Contact

Close
Contact

Heading

Close X
Μενού
Πάντα καλά προετοιμασμένοι Με το Mercedes-Benz Service App, το smartphone γίνεται ο ψηφιακός βοηθός σας σε θέματα service.
Διακοπή λειτουργίας του Mercedes-Benz Service App. Στη Mercedes-Benz, δεν είναι μόνο στο DNA μας να εξελίσσουμε συνεχώς τα οχήματά μας για να σας προσφέρουμε τη μέγιστη οδηγική απόλαυση. Βελτιώνουμε, επίσης, τις υπηρεσίες που συνοδεύονται με τη Mercedes-Benz σας. Για το λόγο αυτό αποφασίσαμε να μεταφέρουμε τις υπηρεσίες από το Mercedes-Benz Service App στο Mercedes-Benz App και να διακόψουμε τη λειτουργία του Mercedes-Benz Service App στις 31.03.2025. Πώς μπορείτε να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες; Για να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες που είναι γνωστές από το Mercedes-Benz Service App, όπως π.χ. να κλείνετε ραντεβού σε συνεργείο μέσω της εφαρμογής, παρακαλούμε χρησιμοποιήστε το Mercedes-Benz App.
Μια πρώτη ματιά Οι δοκιμασμένες υπηρεσίες μας από το Mercedes-Benz Service App, τώρα σε νέο περιβάλλον: το Mercedes-Benz App. Button
Όλες οι λειτουργίες με μία ματιά Για να είναι βέβαιο ότι η Mercedes-Benz σας παραμένει πάντα σε τέλεια φόρμα, το Mercedes-Benz Service App υπενθυμίζει το επόμενο ραντεβού για service.[1] Η κράτηση είναι εξίσου απλή κι εύκολη: κλείστε το επόμενο ραντεβού με τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή Mercedes-Benz που προτιμάτε μέσω του Mercedes-Benz Service App. Button
    Κλείστε εύκολα ραντεβού Το Mercedes-Benz Service App σάς δείχνει το επόμενο ραντεβού για service, και σας διευκολύνει να κλείνετε ραντεβού στον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή Mercedes-Benz της επιλογής σας σε λίγα βήματα. Button
    Λάβετε εξατομικευμένες προσφορές Λάβετε προσφορές προσαρμοσμένες ειδικά στο δικό σας όχημα μέσω του Mercedes-Benz Service App, οι οποίες εξασφαλίζουν την καλύτερη δυνατή συντήρηση της Mercedes-Benz σας. Button
    Βρείτε εξουσιοδοτημένο επισκευαστή στην περιοχή σας Βρείτε έναν εξουσιοδοτημένο επισκευαστή στην περιοχή σας εύκολα και γρήγορα και αποθηκεύστε τον ως προτιμώμενο στην εφαρμογή. Button
    Δείτε πρόσθετες εξηγήσεις Το Mercedes-Benz Service App σάς προσφέρει χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τη Mercedes-Benz σας και μια σειρά από ενημερωτικά και χρήσιμα βίντεο οδηγιών. Button
    Λάβετε άμεσα ενημερώσεις To Mercedes-Benz Service App εμφανίζει ενεργές προειδοποιητικές λυχνίες και σας εξηγεί τι σημαίνουν — και όχι μόνο. Σας ενημερώνει, επίσης, για τα προτεινόμενα μέτρα που πρέπει να λάβετε και πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για αυτά. Button
    Ψηφιακή συντήρηση – απευθείας στη Mercedes-Benz σας. To Mercedes-Benz Service App στο όχημα διευκολύνει την ψηφιακή συντήρηση.

    Υπενθύμιση και πληροφορίες κατάστασης:
    Δείτε στην οθόνη του οχήματός σας διάφορες ενδείξεις κατάστασης της συντήρησης για τη Mercedes-Benz σας, όπως την καταληκτική ημερομηνία του επόμενου service.

    Εύκολη κράτηση ραντεβού:
    Κλείστε εύκολα ραντεβού με τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστής Mercedes-Benz κατευθείαν από το όχημά μας. Τα ήδη κλεισμένα ραντεβού εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων, έτσι ώστε να μπορείτε να βλέπετε τις πληροφορίες ή να ακυρώνετε ένα ραντεβού.

    Εξατομικευμένες προσφορές:
    Λάβετε εξατομικευμένες προσφορές από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή Mercedes-Benz κατευθείαν στο όχημα.

    Service όπου κι αν βρίσκεστε:
    Βρείτε έναν εξουσιοδοτημένο επισκευαστή Mercedes-Benz στην περιοχή σας ή στον προορισμό σας εύκολα και γρήγορα, για να έχετε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση όταν μετακινήστε.
    Button
    Ένας ψηφιακός κόσμος. Πολλές εφαρμογές. Περισσότερα Mercedes-Benz Apps. Συνδέστε τις εφαρμογές στο όχημά σας, για να απολαμβάνετε τη Mercedes-Benz σας εντελώς διαφορετικά χάρη στα επιπλέον Ψηφιακά Πρόσθετα.

    Συχνές ερωτήσεις σχετικά με τη διακοπή λειτουργίας της εφαρμογής Mercedes-Benz Service.


    Πότε θα εμφανιστούν όλες οι δυνατότητες του Mercedes-Benz Service App;

    Η μετάπτωση από του Mercedes-Benz Service App θα γίνει σταδιακά. Προβλέπεται ότι μέχρι το τέλος τους έτους όλες οι δυνατότητες θα είναι διαθέσιμες στο Mercedes-Benz App.


    Πώς μπορώ να συνεχίσω να χρησιμοποιώ τις δυνατότητες του Mercedes-Benz Service App;

    Συνδεθείτε στο Mercedes-Benz App με το δικό σας Mercedes me ID.


    Γιατί δεν βλέπω όλες τις λειτουργίες service στην εφαρμογή Mercedes-Benz App;

    Δεν έχουν μεταφερθεί ακόμη όλες οι δυνατότητες. Αλλά μπορείτε να χρησιμοποιείτε το Mercedes-Benz Service App μέχρι τις 31 Μαρτίου 2025. Εάν δεν χρησιμοποιείτε την τρέχουσα έκδοση της εφαρμογής, μπορεί να είναι ο λόγος που δεν βλέπετε όλες τις νέες δυνατότητες. Ενημερώστε την εφαρμογή και προσπαθήστε ξανά.


    Γιατί πρέπει ακόμη να μπαίνω στο Mercedes-Benz Service App για να κλείσω ραντεβού;

    Η κράτηση ραντεβού δεν έχει μεταφερθεί ακόμη στο Mercedes-Benz App. Καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια για να τη μεταφέρουμε.


    Πού μπορώ να βρω τις δυνατότητες του Mercedes-Benz Service App που μεταφέρονται στην εφαρμογή Mercedes-Benz App;

    Οι δυνατότητες του Mercedes-Benz Service App θα είναι διαθέσιμες μέσω του πλακιδίου Service στην εφαρμογή Mercedes-Benz App.


    Τι πρέπει να κάνω όταν θα μεταβώ στο Mercedes-Benz App;

    Χρησιμοποιήστε απλώς την πιο πρόσφατη έκδοση της εφαρμογής και συνδεθείτε με το δικό σας Mercedes me ID.


    Τι συμβαίνει με τα προσωπικά μου δεδομένα;

    Το Mercedes-Benz Service App και η εφαρμογή Mercedes-Benz App εφαρμόζουν τις ίδιες πολιτικές Προστασίας Δεδομένων


    Πρέπει να αποδεχτώ τους Όρους Χρήσης και την πολιτική Προστασίας Δεδομένων ξανά όταν μεταβώ στο Mercedes-Benz App;

    Όχι, επειδή και οι δύο εφαρμογές χρησιμοποιούν τους ίδιους Όρους Χρήσης και την ίδια πολιτική Προστασίας Δεδομένων.


    Τι θα συμβεί μετά την κατάργηση της εφαρμογής Mercedes-Benz Service;

    Η εφαρμογή θα διαγραφεί από τα καταστήματα και συνιστούμε να τη διαγράψετε και από τη συσκευή σας.

    [1] Για τη χρήση των υπηρεσιών, απαιτείται ένα προσωπικό Mercedes me ID και η αποδοχή των Όρων Χρήσης για τα Ψηφιακά Πρόσθετα. Επιπλέον, το όχημα πρέπει να είναι συνδεδεμένο με τον αντίστοιχο λογαριασμό χρήστη. Με τη λήξη της αρχικής διάρκειας συνδρομής, είναι δυνατή η ανανέωση των υπηρεσιών με χρέωση, υπό την προϋπόθεση ότι εξακολουθούν να προσφέρονται για το αντίστοιχο όχημα τη χρονική εκείνη στιγμή. Η πρώτη ενεργοποίηση των υπηρεσιών είναι δυνατή εντός 1 έτους από την πρώτη ταξινόμηση ή τη θέση σε λειτουργία από τον πελάτη, όποιο συμβεί πρώτο. Επιπλέον, απαιτείται η σύναψη σύμβασης δεδομένων που καλύπτει το πακέτο δεδομένων Comfort από τρίτο μέρος. Εναλλακτικά, ανάλογα με τη γενιά του συστήματος πολυμέσων σας, το πακέτο δεδομένων πρέπει να είναι διαθέσιμο μέσω διαδικτύου στο αυτοκίνητο ή, εφόσον είναι εφικτό, θα πρέπει να χρησιμοποιείται το δικό σας πακέτο δεδομένων μέσω tethering.

    [2] Για τη χρήση των Ψηφιακών Πρόσθετων, απαιτείται η δημιουργία ενός Mercedes me ID και η αποδοχή των Όρων Χρήσης για τα Ψηφιακά πρόσθετα. Η διαθεσιμότητα και οι λειτουργίες των υπηρεσιών που εμφανίζονται εξαρτώνται ειδικότερα από το μοντέλο του, οχήματος, το έτος κατασκευής, τον επιλεγμένο προαιρετικό εξοπλισμό και τη χώρα.

    [3] Τα συστήματα του Πακέτου στάθμευσης με λειτουργίες απομακρυσμένης στάθμευσης είναι μόνο βοηθητικά. Δεν υποκαθιστούν την προσοχή του οδηγού στον περιβάλλοντα χώρο. Ο οδηγός παραμένει υπεύθυνος καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας στάθμευσης και των ελιγμών και πρέπει να παρακολουθεί τους ελιγμούς στάθμευσης και να επεμβαίνει όταν χρειάζεται. Ο οδηγός πρέπει να βεβαιώνεται ότι δεν υπάρχουν άνθρωποι, ζώα ή αντικείμενα εντός της πορείας του οχήματος. Πρέπει να τηρείται ο γερμανικός κανονισμός οδικής κυκλοφορίας και, εφόσον είναι απαραίτητο, οι ειδικοί κανονισμοί της εκάστοτε χώρας.