EQV | Ελαφρά επαγγελματικά Mercedes-Benz

Hi-End υπηρεσίες μετακίνησης.

Η EQV, το ηλεκτρικό premium πολυθέσιο της Mercedes-Benz, δεν υπολείπεται σε τίποτα συγκριτικά με τη V-Class. Διατηρεί τη γνώριμη πολυτέλεια, τη δυναμική εξωτερική εμφάνιση, τον εργονομικό και πολυμορφικό σχεδιασμό του εσωτερικού χώρου, τα ευφυή συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας καθώς και το νέο σύστημα πολυμέσων MBUX που ικανοποιούν και τις υψηλότερες απαιτήσεις.

Ο ηλεκτροκινητήρας υψηλής απόδοσης αποδίδει μέγιστη ισχύ 150 kW (204 hp) και διαθέτει ροπή στρέψης έως και 362 Nm. Με αυτονομία που αγγίζει τα 4211,2 km, ενδείκνυται και για δρομολόγια εκτός πόλης. Η μπαταρία διαθέτει ωφέλιμη χωρητικότητα 90 kWh και μπορεί προαιρετικά να φορτίζεται σε σταθμό ταχείας φόρτισης από το 10 στο 80 % με έως 110 kW σε περ. 45 λεπτά3. Στον μεγάλο εσωτερικό χώρο με έως 7 θέσεις συν τον οδηγό η ηλεκτροκίνηση δεν σας περιορίζει καθόλου.

 

Τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά της EQV::

  • Ηλεκτροκινητήρας υψηλής απόδοσης με έως και 150 kW (204 hp) (συνεχή ισχύ 70 kW (95 hp)) και ροπή στρέψης έως 362 Nm
  • Ηλεκτρική αυτονομία έως και 418 km1,2
  • Ωφέλιμη χωρητικότητα μπαταρίας 90 kWh, εγκατεστημένη χωρητικότητα μπαταρίας 100 kWh
  • Διατίθεται σε 2 μήκη αμαξώματος: Long & Extra Long
  • Χρόνοι φόρτισης σε συνδυασμό με ωφέλιμη χωρητικότητα μπαταρίας 90 kWh: 
    - AC 0%-100% σε μέγ. ισχύ φόρτισης σε 10h
    - DC 10-80% σε μέγ. ισχύ φόρτισης 110kW σε 45min (προαιρετικός εξοπλισμός)
1

Η κατανάλωση ρεύματος και η αυτονομία υπολογίστηκαν με βάση τον Κανονισμό 2017/1151/ΕΕ.

2

Η πραγματική αυτονομία εξαρτάται από το προσωπικό στιλ οδήγησης, τις συνθήκες του οδοστρώματος και της κυκλοφορίας, την εξωτερική θερμοκρασία, τη χρήση του συστήματος κλιματισμού/θέρμανσης, κ.λπ. και ενδέχεται να διαφέρει.

3

Ελάχ. χρόνος φόρτισης με συνεχές ρεύμα (DC)
Ελάχιστος χρόνος φόρτισης από το 10 έως το 80%, υπό ιδανικές συνθήκες, σε σταθμό φόρτισης DC με τάση τροφοδοσίας 400 Volt, ρεύμα 300 A. Ο χρόνος φόρτισης ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με διάφορους παράγοντες, όπως θερμοκρασία περιβάλλοντος και μπαταρίας, και σε περίπτωση χρήσης δευτερευόντων καταναλωτών, π.χ. της θέρμανσης.