eVito Tourer | Ελαφρά επαγγελματικά Mercedes-Benz

Εννέα θέσεις – Μηδενικοί ρύποι.

Το eVito Tourer PRO είναι τόσο λειτουργικό, ασφαλές και άνετο όσο περιμένετε από ένα όχημα Mercedes-Benz Vito. Ο ηλεκτροκινητήρας υψηλής απόδοσης αποδίδει μέγιστη ισχύ 150 kW (204 hp) και διαθέτει ροπή στρέψης έως και 362 Nm.

Με αυτονομία που αγγίζει τα 4211,2 km, ενδείκνυται και για δρομολόγια εκτός πόλης. Η μπαταρία διαθέτει ωφέλιμη χωρητικότητα 90 kWh και μπορεί προαιρετικά να φορτίζεται σε σταθμό ταχείας φόρτισης από το 10 στο 80 % με έως 110 kW3 σε περ. 45 λεπτά4. Στον μεγάλο εσωτερικό χώρο με έως 8 θέσεις συν τον οδηγό η ηλεκτροκίνηση δεν σας περιορίζει καθόλου.

 

Τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά του eVito Tourer PRO:

  • Ηλεκτροκινητήρας υψηλής απόδοσης με έως και 150 kW (204 hp) (συνεχή ισχύ 70 kW (95 hp)) και ροπή στρέψης έως 362 Nm
  • Ηλεκτρική αυτονομία έως και 421 km1,2
  • Ωφέλιμη χωρητικότητα μπαταρίας 90 kWh, εγκατεστημένη χωρητικότητα μπαταρίας 100 kWh
  • Κίνηση στους μπροστινούς τροχούς
  • Διατίθεται σε 2 μήκη αμαξώματος: Long & Extra Long
  • Χρόνοι φόρτισης σε συνδυασμό με ωφέλιμη χωρητικότητα μπαταρίας 90 kWh: 
    - AC 0%-100% σε μέγ. ισχύ φόρτισης σε 10h
    - DC 10-80% σε μέγ. ισχύ φόρτισης 50kW σε 80min
    - DC 10-80% σε μέγ. ισχύ φόρτισης 110kW σε 45min (προαιρετικός εξοπλισμός)
1

Η κατανάλωση ρεύματος και η αυτονομία υπολογίστηκαν με βάση τον Κανονισμό 2017/1151/ΕΕ.

2

Η πραγματική αυτονομία εξαρτάται από το προσωπικό στιλ οδήγησης, τις συνθήκες του οδοστρώματος και της κυκλοφορίας, την εξωτερική θερμοκρασία, τη χρήση του συστήματος κλιματισμού/θέρμανσης, κ.λπ. και ενδέχεται να διαφέρει.

3

Η ισχύς φόρτισης 110 kW (για μπαταρία υψηλής τάσης με 90 kWh) ή/και 80 kWh (μπαταρία υψηλής τάσης με 60 kWh) διατίθεται προαιρετικά για το eVito Tourer PRO.

4

Ελάχ. χρόνος φόρτισης με συνεχές ρεύμα (DC)
Ελάχιστος χρόνος φόρτισης από το 10 έως το 80%, υπό ιδανικές συνθήκες, σε σταθμό φόρτισης DC με τάση τροφοδοσίας 400 Volt, ρεύμα 300 A. Ο χρόνος φόρτισης ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με διάφορους παράγοντες, όπως θερμοκρασία περιβάλλοντος και μπαταρίας, και σε περίπτωση χρήσης δευτερευόντων καταναλωτών, π.χ. της θέρμανσης.