Κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 17 - 6,9 l/100 km | Εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 397 - 162 g/km | Εκπομπές<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ. 5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με το συνδυασμό τροχών/ελαστικών.</p>
Φιλοσοφία
Φιλοσοφία.
Καλώς ήρθατε στον κόσμο της AMG.
Η Mercedes-AMG λειτουργεί με γνώμονα τις επιθυμίες των ανθρώπων που έχουν πάθος με τις επιδόσεις. Φιλοδοξία μας είναι να τις ικανοποιούμε, ιδανικό μας να τις ξεπερνούμε. Γι' αυτόν το λόγο, είμαστε πάντα έτοιμοι να κάνουμε το επόμενο βήμα.
Φιλοσοφία
Φιλοσοφία.
Καλώς ήρθατε στον κόσμο της AMG.
Η Mercedes-AMG λειτουργεί με γνώμονα τις επιθυμίες των ανθρώπων που έχουν πάθος με τις επιδόσεις. Φιλοδοξία μας είναι να τις ικανοποιούμε, ιδανικό μας να τις ξεπερνούμε. Γι' αυτόν το λόγο, είμαστε πάντα έτοιμοι να κάνουμε το επόμενο βήμα.
Μια AMG δεν ξεχωρίζει μόνο με την τεχνολογία αλλά και με το χαρακτήρα της.
Μια AMG δεν ξεχωρίζει μόνο με την τεχνολογία αλλά και με το χαρακτήρα της.
Οι κορυφαίες επιδόσεις δεν είναι τυχαίες. Επιτυγχάνονται εκεί που η τέχνη της μηχανολογίας συναντά μία πολύ ιδιαίτερη στάση ζωής: το πνεύμα της AMG. Πιστεύουμε ότι πρέπει να ανεβάζουμε συνεχώς τα όρια, προκειμένου να επιτυγχάνουμε νέους στόχους. Δεν δεχόμαστε τίποτα ως δεδομένο. Διότι τα όρια τα θέτουν οι άνθρωποι και μόνο αυτοί μπορούν να τα καταρρίπτουν. Με αυτόν τον χαρακτήρα, δημιουργούμε Performance για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό αλλά και για τον δρόμο. Εμείς το αποκαλούμε "Driving Performance".
Η φιλοδοξία μας να ωθούμε διαρκώς τα όρια, προκειμένου να επιτυγχάνουμε νέους στόχους διαφαίνεται και μέσα από την προσέγγισή μας απέναντι στη συνολική ανάπτυξη:
Το έργο μας ξεκινά ήδη από τον σχεδιασμό της αρχιτεκτονικής οχήματος κάθε καινούργιου μοντέλου Mercedes-Benz. Έτσι, θέτουμε τα θεμέλια για τις εξαιρετικά υψηλές απαιτήσεις μας. Μοναδικά στην αγορά είναι τα αυτοκίνητα Performance. Κάθε Mercedes-AMG αναπτύσσεται και κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στο Affalterbach. Από τον τέλειο συντονισμό όλων των εξαρτημάτων και τη συνεργασία τους, προκύπτει ένα αυτοκίνητο που αφενός προσφέρει οδηγική απόλαυση στον δρόμο και αφετέρου ανταποκρίνεται επάξια σε μία πίστα αγώνων.
Οι κυρίαρχες τεχνολογίες που διαθέτει προσφέρουν μία έντονη οδηγική εμπειρία, που ταιριάζει στον χαρακτήρα της ομάδας στόχου. 800 και πλέον από τους 1.500 εργαζομένους μας απασχολούνται αποκλειστικα στο τμήμα ανάπτυξης. Τοποθετημένοι σε καίριες θέσεις, που καθιστούν εφικτή την εφαρμογή του μοναδικού μας Performance. Έτσι, χτίζοντας πάνω σε αυτήν τη μοναδική εξειδίκευση, αναπτύσσουμε αυτοκίνητα με ένα πολύ ιδιαίτερο DNA. Το DNA της AMG.
«Η ισχύς είναι μόνο η αρχή. Η τέχνη είναι να μπορείς να τη μεταδίδεις στον δρόμο».
Christian Enderle, Υπεύθυνος Ανάπτυξης Κινητήρα και Συστήματος Μετάδοσης Κίνησης
Ο κινητήρας είναι η «καρδιά» του συστήματος κίνησης AMG. Ωστόσο, η ισχύς του κινητήρα μεταδίδεται στον δρόμο μόνο με τη σωστή συνεργασία μεταξύ συμπλέκτη, κιβωτίου ταχυτήτων, άξονα μετάδοσης κίνησης και διαφορικού – δηλαδή του συνολικού συστήματος μετάδοσης κίνησης. Κάθε Mercedes-AMG προσφέρει μία έντονη εμπειρία επιτάχυνσης: άμεση, κυρίαρχη, εντυπωσιακή. Γι' αυτό φροντίζουν τα μοναδικά συστήματα κίνησης AMG Performance. Είναι συνώνυμα της δυναμικής απόκρισης και της ιδιαίτερης ευελιξίας – σε συνδυασμό με τις κορυφαίες επιδόσεις και τη μέγιστη αποδοτικότητα.
Για τους κανονικούς ανθρώπους, οι δρόμοι εξυπηρετούν για τις μετακινήσεις. Για τους λάτρεις των επιδόσεων, είναι κάτι πολύ περισσότερο. Οι τελευταίοι αντιμετωπίζουν κάθε στροφή ως πρόκληση.
Οδηγούν δραστήρια και συνειδητά. Τους αρέσει να βλέπουν τις δυνάμεις του αυτοκινήτου να ξεδιπλώνονται στην άσφαλτο αλλά συγχρόνως θέλουν να τις ελέγχουν απόλυτα. Για εκείνους, η δυναμική οδήγηση είναι μια έκφραση της προσωπικότητάς τους.
Η Mercedes-AMG μετατρέπει την ισχύ σε δυναμική οδήγηση έτσι ώστε ο οδηγός να μπορεί να αφήνει αχαλίνωτο το πάθος του, χαλιναγωγώντας ταυτόχρονα την ισχύ του. Για να συμβεί αυτό, όλα τα συστήματα της ανάρτησης συντονίζονται τέλεια.
Για την ιδανική ισορροπία δυναμισμού και ελέγχου φροντίζει η πρωτοποριακή τεχνολογία AMG – όπως, για παράδειγμα, τα συστήματα τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC και 4MATIC+, η έξυπνη σπορ ανάρτηση AMG RIDE CONTROL, το μεταβλητό σπορ παραμετρικό σύστημα διεύθυνσης, το σύστημα φρένων υψηλής απόδοσης AMG και η βελτιστοποιημένη αεροδυναμική.
Συγχρόνως, το ευρύ φάσμα των τεχνολογιών AMG εξυπηρετεί έναν και μόνο στόχο: να μεταδώσει στον οδηγό την αίσθηση ότι κυριαρχεί σε κάθε στροφή – και όχι το αντίστροφο.
Δυστυχώς, το βίντεο που επιθυμείτε να δείτε δεν είναι διαθέσιμο αυτή τη στιγμή. Προσπαθήστε ξανά αργότερα.
Εκ νέου προβολή
Κοινή χρήση βίντεο
Κοινή χρήση φωτογραφίας
«Το διάφραγμα γίνεται το τύμπανο. Το ακούς σε όλο σου το σώμα».
Ralph Illenberger, Διευθυντής Τμήματος Ανάπτυξης Ήχου
Είναι αλήθεια, η αδρεναλίνη ακούγεται! Γι' αυτό, για όποιον έχει οδηγήσει μία Μercedes - AMG, όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα του φαίνονται πολύ ήσυχα. Κάτι που γίνεται απόλυτα ξεκάθαρο από την εκκίνηση του κινητήρα. Το δυναμικό, ηχηρό βουητό του συστήματος εξάτμισης είναι χαρακτηριστικό της μάρκας Mercedes-AMG – και ταυτόχρονα κάθε μοντέλο κάνει τη δική του ξεχωριστή ηχητική δήλωση.
Στον ίδιο τόνο με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης, η συνολική εμπειρία ήχου εκτυλίσσεται κατά την οδήγηση. Έτσι, κάθε κατάσταση που αντιμετωπίζει ο οδηγός στον δρόμο συνοδεύεται από την κατάλληλη ηχητική υπόκρουση. Μία μοναδική συμφωνία για τους λάτρεις των υψηλών επιδόσεων.
Η συνάντηση με μια Mercedes-AMG στον δρόμο είναι ένα μοναδικό
θέαμα. Η οδήγηση μιας Mercedes-AMG είναι μια αισθητική
δήλωση.
Η σχεδίαση είναι η τέλεια συμβίωση μορφής και λειτουργίας – η κυρίαρχη και χαρακτηριστική σχεδιαστική γραμμή φροντίζει ώστε κάθε Mercedes-AMG να δείχνει από την πρώτη κιόλας ματιά το πόσο προσηλωμένη είναι στις επιδόσεις. Οι χαρακτηριστικές μάσκες ψυγείου και οι μεγάλες εισαγωγές αέρα διαμορφώνουν το χαρακτηριστικό πρόσωπο κάθε αυτοκινήτου Mercedes-AMG. Οι εντυπωσιακές πλευρικές επενδύσεις, τα πίσω φτερά και οι μέχρι τέσσερις απολήξεις φανερώνουν το γονίδιο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Ιστορία
Ιστορία.
50 χρόνια Driving Performance.
Τα τελευταία πενήντα χρόνια, η Mercedes-AMG καταφέρνει να διατηρεί τη θέση της ως μια άκρως επιτυχημένη μάρκα σπορ αυτοκινήτων και υψηλών επιδόσεων. Παράδοση που συνεχίζει σήμερα και μάλιστα περισσότερο από ποτέ. Άλλωστε και στο μέλλον ένας κόσμος χωρίς κορυφαίες επιδόσεις φαντάζει αδιανόητος.
Ιστορία
Ιστορία.
50 χρόνια Driving Performance.
Τα τελευταία πενήντα χρόνια, η Mercedes-AMG καταφέρνει να διατηρεί τη θέση της ως μια άκρως επιτυχημένη μάρκα σπορ αυτοκινήτων και υψηλών επιδόσεων. Παράδοση που συνεχίζει σήμερα και μάλιστα περισσότερο από ποτέ. Άλλωστε και στο μέλλον ένας κόσμος χωρίς κορυφαίες επιδόσεις φαντάζει αδιανόητος.
Τα τελευταία 50 χρόνια, η εταιρεία που ίδρυσαν ο Hans Werner Aufrecht και ο Erhard Melcher ικανοποιεί τις επιθυμίες των ανθρώπων που έχουν πάθος με τις επιδόσεις. Το 1967, ανοίγουν το πρώτο τους συνεργείο σε έναν παλιό μύλο. Το 1971, η AMG 300 SEL 6.8 AMG κερδίζει τον αγώνα 24 ωρών στο Circuit de Spa-Francorchamps στην κατηγορία της και έρχεται δεύτερη στη συνολική κατάταξη.
Η συνεργασία με τη Mercedes-Benz ξεκινά το 1990. Με την C 36 AMG, κυκλοφορεί το 1993 το πρώτο αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε μαζί με τη Daimler-Benz. Το 2005, η Mercedes-AMG γίνεται θυγατρική της Mercedes-Benz Group AG και το 2009 παρουσιάζεται το πρώτο αυτοκίνητο της Mercedes-AMG. Με την SLS AMG GT3, το 2011, η AMG επεκτείνεται στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ακολουθεί η Mercedes-AMG GT το 2014 και η παρουσίαση των μοντέλων 43 το 2015.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Εκ νέου προβολή
Κοινή χρήση βίντεο
Κοινή χρήση φωτογραφίας
Η επιτυχία είναι η μόνη επιλογή!
Πάθος, γοητεία, έμπνευση – για τον Hans Werner Aufrecht ο μηχανοκίνητος αθλητισμός ήταν ανέκαθεν το παν. Μαζί με τον Erhard Melcher δημιούργησαν την AMG. Από ένα πάθος γεννήθηκε μία μοναδική εμπειρία οδήγησης.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Εκ νέου προβολή
Κοινή χρήση βίντεο
Κοινή χρήση φωτογραφίας
Ο πιο σκληρός αντίπαλός μας; Ο εαυτός μας.
Εδώ και 50 χρόνια, μένουμε πιστοί στις αρχές μας, ανεβάζουμε σταδιακά τον πήχη και φροντίζουμε ώστε τα αυτοκίνητά μας να αφήνουν πάντα ανεξίτηλες εντυπώσεις. Το 1986 παρουσιάσαμε το πιο γρήγορο αυτοκίνητο σειράς στη Γερμανία: την AMG 300 E 5.6, που με τελική ταχύτητα πάνω από 303 km/h εντυπωσίασε τις ΗΠΑ. Μάλιστα, ο αμερικανικός τύπος τη βάφτισε "The Hammer" – ένα προσωνύμιο που παραμένει και σήμερα επίκαιρο και αξεπέραστο. Η μήπως όχι; Ρωτήστε μας σε 50 χρόνια. Την αυλαία ανοίγει φέτος η Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.
Η νοοτροπία του πρωταθλητή.
Τι παρακινεί τελικά κάποιον που έχει κατακτήσει όλα τα τρόπαια και έχει ζήσει όλες τις εμπειρίες - έχει καταφέρει, δηλαδή, τα πάντα; Ο πρωταθλητής των ρεκόρ Bernd Schneider μοιράζεται μαζί μας την άποψή του.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Εκ νέου προβολή
Κοινή χρήση βίντεο
Κοινή χρήση φωτογραφίας
Βάλτε μπροστά τον κινητήρα. Αφήστε πίσω την καθημερινότητα.
Όποιο μοντέλο κι αν επιλέξετε: κάθε Mercedes-AMG υποκλίνεται στον δρόμο. Και συγχρόνως τιμά πάντα τις καταβολές της από τη μάρκα AMG στις πίστες αγώνων.
Τα τελευταία 50 χρόνια, η αξίωσή μας να είμαστε μία μοναδική μάρκα σπορ αυτοκινήτων και υψηλών επιδόσεων δικαιώνεται με τις πολυάριθμες επιτυχίες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και την ανάπτυξη μοναδικών αυτοκινήτων για τον δρόμο.
Σήμερα, είμαστε διεθνώς γνωστοί ως η εταιρεία από το Affalterbach με τη μοναδική εξειδίκευση στους κινητήρες, που εκτός από την ανάπτυξη αφορά και τη φιλοσοφία "One Man, One Engine", σύμφωνα με την οποία κάθε κινητήρας συναρμολογείται προσωπικά από έναν μηχανικό. Με σχεδόν 100.000 παραδοτέα αυτοκίνητα για το 2016, ποσοστό ανάπτυξης άνω του 40% και τη μεγαλύτερη «επέλαση» μοντέλων στην ιστορία της εταιρείας, το επετειακό έτος μας ξεκίνησε με τιμές-ρεκόρ.
Η πρώτη κατηγορία τής ανήκει.
Από τη σεζόν 2012, τα τρία γράμματα AMG είναι συνώνυμα των κορυφαίων σπορ επιδόσεων στη Φόρμουλα 1. Επίσης, είναι συνώνυμα του Driving Performance.
Τη σεζόν 2012, το όνομα AMG γράφτηκε μια για πάντα στην ιστορία της Φόρμουλα 1. Παρόλ' αυτά, το πάθος και η εξειδίκευσή μας στους αγώνες αυτοκινήτων πηγαίνουν ακόμα πιο πίσω στο παρελθόν.
Τα τρία γράμματα AMG είναι συνώνυμα του Driving Performance. Ήταν, λοιπόν, λογικό η σύνδεση ανάμεσα στην AMG και τη συμμετοχή της Mercedes-Benz στη Φόρμουλα 1 να υπογραμμιστεί με ένα κοινό όνομα: Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Μέχρι και η εταιρεία κινητήρων της ομάδας στο Brixworth της Αγγλίας μετονομάστηκε, στο πνεύμα της φιλοσοφίας "One Team", σε Mercedes-AMG High Performance Powertrains.
Με το "treble", τους τρεις συνεχόμενους τίτλους στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κατασκευαστών της Φόρμουλα 1, τα «Ασημένια Βέλη» πρόσθεσαν ακόμα ένα κεφάλαιο στη μεγάλη και επιτυχημένη ιστορία τους στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Δεν σχεδιάζουμε απλώς αυτοκίνητα.
Πραγματοποιούμε τα όνειρα, με κινητήρια δύναμη την πίστη μας στις κορυφαίες επιδόσεις.
όλα τα εξαρτήματα των αυτοκινήτων Performance που είναι σημαντικά για τις επιδόσεις τα σχεδιάζουμε εμείς. Γι' αυτό, μόνο στο τμήμα ανάπτυξης της εταιρείας απασχολούνται περισσότερα από 700 άτομα από το προσωπικό μας. Στόχος τους είναι να αναπτύσσουν συνεχώς νέες καινοτομίες, πέρα από τα καθιερωμένα, που αφορούν το σύνολο του αυτοκινήτου. Έτσι, με την Mercedes-AMG GT παρουσιάστηκε το δεύτερο σπορ αυτοκίνητο που αναπτύξαμε εξολοκλήρου εμείς οι ίδιοι. Και όπως προδίδει ο «γεμάτος» ήχος του κινητήρα, στη Mercedes-AMG GT αρέσουν οι «πρωτιές».
Κινητήρες που δίνουν ώθηση σε μια ολόκληρη κατηγορία.
Κάθε κινητήρας της AMG σχεδιάζεται για να είναι ασταμάτητος. Για να συνδυάζει την ισχύ με την ακρίβεια. Το αποτέλεσμα είναι χαρακτηριστικό της AMG: δυναμική απόκριση, ιδιαίτερη ευελιξία και απίστευτες στροφές – σε συνδυασμό με κορυφαίες επιδόσεις και μέγιστη αποδοτικότητα. Έτσι, για παράδειγμα, ο 4λιτρος AMG biturbo V8 κινητήρας εντυπωσιάζει με τις χαμηλές εκπομπές και τις χαμηλότερες τιμές κατανάλωσης παγκοσμίως στην κατηγορία.
Στα ίδια επίπεδα με τους κινητήρες κινείται και η μετάδοση της ισχύος: τα κιβώτια ταχυτήτων AMG μεταφέρουν την απόδοση του κινητήρα στον δρόμο με τον καλύτερο τρόπο – σύμφωνα με τις ανάγκες, ελεγχόμενα και απίστευτα δυναμικά. Περισσότερη ελευθερία προσφέρουν τα προγράμματα οδήγησης: για εξαιρετικά σπορ μέχρι ιδιαίτερα αποδοτική και άνετη οδήγηση. Για βέλτιστη ανάπτυξη της ισχύος και ακόμα μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση.
Για πρώτη φορά, το διθέσιο super σπορ showcar μεταφέρει, σχεδόν με απόλυτη ακρίβεια, την πλέον σύγχρονη και αποδοτική υβριδική τεχνολογία της Φόρμουλα 1 από τους αγώνες στον δρόμο. Η απόδοση του υβριδικού performance μοντέλου προβλέπεται ότι θα ξεπερνά τους 1.000 ίππους, ενώ η τελική του ταχύτητα θα υπερβαίνει τα 350 km/h. Το showcar συνδυάζει τις ασυναγώνιστες σπορ επιδόσεις και την πρακτική υβριδική τεχνολογία της Φόρμουλα 1 με την υποδειγματική αποδοτικότητα.
AMG Future Performance.
Με την Project ONE, η Mercedes-AMG μεταφέρει για πρώτη φορά τη μοναδική εξειδίκευσή της από τον τομέα των αγωνιστικών συστημάτων κίνησης στον δρόμο και, μελλοντικά, στα αυριανά αυτοκίνητα της σειράς παραγωγής. Φιλοδοξία είναι να γίνει η αιχμή του δόρατος στον τομέα της κινητικότητας υψηλών επιδόσεων και να διασφαλίσει σε όλους τους τομείς, από τη συνδεσιμότητα μέχρι τις ολοκληρωμένες λύσεις κινητικότητας, ότι, οι πελάτες μας θα μπορούν, χάρη στις καινοτόμες λύσεις, να απολαμβάνουν και στο μέλλον τις υψηλές επιδόσεις.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Εκ νέου προβολή
Κοινή χρήση βίντεο
Κοινή χρήση φωτογραφίας
Εφαρμογή καταγραφής δεδομένων για χρήση σε αγώνες.
Για τα δύο μοντέλα AMG GT Roadster είναι διαθέσιμη η νέα λειτουργία AMG Track Pace. Περιλαμβάνεται στο προαιρετικό σύστημα infotainment COMAND Online και μετατρέπει το iPhone® της Apple σε προσωπικό μηχανικό αγώνων. Με την εφαρμογή, οι πελάτες μπορούν να αναλύουν τον τρόπο οδήγησής τους στην πίστα αγώνων, να τον βελτιώνουν και να τον μοιράζονται με άλλους οδηγούς AMG μέσω του Facebook, του YouTube ή του AMG Private Lounge. Η εφαρμογή για το Apple iPhone® συνδέεται με τα μοντέλα AMG GT μέσω WLAN. Μετά, το αυτοκίνητο μεταδίδει στην εφαρμογή διάφορα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο. Για παράδειγμα, ταχύτητα κίνησης, ταχύτητα του κιβωτίου, γωνία διεύθυνσης, χρόνος, θέση και επιτάχυνση.
Για οδηγούς αγώνων AMG.
Η εφαρμογή επιτρέπει την αποθήκευση χρόνων γύρου ή σκέλους διαδρομής σε πίστες αγώνων. Στην εφαρμογή είναι ήδη αποθηκευμένα διάφορα προφίλ διαδρομών. Ο οδηγός, όμως, μπορεί να καταγράφει και να αποθηκεύει ο ίδιος περισσότερες διαδρομές. Επιπλέον, η κάμερα του Apple iPhone® καταγράφει τη διαδρομή στην πίστα αγώνων, έτσι ώστε ο οδηγός να έχει στη διάθεσή του ένα διαδραστικό βίντεο με όλα τα τηλεμετρικά δεδομένα από την εμπειρία του στους αγώνες.
AMG Future Performance.
50 χρόνια AMG – Η ιδανική στιγμή για να γραφτεί ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του Driving Performance.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Εκ νέου προβολή
Κοινή χρήση βίντεο
Κοινή χρήση φωτογραφίας
Στο μέλλον: Η Mercedes-AMG GT Concept.
Το showcar Mercedes-AMG GT Concept δίνει μια πρώτη ιδέα για τα εναλλακτικά συστήματα κίνησης που σχεδιάζει η AMG. Εκτός αυτού, το τετράθυρο Coupé προαναγγέλλει την περαιτέρω ανάπτυξη της οικογένειας AMG GT. Μετά την SLS AMG και την AMG GT, αναπτύσσεται στο Affalterbach, εξ ολοκλήρου από την ίδια την AMG, η τρίτη κατασκευαστική σειρά. Η ονομασία και τα βασικά σχεδιαστικά στοιχεία στο μπροστινό και πίσω τμήμα προδίδουν με την πρώτη ματιά τη συγγένεια με την AMG GT. Το αναγνωριστικό "EQ Power+" στην Mirror Cam παραπέμπει στο πλεονέκτημα απόδοσης που υπόσχεται η υβριδική τεχνολογία της AMG.
Πρωτοποριακό υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης της AMG GT Concept είναι εντελώς νέας σχεδίασης. Με το AMG Electric Drive της SLS, αποδείξαμε το 2010 ότι είναι τεχνικά εφικτό ένα super σπορ αυτοκίνητο με ηλεκτροκίνηση με μπαταρία – το οποίο θα προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις και μέγιστη οδηγική απόλαυση. Το προγραμματισμένο AMG hypercar υπόσχεται δυναμική οδήγηση όπως στη Φόρμουλα 1 αλλά και αποδοτικότητα, αξιοποιώντας όλες τις σημερινές δυνατότητες της υβριδικής τεχνολογίας.
Μετά την παραγωγή των εικόνων και των ταινιών ενδέχεται να προκύψουν τροποποιήσεις στο προϊόν.
One Man – One Engine
One Man – One Engine.
Χειροποίητη κατασκευή υψηλής εξειδίκευσης από τη Mercedes-AMG.
One Man – One Engine
One Man – One Engine.
Χειροποίητη κατασκευή υψηλής εξειδίκευσης από τη Mercedes-AMG.
Σε αντίθεση με τη μαζική παραγωγή, στη Mercedes-AMG οι κινητήρες R4, V8 και V12 κατασκευάζονται χειροποίητα με παραδοσιακό τρόπο, σύμφωνα με τη φιλοσοφία "One Man – One Engine". Ένας τεχνικός συναρμολογεί τον κινητήρα και είναι υπεύθυνος γι' αυτόν καθ' όλη τη διαδικασία, από την τοποθέτηση του στροφαλοφόρου άξονα στο μπλοκ κινητήρα και τη συναρμολόγηση των εκκεντροφόρων αξόνων μέχρι τη διευθέτηση των καλωδιώσεων και την πλήρωση του λαδιού κινητήρα – γεγονός που πιστοποιείται με την υπογραφή του στην πλακέτα του κινητήρα AMG.
Αυτοκίνητα Performance
Κομψά και άκρως σπορ.
Από τον πανίσχυρο τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα μέχρι τον κυρίαρχο δωδεκακύλινδρο κινητήρα. Γνωρίστε την τεράστια ποικιλία των αυτοκινήτων Mercedes-AMG και αφήστε το σαρωτικό Driving Performance να σας συνεπάρει.
Αυτοκίνητα Performance
Κομψά και άκρως σπορ.
Από τον πανίσχυρο τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα μέχρι τον κυρίαρχο δωδεκακύλινδρο κινητήρα. Γνωρίστε την τεράστια ποικιλία των αυτοκινήτων Mercedes-AMG και αφήστε το σαρωτικό Driving Performance να σας συνεπάρει.
Mercedes-AMG A-Class
Το πιο δυναμικό compact σπορ αυτοκίνητο του κόσμου.
Mercedes-AMG GT S: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 9,6 – 9,4 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 224 – 219 g/km<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ. 5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με το συνδυασμό τροχών/ελαστικών.</p>
Mercedes-AMG E 63 S Estate: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 9,4 - 9,1 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 214 - 206 g/km<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ. 5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με το συνδυασμό τροχών/ελαστικών.</p>
Mercedes-AMG C 63 S Coupé: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 8,9 - 8,6 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 209 - 200 g/km<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ. 5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με το συνδυασμό τροχών/ελαστικών.</p>
Mercedes-AMG GT R: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 11,4 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 259 g/km<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ. 5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με το συνδυασμό τροχών/ελαστικών.</p>
Mercedes-AMG GLC 63 S Coupé: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 10,7 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 244 g/km<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ. 5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με το συνδυασμό τροχών/ελαστικών.</p>
Mercedes-AMG GLC 63 S SUV: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 10,7 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 244 g/km<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ. 5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με το συνδυασμό τροχών/ελαστικών.</p>
Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 8,9 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 203 g/km<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ. 5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με το συνδυασμό τροχών/ελαστικών.</p>
Mercedes-AMG CLA 45 Coupé: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 7,3 - 6,9 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 171 - 162 g/km<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ. 5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με το συνδυασμό τροχών/ελαστικών.</p>
Mercedes-AMG SL 65: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 11,9 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 279 g/km<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ. 5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με το συνδυασμό τροχών/ελαστικών.</p>
Mercedes-AMG G 63: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 13,8 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 322 g/km<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ. 5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με το συνδυασμό τροχών/ελαστικών.</p>
Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabrio: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 10,1 l/100km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 229 g/km<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ. 5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με το συνδυασμό τροχών/ελαστικών.</p>