Safety Ride Vans

Συνοδηγοί στο νέο Sprinter!

Στην δοκιμαστική διαδρομή των ελαφρών επαγγελματικών, Safety Ride Vans, επιστρατεύεται τo νέο Sprinter, το εμβληματικό Van που δίνει απόλυτη προτεραιότητα στην ασφάλεια. Το νέο Sprinter μπορεί να εξοπλιστεί με μια ολόκληρη σειρά βασικών και προαιρετικών συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης τα οποία, μέχρι σήμερα, προορίζονταν αποκλειστικά για τις σειρές επιβατικών μοντέλων της Mercedes-Benz.

 

Ποια συστήματα ασφαλείας θα έχετε τη δυνατότητα να δείτε εντός της πίστας;

• Ενεργή υποβοήθηση πέδησης Active Brake Assist

 

Αποτρέπει πιθανό ατύχημα ή μειώνει τη σοβαρότητα του ατυχήματος. Όταν η απόσταση από το προπορευόμενο όχημα είναι πολύ μικρή, η ενεργή υποβοήθηση πέδησης Active Brake Assist προειδοποιεί οπτικά τον οδηγό. Όταν ανιχνεύεται κίνδυνος σύγκρουσης, εκπέμπεται μια ηχητική προειδοποίηση. Επιπλέον, το σύστημα μπορεί να υποστηρίξει το φρενάρισμα του οδηγού και να μειώσει αυτόνομα την ταχύτητα εάν ο οδηγός δεν αντιδράσει.

• Ηλεκτρονικό Πρόγραμμα Ευστάθειας ESP®

 

Το Ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας ESP® επεμβαίνει τόσο στο σύστημα φρένων όσο και στη διαχείριση του κινητήρα. Αξιολογεί συνεχώς τα δεδομένα μετρήσεων του αισθητήρα γωνίας τιμονιού, του αισθητήρα αριθμού στροφών, του αισθητήρα εγκάρσιας επιτάχυνσης και του αισθητήρα ποσοστού γυροσκοπικής επιτάχυνσης και μπορεί να υποστηρίζει τον οδηγό όταν το όχημα βρεθεί το όχημα σε συνθήκες οδηγικής αστάθειας. Σε κλάσματα του δευτερολέπτου, το ESP® μπορεί να επεμβαίνει στοχευμένα στο ηλεκτρονικό σύστημα του κινητήρα και το σύστημα φρένων και υποστηρίζει τον οδηγό αυξάνοντας ενεργά τις σταθεροποιητικές δυνάμεις πέδησης.


Το ESP® περιλαμβάνει και άλλες λειτουργίες, οι οποίες μπορούν να αυξάνουν την οδηγική ασφάλεια σε ειδικές περιπτώσεις. Σε αυτές συγκαταλέγονται μεταξύ άλλων το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών ABS, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASR και η υποβοήθηση πέδησης BAS, η οποία σε περίπτωση πέδησης έκτακτης ανάγκης μπορεί να αυξάνει την πίεση φρένων, μειώνοντας έτσι την απόσταση πέδησης. Κατά την επέμβαση του ESP® ή του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης, αναβοσβήνει η προειδοποιητική λυχνία ESP® στο ταχύμετρο.

• Ενεργό σύστημα υποβοήθησης απόστασης DISTRONIC

Διατηρεί αυτόματα μια ελάχιστη απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα. Στο Sprinter διατίθεται επίσης για πρώτη φορά το ενεργό σύστημα υποβοήθησης απόστασης DISTRONIC που ξεκουράζει αποτελεσματικά τον οδηγό στην πυκνή κυκλοφορία σε αυτοκινητόδρομο. Για να χρησιμοποιήσει αυτό το σύστημα, ο οδηγός ρυθμίζει μια επιθυμητή ταχύτητα, από 20km/h και πάνω, και το σύστημα διατηρεί αυτόματα μια ελάχιστη απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα.


Τα απαραίτητα στοιχεία λαμβάνονται από έναν αισθητήρα ραντάρ στον μπροστινό προφυλακτήρα. Το σύστημα ανιχνεύει τις αλλαγές λωρίδας ή τους ελιγμούς επιβράδυνσης των άλλων οδηγών και μπορεί να αντιδρά αμέσως: εάν η απόσταση από το προπορευόμενο όχημα μειωθεί, το σύστημα μειώνει την ταχύτητα κίνησης έως και με το 50% της μέγιστης ισχύος πέδησης. Εάν χρειαστεί, το ενεργό σύστημα υποβοήθησης απόστασης επιβραδύνει το Sprinter μέχρι να ακινητοποιηθεί.


Το Sprinter επανεκκινεί αυτόματα εάν έχει παραμείνει σταματημένο για λιγότερα από τρία δευτερόλεπτα. Εάν παραμείνει σταματημένο για περισσότερα από τρία δευτερόλεπτα, πρέπει να πατήσετε στιγμιαία το πεντάλ γκαζιού ή να «επανενεργοποιήσετε» το σύστημα υποβοήθησης απόστασης DISTRONIC από τα κουμπιά του τιμονιού. Όταν το σύστημα ανιχνεύει ότι απαιτείται πιο έντονη πέδηση, ο οδηγός λαμβάνει μια οπτική και ηχητική προειδοποίηση. Όταν ανιχνεύεται κίνδυνος σύγκρουσης, παρεμβαίνει η ενεργή υποβοήθηση πέδησης Active Brake Assist, για να αποτραπεί πιθανό ατύχημα ή για να μειωθεί η σοβαρότητα του ατυχήματος. Μόλις το επιτρέψει ξανά η κατάσταση κυκλοφορίας, το όχημα επιταχύνει ξανά έως τη ρυθμισμένη ταχύτητα.

• Rear Cross Traffic Alert

Προειδοποιεί οπτικά και ηχητικά όταν ανιχνεύει διασταυρούμενη κυκλοφορία κατά την έξοδο με όπισθεν από χώρο στάθμευσης. Σε τέτοιες περιπτώσεις και, εφόσον απαιτείται, το σύστημα μπορεί να εκκινήσει αυτόματα πέδηση έκτακτης ανάγκης (μόνο σε συνδυασμό με το σύστημα υποβοήθηση νεκρής γωνίας ορατότητας).

 

• Σύστημα υποβοήθησης νεκρής γωνίας ορατότητας

Προειδοποιεί τον οδηγό όταν ανιχνεύει ότι η αλλαγή λωρίδας θα προκαλούσε κίνδυνο σύγκρουσης. Αισθητήρες ραντάρ μικρής εμβέλειας που βρίσκονται και στις δύο πλευρές του πίσω προφυλακτήρα παρακολουθούν την περιοχή δίπλα και πίσω από το όχημα. Με αυτόν τον τρόπο, ανιχνεύουν άλλα οχήματα που βρίσκονται στη «νεκρή γωνία ορατότητας» του εξωτερικού καθρέφτη και κινούνται στη διπλανή λωρίδα.


Σε τέτοιες περιπτώσεις, το σύστημα ενημερώνει τον οδηγό μέσω ενός κόκκινου προειδοποιητικού σήματος στο κρύσταλλο του εξωτερικού καθρέφτη. Εάν ο οδηγός αγνοήσει αυτή την προειδοποίηση και ενεργοποιήσει το φλας, για να αλλάξει λωρίδα, ακούγεται και μια ηχητική προειδοποίηση.

• Σύστημα προειδοποίησης εξόδου από το όχημα

Αποτελεί μέρος του συστήματος υποβοήθησης νεκρής γωνίας ορατότητας και παρακολουθεί τη νεκρή γωνία όταν ο οδηγός/συνοδηγός εξέρχεται από το όχημα. Παραμένει ενεργό για τρία λεπτά μετά την απενεργοποίηση του διακόπτη κινητήρα. Εάν είναι επικίνδυνο να ανοίξετε την πόρτα λόγω των επερχόμενων οχημάτων, εμφανίζεται ένα κόκκινο προειδοποιητικό σήμα στο κρύσταλλο του εξωτερικού καθρέφτη και εκπέμπεται μια ηχητική προειδοποίηση.

• Πακέτο στάθμευσης με λειτουργία Drive Away Assist

Σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, υποστηρίζει όταν το όχημα εκκινείται και συμβάλλει στην αποτροπή συγκρούσεων που προκαλούνται εάν επιλεγεί λάθος ταχύτητα ή πατηθεί το πεντάλ φρένου αντί του πεντάλ γκαζιού. Στο πακέτο στάθμευσης περιλαμβάνεται και η λειτουργία Drive Away Assist που, σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, σας υποστηρίζει όταν εκκινείτε το όχημα και συμβάλλει στην αποτροπή συγκρούσεων που προκαλούνται εάν επιλέξετε λάθος ταχύτητα ή μπερδέψετε το πεντάλ φρένου με το πεντάλ γκαζιού. Επιπλέον, εάν ανιχνευτεί εμπόδιο στην πορεία του οχήματος ή γύρω από αυτήν, το σύστημα περιορίζει την ταχύτητα σε 3 χλμ./ώρα για το πρώτο μέτρο.

Lorem Ipsum