κινητήρα και πιο αυθόρμητη απόκριση του στροβιλοσυμπιεστή. Επιπλέον, χάρη στο σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων του συγκαταλέγεται στους πλέον αποδοτικούς κινητήρες V8 σειράς παραγωγής του κόσμου.

    Συναρπαστική δυναμική οδήγηση εξασφαλίζουν το σπορ κιβώτιο 9 σχέσεων AMG SPEEDSHIFT MCT, καθώς και η σπορ ανάρτηση AMG με βάση την ανάρτηση AIRMATIC – ήδη από την εκκίνηση χάρη στη λειτουργία RACE START. Η χαρακτηριστική μάσκα Panamericana AMG δεν περνά καθόλου απαρατήρητη. Ένα αγωνιστικό στοιχείο που βελτιώνει την αεροδυναμική και την τροφοδοσία ψυχρού αέρα. Η βασική μορφή της φέρνει στο νου το θρυλικό αγωνιστικό αυτοκίνητο Mercedes-Benz 300 SL.