The World of Driving Performance.

One Attitude. Your Choice.

Κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 17 - 6,9 l/100 km | Εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 397 - 162 g/km | Εκπομπές<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ. 5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με το συνδυασμό τροχών/ελαστικών.</p>

Φιλοσοφία


Φιλοσοφία.

Καλώς ήρθατε στον κόσμο της AMG.

Η Mercedes-AMG λειτουργεί με γνώμονα τις επιθυμίες των ανθρώπων που έχουν πάθος με τις επιδόσεις. Φιλοδοξία μας είναι να τις ικανοποιούμε, ιδανικό μας να τις ξεπερνούμε. Γι' αυτόν το λόγο, είμαστε πάντα έτοιμοι να κάνουμε το επόμενο βήμα.

Φιλοσοφία


Φιλοσοφία.

Καλώς ήρθατε στον κόσμο της AMG.

Η Mercedes-AMG λειτουργεί με γνώμονα τις επιθυμίες των ανθρώπων που έχουν πάθος με τις επιδόσεις. Φιλοδοξία μας είναι να τις ικανοποιούμε, ιδανικό μας να τις ξεπερνούμε. Γι' αυτόν το λόγο, είμαστε πάντα έτοιμοι να κάνουμε το επόμενο βήμα.

  • Χαρακτήρας

    Μια AMG δεν ξεχωρίζει μόνο με την τεχνολογία αλλά και με το χαρακτήρα της.

    Η φωτογραφία δείχνει δύο χαρακτηριστικά αυτοκίνητα AMG Performance να τρέχουν με μεγάλη ταχύτητα.

    Μια AMG δεν ξεχωρίζει μόνο με την τεχνολογία αλλά και με το χαρακτήρα της.

    Οι κορυφαίες επιδόσεις δεν είναι τυχαίες. Επιτυγχάνονται εκεί που η τέχνη της μηχανολογίας συναντά μία πολύ ιδιαίτερη στάση ζωής: το πνεύμα της AMG. Πιστεύουμε ότι πρέπει να ανεβάζουμε συνεχώς τα όρια, προκειμένου να επιτυγχάνουμε νέους στόχους. Δεν δεχόμαστε τίποτα ως δεδομένο. Διότι τα όρια τα θέτουν οι άνθρωποι και μόνο αυτοί μπορούν να τα καταρρίπτουν. Με αυτόν τον χαρακτήρα, δημιουργούμε Performance για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό αλλά και για τον δρόμο. Εμείς το αποκαλούμε "Driving Performance".

    Mercedes-AMG GT R: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 11,4 l/100 km | Εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 259 g/km | Εκπομπές<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ. 5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με το συνδυασμό τροχών/ελαστικών.</p>

  • Driving Performance

    Η ειδοποιός διαφορά μιας AMG.

    Η φωτογραφία δείχνει μια πανοραμική άποψη μιας κίτρινης AMG GT.
    Η φωτογραφία δείχνει μια κίτρινη AMG GT από κάτω.

    Η ειδοποιός διαφορά μιας AMG.

    Η φιλοδοξία μας να ωθούμε διαρκώς τα όρια, προκειμένου να επιτυγχάνουμε νέους στόχους διαφαίνεται και μέσα από την προσέγγισή μας απέναντι στη συνολική ανάπτυξη:

    Το έργο μας ξεκινά ήδη από τον σχεδιασμό της αρχιτεκτονικής οχήματος κάθε καινούργιου μοντέλου Mercedes-Benz. Έτσι, θέτουμε τα θεμέλια για τις εξαιρετικά υψηλές απαιτήσεις μας. Μοναδικά στην αγορά είναι τα αυτοκίνητα Performance. Κάθε Mercedes-AMG αναπτύσσεται και κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στο Affalterbach. Από τον τέλειο συντονισμό όλων των εξαρτημάτων και τη συνεργασία τους, προκύπτει ένα αυτοκίνητο που αφενός προσφέρει οδηγική απόλαυση στον δρόμο και αφετέρου ανταποκρίνεται επάξια σε μία πίστα αγώνων.

    Η φωτογραφία δείχνει διάφορα εξαρτήματα του οχήματος σε μια εικονική τεχνική αίθουσα.

    Οι κυρίαρχες τεχνολογίες που διαθέτει προσφέρουν μία έντονη οδηγική εμπειρία, που ταιριάζει στον χαρακτήρα της ομάδας στόχου. 800 και πλέον από τους 1.500 εργαζομένους μας απασχολούνται αποκλειστικα στο τμήμα ανάπτυξης. Τοποθετημένοι σε καίριες θέσεις, που καθιστούν εφικτή την εφαρμογή του μοναδικού μας Performance. Έτσι, χτίζοντας πάνω σε αυτήν τη μοναδική εξειδίκευση, αναπτύσσουμε αυτοκίνητα με ένα πολύ ιδιαίτερο DNA. Το DNA της AMG.

    Mercedes-AMG GT R Κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 11,4l/100 km | Εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 259 g/km | Εκπομπές<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ. 5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με το συνδυασμό τροχών/ελαστικών.</p>

  • Σύστημα κίνησης

    Η φωτογραφία δείχνει κοντινό ενός 2λιτρου 4κύλινδρου κινητήρα AMG Performance.

    «Η ισχύς είναι μόνο η αρχή. Η τέχνη είναι να μπορείς να τη μεταδίδεις στον δρόμο».

    Christian Enderle, Υπεύθυνος Ανάπτυξης Κινητήρα και Συστήματος Μετάδοσης Κίνησης

    Ο κινητήρας είναι η «καρδιά» του συστήματος κίνησης AMG. Ωστόσο, η ισχύς του κινητήρα μεταδίδεται στον δρόμο μόνο με τη σωστή συνεργασία μεταξύ συμπλέκτη, κιβωτίου ταχυτήτων, άξονα μετάδοσης κίνησης και διαφορικού – δηλαδή του συνολικού συστήματος μετάδοσης κίνησης. Κάθε Mercedes-AMG προσφέρει μία έντονη εμπειρία επιτάχυνσης: άμεση, κυρίαρχη, εντυπωσιακή. Γι' αυτό φροντίζουν τα μοναδικά συστήματα κίνησης AMG Performance. Είναι συνώνυμα της δυναμικής απόκρισης και της ιδιαίτερης ευελιξίας – σε συνδυασμό με τις κορυφαίες επιδόσεις και τη μέγιστη αποδοτικότητα.

  • Δυναμική οδήγηση

    Κυριαρχήστε στον δρόμο.

    Η φωτογραφία δείχνει ένα παράδειγμα της δυναμικής οδήγησης στα αυτοκίνητα Mercedes-AMG Performance.

    Κυριαρχήστε στον δρόμο.

    Για τους κανονικούς ανθρώπους, οι δρόμοι εξυπηρετούν για τις μετακινήσεις. Για τους λάτρεις των επιδόσεων, είναι κάτι πολύ περισσότερο. Οι τελευταίοι αντιμετωπίζουν κάθε στροφή ως πρόκληση.

    Οδηγούν δραστήρια και συνειδητά. Τους αρέσει να βλέπουν τις δυνάμεις του αυτοκινήτου να ξεδιπλώνονται στην άσφαλτο αλλά συγχρόνως θέλουν να τις ελέγχουν απόλυτα. Για εκείνους, η δυναμική οδήγηση είναι μια έκφραση της προσωπικότητάς τους.

    Η Mercedes-AMG μετατρέπει την ισχύ σε δυναμική οδήγηση έτσι ώστε ο οδηγός να μπορεί να αφήνει αχαλίνωτο το πάθος του, χαλιναγωγώντας ταυτόχρονα την ισχύ του. Για να συμβεί αυτό, όλα τα συστήματα της ανάρτησης συντονίζονται τέλεια.

    Η φωτογραφία δείχνει το εσωτερικό μιας Mercedes-AMG CLA Shooting Brake.

    Για την ιδανική ισορροπία δυναμισμού και ελέγχου φροντίζει η πρωτοποριακή τεχνολογία AMG – όπως, για παράδειγμα, τα συστήματα τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC και 4MATIC+, η έξυπνη σπορ ανάρτηση AMG RIDE CONTROL, το μεταβλητό σπορ παραμετρικό σύστημα διεύθυνσης, το σύστημα φρένων υψηλής απόδοσης AMG και η βελτιστοποιημένη αεροδυναμική.

    Συγχρόνως, το ευρύ φάσμα των τεχνολογιών AMG εξυπηρετεί έναν και μόνο στόχο: να μεταδώσει στον οδηγό την αίσθηση ότι κυριαρχεί σε κάθε στροφή – και όχι το αντίστροφο.

    Mercedes-AMG GT R: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 11,4 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 259 g/km<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ. 5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με το συνδυασμό τροχών/ελαστικών.</p>

    Mercedes-AMG CLA 45 Shooting Brake: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 7,3 - 6,9 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 171 - 162 g/km<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ. 5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με το συνδυασμό τροχών/ελαστικών.</p>

  • Ήχος

    Η φωτογραφία δείχνει μια τομή των καπό κινητήρων τριών αυτοκινήτων AMG από το πλάι.
    Δυστυχώς, το βίντεο που επιθυμείτε να δείτε δεν είναι διαθέσιμο αυτή τη στιγμή. Προσπαθήστε ξανά αργότερα.
    Εκ νέου προβολή

    «Το διάφραγμα γίνεται το τύμπανο. Το ακούς σε όλο σου το σώμα».

    Ralph Illenberger, Διευθυντής Τμήματος Ανάπτυξης Ήχου

    Είναι αλήθεια, η αδρεναλίνη ακούγεται! Γι' αυτό, για όποιον έχει οδηγήσει μία Μercedes - AMG,  όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα του φαίνονται πολύ ήσυχα. Κάτι που γίνεται απόλυτα ξεκάθαρο από την εκκίνηση του κινητήρα. Το δυναμικό, ηχηρό βουητό του συστήματος εξάτμισης είναι χαρακτηριστικό της μάρκας Mercedes-AMG – και ταυτόχρονα κάθε μοντέλο κάνει τη δική του ξεχωριστή ηχητική δήλωση.

    Στον ίδιο τόνο με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης, η συνολική εμπειρία ήχου εκτυλίσσεται κατά την οδήγηση. Έτσι, κάθε κατάσταση που αντιμετωπίζει ο οδηγός στον δρόμο συνοδεύεται από την κατάλληλη ηχητική υπόκρουση. Μία μοναδική συμφωνία για τους λάτρεις των υψηλών επιδόσεων.

  • ΣΧΕΔΙΑΣΗ

    Form follows Speed.

    Η φωτογραφία δείχνει το επιβλητικό μπροστινό τμήμα της Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Coupé σε Λευκό Αδαμάντινο designo.
    Η φωτογραφία δείχνει την εντυπωσιακή σιλουέτα της Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ με φόντο τον ορίζοντα μιας μεγαλούπολης.
    Η φωτογραφία δείχνει την ξεχωριστή σχεδίαση της SL Roadster ενώ τρέχει με μεγάλη ταχύτητα σε έναν παραλιακό δρόμο.

    Form follows Speed.

    Η συνάντηση με μια Mercedes-AMG στον δρόμο είναι ένα μοναδικό
    θέαμα. Η οδήγηση μιας Mercedes-AMG είναι μια αισθητική
    δήλωση.

    Η σχεδίαση είναι η τέλεια συμβίωση μορφής και λειτουργίας – η κυρίαρχη και χαρακτηριστική σχεδιαστική γραμμή φροντίζει ώστε κάθε Mercedes-AMG να δείχνει από την πρώτη κιόλας ματιά το πόσο προσηλωμένη είναι στις επιδόσεις. Οι χαρακτηριστικές μάσκες ψυγείου και οι μεγάλες εισαγωγές αέρα διαμορφώνουν το χαρακτηριστικό πρόσωπο κάθε αυτοκινήτου Mercedes-AMG. Οι εντυπωσιακές πλευρικές επενδύσεις, τα πίσω φτερά και οι μέχρι τέσσερις απολήξεις φανερώνουν το γονίδιο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

    Mercedes-AMG S 63 Coupé: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 10,4l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 242 -237 g/km<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ. 5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με το συνδυασμό τροχών/ελαστικών.</p>

    Mercedes-AMG E 63 S Saloon: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 9,1 - 8,8 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 207 - 199 g/km<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ. 5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με το συνδυασμό τροχών/ελαστικών.</p>

    Mercedes-AMG SL 65 Roadster: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 11,9 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 279 g/km<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ. 5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με το συνδυασμό τροχών/ελαστικών.</p>

Ιστορία


Ιστορία.

50 χρόνια Driving Performance.

Τα τελευταία πενήντα χρόνια, η Mercedes-AMG καταφέρνει να διατηρεί τη θέση της ως μια άκρως επιτυχημένη μάρκα σπορ αυτοκινήτων και υψηλών επιδόσεων. Παράδοση που συνεχίζει σήμερα και μάλιστα περισσότερο από ποτέ. Άλλωστε και στο μέλλον ένας κόσμος χωρίς κορυφαίες επιδόσεις φαντάζει αδιανόητος.

Ιστορία


Ιστορία.

50 χρόνια Driving Performance.

Τα τελευταία πενήντα χρόνια, η Mercedes-AMG καταφέρνει να διατηρεί τη θέση της ως μια άκρως επιτυχημένη μάρκα σπορ αυτοκινήτων και υψηλών επιδόσεων. Παράδοση που συνεχίζει σήμερα και μάλιστα περισσότερο από ποτέ. Άλλωστε και στο μέλλον ένας κόσμος χωρίς κορυφαίες επιδόσεις φαντάζει αδιανόητος.

Λυπόμαστε αλλά η συσκευή σας δεν υποστηρίζει αυτή τη λειτουργία.

Λυπόμαστε αλλά η συσκευή σας δεν υποστηρίζει αυτή τη λειτουργία.

Προσπαθήστε να γυρίσετε τη συσκευή στο πλάι, ώστε να ενεργοποιηθεί η οριζόντια προβολή. Διαφορετικά, χρησιμοποιήστε μία συσκευή με υψηλότερη ανάλυση.

50 χρόνια στα όρια.

Ατέρμονες συγκινήσεις. Μας αρέσει η έμφυτη δυναμική, που εμείς αποκαλούμε Driving Performance. Και συνεχώς βελτιωνόμαστε.
Η φωτογραφία δείχνει ένα ασπρόμαυρο στιγμιότυπο από την ιστορία της AMG.
Close
Ορόσημα της μάρκας των υψηλών επιδόσεων.

Τα τελευταία 50 χρόνια, η εταιρεία που ίδρυσαν ο Hans Werner Aufrecht και ο Erhard Melcher ικανοποιεί τις επιθυμίες των ανθρώπων που έχουν πάθος με τις επιδόσεις. Το 1967, ανοίγουν το πρώτο τους συνεργείο σε έναν παλιό μύλο. Το 1971, η AMG 300 SEL 6.8 AMG κερδίζει τον αγώνα 24 ωρών στο Circuit de Spa-Francorchamps στην κατηγορία της και έρχεται δεύτερη στη συνολική κατάταξη.

Η συνεργασία με τη Mercedes-Benz ξεκινά το 1990. Με την C 36 AMG, κυκλοφορεί το 1993 το πρώτο αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε μαζί με τη Daimler-Benz. Το 2005, η Mercedes-AMG γίνεται θυγατρική της Daimler AG και το 2009 παρουσιάζεται το πρώτο αυτοκίνητο της Mercedes-AMG. Με την SLS AMG GT3, το 2011, η AMG επεκτείνεται στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ακολουθεί η Mercedes-AMG GT το 2014 και η παρουσίαση των μοντέλων 43 το 2015.

Η φωτογραφία δείχνει ένα ασπρόμαυρο στιγμιότυπο από την ιστορία της AMG.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Εκ νέου προβολή

Η επιτυχία είναι η μόνη επιλογή!

Πάθος, γοητεία, έμπνευση – για τον Hans Werner Aufrecht ο μηχανοκίνητος αθλητισμός ήταν ανέκαθεν το παν. Μαζί με τον Erhard Melcher δημιούργησαν την AMG. Από ένα πάθος γεννήθηκε μία μοναδική εμπειρία οδήγησης.
Η φωτογραφία δείχνει ένα ασπρόμαυρο στιγμιότυπο από την ιστορία επιτυχίας της AMG.
Close
Η φωτογραφία δείχνει ένα ασπρόμαυρο στιγμιότυπο από την ιστορία επιτυχίας της AMG.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Εκ νέου προβολή
Ο πιο σκληρός αντίπαλός μας; Ο εαυτός μας.

Εδώ και 50 χρόνια, μένουμε πιστοί στις αρχές μας, ανεβάζουμε σταδιακά τον πήχη και φροντίζουμε ώστε τα αυτοκίνητά μας να αφήνουν πάντα ανεξίτηλες εντυπώσεις. Το 1986 παρουσιάσαμε το πιο γρήγορο αυτοκίνητο σειράς στη Γερμανία: την AMG 300 E 5.6, που με τελική ταχύτητα πάνω από 303 km/h εντυπωσίασε τις ΗΠΑ. Μάλιστα, ο αμερικανικός τύπος τη βάφτισε "The Hammer" – ένα προσωνύμιο που παραμένει και σήμερα επίκαιρο και αξεπέραστο. Η μήπως όχι; Ρωτήστε μας σε 50 χρόνια. Την αυλαία ανοίγει φέτος η Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

Η φωτογραφία δείχνει τη Mercedes-AMG E63 S 4MATIC+ δίπλα στο Hammer, το "αρχέγονο" σύμβολο του μύθου της AMG.

Η νοοτροπία του πρωταθλητή.

Τι παρακινεί τελικά κάποιον που έχει κατακτήσει όλα τα τρόπαια και έχει ζήσει όλες τις εμπειρίες - έχει καταφέρει, δηλαδή, τα πάντα; Ο πρωταθλητής των ρεκόρ Bernd Schneider μοιράζεται μαζί μας την άποψή του.
Η φωτογραφία δείχνει ένα κοντινό του Bernd Schneider, του πρωταθλητή της Mercedes-AMG.
Close
Η φωτογραφία δείχνει ένα κοντινό του Bernd Schneider, του πρωταθλητή της Mercedes-AMG.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Εκ νέου προβολή

Βάλτε μπροστά τον κινητήρα. Αφήστε πίσω την καθημερινότητα.

Όποιο μοντέλο κι αν επιλέξετε: κάθε Mercedes-AMG υποκλίνεται στον δρόμο. Και συγχρόνως τιμά πάντα τις καταβολές της από τη μάρκα AMG στις πίστες αγώνων.
Η φωτογραφία δείχνει την καθηλωτική AMG GT σε κίτρινο χρώμα με φόντο την οικογένεια AMG Performance.
Close
Μισός αιώνας Driving Performance.

Τα τελευταία 50 χρόνια, η αξίωσή μας να είμαστε μία μοναδική μάρκα σπορ αυτοκινήτων και υψηλών επιδόσεων δικαιώνεται με τις πολυάριθμες επιτυχίες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και την ανάπτυξη μοναδικών αυτοκινήτων για τον δρόμο.

Σήμερα, είμαστε διεθνώς γνωστοί ως η εταιρεία από το Affalterbach με τη μοναδική εξειδίκευση στους κινητήρες, που εκτός από την ανάπτυξη αφορά και τη φιλοσοφία "One Man, One Engine", σύμφωνα με την οποία κάθε κινητήρας συναρμολογείται προσωπικά από έναν μηχανικό. Με σχεδόν 100.000 παραδοτέα αυτοκίνητα για το 2016, ποσοστό ανάπτυξης άνω του 40% και τη μεγαλύτερη «επέλαση» μοντέλων στην ιστορία της εταιρείας, το επετειακό έτος μας ξεκίνησε με τιμές-ρεκόρ.

Η φωτογραφία δείχνει τη Mercedes-AMG GT, που πλαγιολισθαίνει σε μια πίστα αγώνων και με τα ίχνη των ελαστικών της σχηματίζει τον αριθμό 50.

Η πρώτη κατηγορία τής ανήκει.

Από τη σεζόν 2012, τα τρία γράμματα AMG είναι συνώνυμα των κορυφαίων σπορ επιδόσεων στη Φόρμουλα 1. Επίσης, είναι συνώνυμα του Driving Performance.
Η φωτογραφία δείχνει ένα Mercedes-AMG Safety Car του DTM 2016.
Close
Η φωτογραφία δείχνει τους δύο οδηγούς Φόρμουλα 1 της Mercedes-AMG να πανηγυρίζουν την επιτυχία τους.
Η βασίλισσα της πρώτης κατηγορίας.

Τη σεζόν 2012, το όνομα AMG γράφτηκε μια για πάντα στην ιστορία της Φόρμουλα 1. Παρόλ' αυτά, το πάθος και η εξειδίκευσή μας στους αγώνες αυτοκινήτων πηγαίνουν ακόμα πιο πίσω στο παρελθόν.

Τα τρία γράμματα AMG είναι συνώνυμα του Driving Performance. Ήταν, λοιπόν, λογικό η σύνδεση ανάμεσα στην AMG και τη συμμετοχή της Mercedes-Benz στη Φόρμουλα 1 να υπογραμμιστεί με ένα κοινό όνομα: Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Μέχρι και η εταιρεία κινητήρων της ομάδας στο Brixworth της Αγγλίας μετονομάστηκε, στο πνεύμα της φιλοσοφίας "One Team", σε Mercedes-AMG High Performance Powertrains.

Με το "treble", τους τρεις συνεχόμενους τίτλους στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κατασκευαστών της Φόρμουλα 1, τα «Ασημένια Βέλη» πρόσθεσαν ακόμα ένα κεφάλαιο στη μεγάλη και επιτυχημένη ιστορία τους στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Η φωτογραφία δείχνει ένα αυτοκίνητο Mercedes-AMG της Φόρμουλα 1 από το 2017.

Δεν σχεδιάζουμε απλώς αυτοκίνητα.

Πραγματοποιούμε τα όνειρα, με κινητήρια δύναμη την πίστη μας στις κορυφαίες επιδόσεις.
Η φωτογραφία δείχνει μια πανοραμική άποψη μιας κίτρινης AMG GT.
Close

Ο ορισμός μας για ένα ολοκληρωμένο έργο τέχνης:

όλα τα εξαρτήματα των αυτοκινήτων Performance που είναι σημαντικά για τις επιδόσεις τα σχεδιάζουμε εμείς. Γι' αυτό, μόνο στο τμήμα ανάπτυξης της εταιρείας απασχολούνται περισσότερα από 700 άτομα από το προσωπικό μας. Στόχος τους είναι να αναπτύσσουν συνεχώς νέες καινοτομίες, πέρα από τα καθιερωμένα, που αφορούν το σύνολο του αυτοκινήτου. Έτσι, με την Mercedes-AMG GT παρουσιάστηκε το δεύτερο σπορ αυτοκίνητο που αναπτύξαμε εξολοκλήρου εμείς οι ίδιοι. Και όπως προδίδει ο «γεμάτος» ήχος του κινητήρα, στη Mercedes-AMG GT αρέσουν οι «πρωτιές».

Η φωτογραφία δείχνει μια κίτρινη AMG GT από κάτω.
Κινητήρες που δίνουν ώθηση σε μια ολόκληρη κατηγορία.

Κάθε κινητήρας της AMG σχεδιάζεται για να είναι ασταμάτητος. Για να συνδυάζει την ισχύ με την ακρίβεια. Το αποτέλεσμα είναι χαρακτηριστικό της AMG: δυναμική απόκριση, ιδιαίτερη ευελιξία και απίστευτες στροφές – σε συνδυασμό με κορυφαίες επιδόσεις και μέγιστη αποδοτικότητα. Έτσι, για παράδειγμα, ο 4λιτρος AMG biturbo V8 κινητήρας εντυπωσιάζει με τις χαμηλές εκπομπές και τις χαμηλότερες τιμές κατανάλωσης παγκοσμίως στην κατηγορία.

Στα ίδια επίπεδα με τους κινητήρες κινείται και η μετάδοση της ισχύος: τα κιβώτια ταχυτήτων AMG μεταφέρουν την απόδοση του κινητήρα στον δρόμο με τον καλύτερο τρόπο – σύμφωνα με τις ανάγκες, ελεγχόμενα και απίστευτα δυναμικά. Περισσότερη ελευθερία προσφέρουν τα προγράμματα οδήγησης: για εξαιρετικά σπορ μέχρι ιδιαίτερα αποδοτική και άνετη οδήγηση. Για βέλτιστη ανάπτυξη της ισχύος και ακόμα μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση.

Η φωτογραφία δίνει μια εικόνα του προγράμματος εκδηλώσεων "AMG Winter Sporting".

Showcar Mercedes-AMG Project ONE.

Hypercar με τεχνολογία Φόρμουλα 1.
Mercedes-AMG: Mercedes-AMG Project ONE Η φωτογραφία δείχνει τη Mercedes-AMG Project One ενώ τρέχει με μεγάλη ταχύτητα στην πίστα αγώνων.
Close
Hyperformance.

Για πρώτη φορά, το διθέσιο super σπορ showcar μεταφέρει, σχεδόν με απόλυτη ακρίβεια, την πλέον σύγχρονη και αποδοτική υβριδική τεχνολογία της Φόρμουλα 1 από τους αγώνες στον δρόμο. Η απόδοση του υβριδικού performance μοντέλου προβλέπεται ότι θα ξεπερνά τους 1.000 ίππους, ενώ η τελική του ταχύτητα θα υπερβαίνει τα 350 km/h. Το showcar συνδυάζει τις ασυναγώνιστες σπορ επιδόσεις και την πρακτική υβριδική τεχνολογία της Φόρμουλα 1 με την υποδειγματική αποδοτικότητα.

Η φωτογραφία δείχνει το Mercedes-AMG hypercar, το πιο συναρπαστικό διθέσιο που θα κυκλοφορήσει ποτέ στο δρόμο.
AMG Future Performance.

Με την Project ONE, η Mercedes-AMG μεταφέρει για πρώτη φορά τη μοναδική εξειδίκευσή της από τον τομέα των αγωνιστικών συστημάτων κίνησης στον δρόμο και, μελλοντικά, στα αυριανά αυτοκίνητα της σειράς παραγωγής. Φιλοδοξία είναι να γίνει η αιχμή του δόρατος στον τομέα της κινητικότητας υψηλών επιδόσεων και να διασφαλίσει σε όλους τους τομείς, από τη συνδεσιμότητα μέχρι τις ολοκληρωμένες λύσεις κινητικότητας, ότι, οι πελάτες μας θα μπορούν, χάρη στις καινοτόμες λύσεις, να απολαμβάνουν και στο μέλλον τις υψηλές επιδόσεις.

Η φωτογραφία δείχνει τη Mercedes-AMG Project One ενώ τρέχει με μεγάλη ταχύτητα στην πίστα αγώνων.

AMG Track Pace.

Ο προσωπικός σας μηχανικός αγώνων.
Η φωτογραφία δείχνει τη λειτουργία smartphone
Close
Η φωτογραφία δείχνει τη λειτουργία Track Pace σε ένα smartphone με φόντο μια Mercedes-AMG GT.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Εκ νέου προβολή
Εφαρμογή καταγραφής δεδομένων για χρήση σε αγώνες.
Για τα δύο μοντέλα AMG GT Roadster είναι διαθέσιμη η νέα λειτουργία AMG Track Pace. Περιλαμβάνεται στο προαιρετικό σύστημα infotainment COMAND Online και μετατρέπει το iPhone® της Apple σε προσωπικό μηχανικό αγώνων. Με την εφαρμογή, οι πελάτες μπορούν να αναλύουν τον τρόπο οδήγησής τους στην πίστα αγώνων, να τον βελτιώνουν και να τον μοιράζονται με άλλους οδηγούς AMG μέσω του Facebook, του YouTube ή του AMG Private Lounge. Η εφαρμογή για το Apple iPhone® συνδέεται με τα μοντέλα AMG GT μέσω WLAN. Μετά, το αυτοκίνητο μεταδίδει στην εφαρμογή διάφορα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο. Για παράδειγμα, ταχύτητα κίνησης, ταχύτητα του κιβωτίου, γωνία διεύθυνσης, χρόνος, θέση και επιτάχυνση.
Η φωτογραφία δείχνει το σύστημα infotainment COMAND Online με λειτουργία Track Pace.
Για οδηγούς αγώνων AMG.
Η εφαρμογή επιτρέπει την αποθήκευση χρόνων γύρου ή σκέλους διαδρομής σε πίστες αγώνων. Στην εφαρμογή είναι ήδη αποθηκευμένα διάφορα προφίλ διαδρομών. Ο οδηγός, όμως, μπορεί να καταγράφει και να αποθηκεύει ο ίδιος περισσότερες διαδρομές. Επιπλέον, η κάμερα του Apple iPhone® καταγράφει τη διαδρομή στην πίστα αγώνων, έτσι ώστε ο οδηγός να έχει στη διάθεσή του ένα διαδραστικό βίντεο με όλα τα τηλεμετρικά δεδομένα από την εμπειρία του στους αγώνες.

AMG Future Performance.

50 χρόνια AMG – Η ιδανική στιγμή για να γραφτεί ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του Driving Performance.
Η φωτογραφία δείχνει την επιβλητική Mercedes-AMG GT Concept με EQ Power+.
Close
Η φωτογραφία δείχνει την επιβλητική Mercedes-AMG GT Concept με EQ Power+.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Εκ νέου προβολή
Στο μέλλον: Η Mercedes-AMG GT Concept.

Το showcar Mercedes-AMG GT Concept δίνει μια πρώτη ιδέα για τα εναλλακτικά συστήματα κίνησης που σχεδιάζει η AMG. Εκτός αυτού, το τετράθυρο Coupé προαναγγέλλει την περαιτέρω ανάπτυξη της οικογένειας AMG GT. Μετά την SLS AMG και την AMG GT, αναπτύσσεται στο Affalterbach, εξ ολοκλήρου από την ίδια την AMG, η τρίτη κατασκευαστική σειρά. Η ονομασία και τα βασικά σχεδιαστικά στοιχεία στο μπροστινό και πίσω τμήμα προδίδουν με την πρώτη ματιά τη συγγένεια με την AMG GT. Το αναγνωριστικό "EQ Power+" στην Mirror Cam παραπέμπει στο πλεονέκτημα απόδοσης που υπόσχεται η υβριδική τεχνολογία της AMG.

Η φωτογραφία δείχνει την πλευρική μπροστινή άποψη της AMG GT Concept Car από διαγώνια κάτω.
Πρωτοποριακό υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης της AMG GT Concept είναι εντελώς νέας σχεδίασης. Με το AMG Electric Drive της SLS, αποδείξαμε το 2010 ότι είναι τεχνικά εφικτό ένα super σπορ αυτοκίνητο με ηλεκτροκίνηση με μπαταρία – το οποίο θα προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις και μέγιστη οδηγική απόλαυση. Το προγραμματισμένο AMG hypercar υπόσχεται δυναμική οδήγηση όπως στη Φόρμουλα 1 αλλά και αποδοτικότητα, αξιοποιώντας όλες τις σημερινές δυνατότητες της υβριδικής τεχνολογίας.

Η φωτογραφία δείχνει την AMG GT Concept να τρέχει με μεγάλη ταχύτητα.
Μετά την παραγωγή των εικόνων και των ταινιών ενδέχεται να προκύψουν τροποποιήσεις στο προϊόν.

One Man – One Engine


One Man – One Engine.

Χειροποίητη κατασκευή υψηλής εξειδίκευσης από τη Mercedes-AMG.

One Man – One Engine


One Man – One Engine.

Χειροποίητη κατασκευή υψηλής εξειδίκευσης από τη Mercedes-AMG.

Η φωτογραφία δείχνει έναν κινητήρα με την υπογραφή.

Σε αντίθεση με τη μαζική παραγωγή, στη Mercedes-AMG οι κινητήρες R4, V8 και V12 κατασκευάζονται χειροποίητα με παραδοσιακό τρόπο, σύμφωνα με τη φιλοσοφία "One Man – One Engine". Ένας τεχνικός συναρμολογεί τον κινητήρα και είναι υπεύθυνος γι' αυτόν καθ' όλη τη διαδικασία, από την τοποθέτηση του στροφαλοφόρου άξονα στο μπλοκ κινητήρα και τη συναρμολόγηση των εκκεντροφόρων αξόνων μέχρι τη διευθέτηση των καλωδιώσεων και την πλήρωση του λαδιού κινητήρα – γεγονός που πιστοποιείται με την υπογραφή του στην πλακέτα του κινητήρα AMG.

Αυτοκίνητα Performance


Κομψά και άκρως σπορ.

Από τον πανίσχυρο τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα μέχρι τον κυρίαρχο δωδεκακύλινδρο κινητήρα. Γνωρίστε την τεράστια ποικιλία των αυτοκινήτων Mercedes-AMG και αφήστε το σαρωτικό Driving Performance να σας συνεπάρει.

Αυτοκίνητα Performance


Κομψά και άκρως σπορ.

Από τον πανίσχυρο τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα μέχρι τον κυρίαρχο δωδεκακύλινδρο κινητήρα. Γνωρίστε την τεράστια ποικιλία των αυτοκινήτων Mercedes-AMG και αφήστε το σαρωτικό Driving Performance να σας συνεπάρει.

    Mercedes-AMG A-Class

    Η φωτογραφία δείχνει τη Mercedes-AMG A-Class από πλευρική άποψη.

    Το πιο δυναμικό compact σπορ αυτοκίνητο του κόσμου.

    Mercedes-AMG CLA

    Η φωτογραφία δείχνει τη Mercedes-AMG CLA Coupé από πλάι μπροστά.

    Δυναμική οδήγηση. εντείνεται.

    Mercedes-AMG C-Class

    Η φωτογραφία δείχνει τη Mercedes-AMG C-Class Saloon από πλευρική άποψη.

    Δυναμικό σπορ αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων.

    Mercedes-AMG CLS

    Η φωτογραφία δείχνει τη Mercedes-AMG CLS από μπροστινή άποψη.

    Πιο ελκυστική, πιο δυναμική κι ακόμα πιο σπορ.

    Mercedes-AMG E-Class

    Η φωτογραφία δείχνει τη Mercedes-AMG E-Class Saloon από πλευρική μπροστινή άποψη.

    Θέτει νέα πρότυπα.

    Mercedes-AMG G-Class

    Η φωτογραφία δείχνει τη Mercedes-AMG G-Class από πλευρική άποψη.

    Συνδυασμός κορυφαίων επιδόσεων και κορυφαίας σχεδίασης.

    Mercedes-AMG GLA

    Η φωτογραφία δείχνει μία Mercedes-AMG GLA.

    Σας προσφέρει ελευθερίες που δεν είχατε ποτέ φανταστεί.

    Mercedes-AMG GLB

    Η φωτογραφία παρουσιάζει τη Mercedes-AMG GLB από πλευρική πίσω άποψη.

    Ισχυρή απόδοση. Καθημερινά.

    Mercedes-AMG GLC

    Η φωτογραφία δείχνει μια πλευρική όψη της Mercedes-AMG GLC.

    Ελεγχόμενη Αθλητισμός.

    Mercedes-AMG GLE

    Η φωτογραφία παρουσιάζει τη Mercedes-AMG GLE από πλευρική μπροστινή άποψη.

    Συναρπαστικό Driving Performance και καθαρό συναίσθημα.

    Mercedes-AMG GLS

    Η φωτογραφία δείχνει μία Mercedes-AMG GLS.

    Συνάντηση κορυφής: το παλαιότερο SUV μας με AMG Power.

    Mercedes-AMG S-Class

    Η φωτογραφία δείχνει τη Mercedes-AMG S-Class Saloon από πλευρική μπροστινή άποψη.

    Μοναδικά αποκλειστική και κυρίαρχη.

    Mercedes-AMG GT

    Η φωτογραφία δείχνει τη Mercedes-AMG GT Coupé από μπροστινή άποψη.

    Αφυπνίζει τις αισθήσεις σας.

    Mercedes-AMG GT 4θυρη Coupé

    Η φωτογραφία δείχνει την Mercedes-AMG GT 4θυρη Coupé από πλευρική άποψη.

    Μια νέα μορφή του High Performance.

    Mercedes-AMG SLC

    Η φωτογραφία παρουσιάζει τη Mercedes-AMG SLC Roadster από πλευρική μπροστινή άποψη.

    Γεννημένη για τις στροφές.

    Mercedes-AMG A 45 S 4MATIC+: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 8.7-8.3 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 198-190 g/km,
    Mercedes-AMG CLA 45 S 4MATIC+ Coupé: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 8.5-8.2 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 194-186 g/km,
    Mercedes-AMG C 63 S Saloon κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 11.2 - 10.9 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 253 - 247 g/km,
    Mercedes-AMG CLS 53 4MATIC+ Coupé: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 9.4 - 9.1 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 214 - 206 g/km,
    Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 12.4 - 11.9 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 279 - 270 g/km,
    Mercedes-AMG G 63: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 15.5 - 15.0 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 351 - 341 g/km,
    Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC: (τα στοιχεία κατανάλωσης θα ακολουθήσουν σύντομα),
    Mercedes-AMG GLB 35 4MATIC: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 9.1 - 8.4 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 206 - 191 g/km,
    Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 13.2 - 12.9 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 298 - 293 g/km,
    Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC+: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 11.0 - 10.6 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 251 - 240 g/km,
    Mercedes-AMG GLS 63 4MATIC+: (τα στοιχεία κατανάλωσης θα ακολουθήσουν σύντομα),
    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: (τα στοιχεία κατανάλωσης θα ακολουθήσουν σύντομα),
    Mercedes-AMG GT S: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 12.3 - 12.1 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 279 - 274 g/km,
    Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 13.2 - 12.5 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 300.0 - 282 g/km,
    Mercedes-AMG SLC 43: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 8.9 - 8.7 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 201 - 197 g/km<p>Οι αναφερόμενες τιμές υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης. Πρόκειται για τις &quot;Τιμές WLTP CO2 κατά την έννοια του Άρθρου 2. Νο. 3 του Εκτελεστικού Κανονισμού ΕΕ (2017/1153).&nbsp; Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου υπολογίστηκαν με βάση αυτόν τον Κανονισμό.&nbsp; Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτές τις τιμές και τον τρόπο υπολογισμού, παρακαλούμε επισκεφθείτε τη διεύθυνση<b> </b><a href="http://www.mercedes-benz.com/wltp">www.mercedes-benz.com/wltp</a><b>.&nbsp; </b>Τα επίσημα στοιχεία ΕΕ παρέχονται για σκοπούς σύγκρισης και η πραγματική απόδοση εξαρτάται από το τρόπο οδήγησης, οδικές συνθήκες, άλλες προαιρετικές επιλογές κα μη τεχνικούς παράγοντες.<b></b></p>

    Φωτογραφίες και ταινίες


    Φωτογραφίες και ταινίες.

    Φωτογραφίες και ταινίες


    Φωτογραφίες και ταινίες.

    Η φωτογραφία δείχνει έναν οδηγό που τρέχει προς το κόκκινο αυτοκίνητό του Mercedes-AMG GT S Performance.
    Η φωτογραφία δείχνει μια Mercedes-AMG E 63 S Estate στο δρόμο από διαγώνια κάτω.
    Η φωτογραφία δείχνει το εντυπωσιακό μπροστινό τμήμα της Mercedes-AMG C 63 S Coupé.
    Η φωτογραφία δείχνει τη Mercedes-AMG GT R στην αεροδυναμική σήραγγα.
    Η φωτογραφία δείχνει τη Mercedes-AMG GLC 43 Range σε μια βιομηχανική αίθουσα.
    Η φωτογραφία δείχνει τη Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Saloon από διαγώνια πάνω.
    Η φωτογραφία δείχνει το μπροστινό τμήμα της Mercedes-AMG CLA 45 Coupé.
    Η φωτογραφία δείχνει τη Mercedes-AMG SL 65 Roadster στον αυτοκινητόδρομο.
    Η φωτογραφία δείχνει τη Mercedes-AMG G 63 στη ζούγκλα της πόλης.
    Η φωτογραφία δείχνει μια πανοραμική άποψη της Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabrio.

    Mercedes-AMG GT S: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 9,6 – 9,4 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 224 – 219 g/km<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ. 5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με το συνδυασμό τροχών/ελαστικών.</p>

    Mercedes-AMG E 63 S Estate: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 9,4 - 9,1 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 214 - 206 g/km<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ. 5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με το συνδυασμό τροχών/ελαστικών.</p>

    Mercedes-AMG C 63 S Coupé: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 8,9 - 8,6 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 209 - 200 g/km<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ. 5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με το συνδυασμό τροχών/ελαστικών.</p>

    Mercedes-AMG GT R: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 11,4 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 259 g/km<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ. 5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με το συνδυασμό τροχών/ελαστικών.</p>

    Mercedes-AMG GLC 63 S Coupé: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 10,7 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 244 g/km<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ. 5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με το συνδυασμό τροχών/ελαστικών.</p>

    Mercedes-AMG GLC 63 S SUV: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 10,7 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 244 g/km<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ. 5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με το συνδυασμό τροχών/ελαστικών.</p>

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 8,9 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 203 g/km<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ. 5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με το συνδυασμό τροχών/ελαστικών.</p>

    Mercedes-AMG CLA 45 Coupé: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 7,3 - 6,9 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 171 - 162 g/km<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ. 5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με το συνδυασμό τροχών/ελαστικών.</p>

    Mercedes-AMG SL 65: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 11,9 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 279 g/km<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ. 5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με το συνδυασμό τροχών/ελαστικών.</p>

    Mercedes-AMG G 63: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 13,8 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 322 g/km<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ. 5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με το συνδυασμό τροχών/ελαστικών.</p>

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabrio: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 10,1 l/100km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 229 g/km<p>Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO<sub>2</sub> υπολογίστηκαν σύμφωνα με την καθορισμένη διαδικασία μέτρησης (άρθρο 2 παρ. 5, 6, 6a του γερμανικού κανονισμού για τη σήμανση ενεργειακής κατανάλωσης επιβατικών οχημάτων στην εκάστοτε ισχύουσα έκδοση). Τα στοιχεία δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς, αλλά εξυπηρετούν στη σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων οχημάτων. Οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με το συνδυασμό τροχών/ελαστικών.</p>